Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een kennis van mij heeft een Citroen garage, daar heeft de VFR wel eens binnen gestaan, ik was aan het klussen thuis (stof)U bent Citroën liefhebber?
Ik heb wel drie eenden versleten in mn leven en rij nog steeds citroenAh, vandaar de DS en 2CV foto's aan de muur.
Ik heb een 2CV, dus dat soort details op een foto vallen me dan wel op.
Waarom komt de VFR1200F in dit topic slechts in homeopathische dosis voor?
O ja het was in 3 dagen en stops zijn nodig want na 250 km moet je alweer tanken.Tijdens een ritje van 1700km misschien wat vaker afstappen en koffie drinken?
Klinkt interessantIk heb nog een breed stuur die met een dubbele kroonplaat wordt vastgezet over.
Komt van een 800fi, geen idee of dat past.
Nah… de 800 fi…. Mijn 750 maakt er nog steeds gehakt van….
Ik zit er aan te denken om een superbike stuur op mijn FZR 1200 uit 2010 te zetten.
Een fi heeft 41mm vorkpoten, de 1200 een usd vork met een veel grotere diameter boven. Die kroonplaat gaat dus niet passenKlinkt interessant
Dat ligt aan het bouwjaar, de '00 en '01 verbruikt niet meer dan een rc36.Ach... de fi verbruikt meer,
Omdat het geen "echte" VFR is, maar de love baby van een VFR750 en een Pan European?
Ik heb op 1200's gereden DCT non-DCT de X etc... Prima fietsen, maar voor mij niet..