Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oops. Je zit al in VN. Ik dacht dat je na mij zou arriveren (11/1).
Ik beschreef trouwens de situatie op domestic. Blijkbaar toch niet goed genoeg gekeken. Toi ngu.
Ik heb op 14 december mijn oude rijbewijs verzonden naar de RDW, waar het 15/12 is ontvangen. Vanmorgen (8/1) heb ik mijn nieuwe rijbewijs ontvangen. Het heeft helaas toch wat langer geduurd dan gedacht/gehoopt.Rijbewijs verlengen
Medio volgend jaar verloopt mijn rijbewijs. Dus ben ik diversie opties nagegaan. Daarnaast heb ik een apart topic geopend met de volgende vraag:
“Bij mijn eerstvolgende bezoek aan NL met de feestdagen wil ik meteen mijn rijbewijs verlengen. Ik moet tegelijk met de aanvraag mijn huidige rijbewijs meesturen naar de RDW. De RDW levert geen verklaring, waarmee ik zonder rijbewijs mag rijden. Kortom, tijdens mijn verblijf in NL achter het stuur van een auto zitten is niet mogelijk.
Of ziet iemand toch nog legale mogelijkheden?”
Voor wie alle details wil lezen zie FredVN in "Rijbewijs verlengen"
Beetje vergelijkbaar met de Filipijnen dus.Absoluut. Ik meen dat hij VND 500.000 (= ca. €20) rekent voor een ritje van of naar het vliegveld. Kan ook VND 400.000 zijn: Minh regelt dat altijd. Ca. 30 km en 45 min. Hierin zitten ook zijn lege ritten.
Hij zal ca. VND 100.000 duurder zijn dan een normale taxi omdat hij een grote auto heeft. Maar het grotere comfort maakt het dat zeker waard.
West-Europese spits is niets in vergelijking met de drukte in en rond (groot)steden in Zuid-Oost-AziëDie 4 euro voor een grote auto zal ook geen gat slaan in je vakantiebudget. Wel grappig om te zien. "Ca. 30 km en 45 min." het lijkt de Nederlandse spits wel.
Idd. De laatste decennia zijn de motoren ook in de Filipijnen steeds zwaarder ...Ja, je ziet steeds meer zware motoren. Nu ik nog.
Je nieuwe Yamaha ziet er fraai uit. Nu nog een bijbehorend Vietnamees rijbewijs?