Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Sammie. Als hij binnen is, plaats eens een foto van zo’n dubbel-lamlendige Dan Moi. Googlen levert zo’n verscheidenheid aan soorten op dat het mij in ieder geval niets zegt.
Ik moet bekennen dat ik daar absoluut niets van af weet. Ik heb tijdens mijn eerste reis in Sapa Hmongs ontmoet en onderweg nog wat andere minorities (zie de reisbeschrijvingen) maar verder reikt mijn kennis daarover niet.Komt in orde..
dit schijnt dus een Hmong-instrumentje te zijn..
Zijn er meer etnische groepen in Vietnam en hoe mixt dat onderling?
Komt in orde..
dit schijnt dus een Hmong-instrumentje te zijn..
?
Ik wacht rustig af Toch grappig dat dit het eerste topic is dat ik elke ochtend lees.Han Son Doong grot
Xin loi Leeqnl, je zal nog minstens één dag langer in spanning moeten zitten want: nogmaals een kort intermezzo....
Ik kreeg gisteren nog een link doorgestuurd over deze grot. Daar staan nog een serie zeer mooie foto’s bij.
Zie Hang Son Doong grot
Is Thu getrouwd want er stond een Vietnamese man in de kraam, met een pet op. Mer hij zei wel dat hij jullie kende.Leuk! Dank, dank. Thu is een gezellig mens en doet het uitstekend op die plek. Minh spreekt haar ouders zo af en toe.
Gelijk een paar loempiaatjes meegenomen?