VFR rijders en hun fietsen - Deel5

Status
Niet open voor verdere reacties.
@The dutchy: weet jij waarom KPT zijn vfr heeft weggedaan. Jij ging de laatste tijd wel met hem om, bbq enzo...?? Hij heeft niet eens gedag gezegt!!
 
en weer een paar mooie weggetjes ontdekt voor een ritje die kant in...
Dus komt weer helemaal goed komend jaar :9~ ...
Heb al zin in weer een vervolg op de ardennen ritjes :]

uit. Een nadeel...hij is een aparte groen-blauwe kleur. Kent iemand deze versie? En waar moet je zeker op letten als je gaat proefrijden?
Die kleur is alleen geleverd in 94 vandaar dat je het niet zoveel tegenkomt. De VFR heeft mechanisch geen zwakke punten dus niks specifieks om op te letten.
 
@The dutchy: weet jij waarom KPT zijn vfr heeft weggedaan. Jij ging de laatste tijd wel met hem om, bbq enzo...?? Hij heeft niet eens gedag gezegt!!


Ik spreek KPT nog wel ééns zo nu en dan, we wonen niet al te ver uit elkaar. Over zijn keuzes weet ik het fijne niet van, dus kan ik er ook niet veel over zeggen... En zou ik dat weten, dan zou ik je als nog willen verzoeken het KPT zelf te vragen... Wel zo netjes denk ik...

KPT is een toffe peer, die heel wat onderneemt een ander te helpen, zoveel van dat soort personen zie je niet veel.. Heeft zekers zijn hart op de goede plaats.. Daarom reageerde ik wat nors vorige week op een aantal reacties die kwamen toen KPT vroeg zijn post uit de OP te halen... Was ook niet netjes, mijn excuses daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
@V4 Rosso; komt helemaal goed met dat Ardennenvervolg en heb er ook al zin aan maar we moeten helaas eerst ff de winter door -O- ...



Bedankt voor het warme welkom Zuiderbuur en ik zie dat je nog steeds op die Mooie VFRooie VFRijd... Komend jaar ga ik weer regelmatig jou kant in dus wie weet kun je eens een x-tje aanpikken als je tijd hebt :] ...

VFRnelis ;) ...
 
Laatst bewerkt:
@V4 Rosso; komt helemaal goed met dat Ardennenvervolg en heb er ook al zin aan maar we moeten helaas eerst ff de winter door -O- ...Bedankt voor het warme welkom Zuiderbuur en ik zie dat je nog steeds op die Mooie VFRooie VFRijd... Komend jaar ga ik weer regelmatig jou kant in dus wie weet kun je eens een x-tje aanpikken als je tijd hebt :] ...

VFRnelis ;) ...
Da moet wel eens lukken hé , twas de vorige keer ook fijn ;)
 
Vandaag was het zover:

de VFR heeft een andere eigenaar gekregen die goed voor hem gaat zorgen.

Nu opzoek naar een andere fiets.

Kom zo nu en dan nog wel ff kijken hiero, als dat mag.

Groetjes Tom
 
zucht, gisteravond ook nog een ander typisch VFR kwaaltje ontmoet... hallo spanningsregelaar, ook familie van MJ toevallig?

wel lekker kut weer om half 10 op vrijdag avond als je om 6 uur in de ochtend naar de TT wilt rijden, dus ik keek vandaag de TT op tv ;(

het ding gaf geen waarschuwing vooraf, maar in een keer *plok* motor uit, verlichting uit, geen stroom niks

nieuwe hoofdzekering erin, hoofdstekker er weer op met contact nog UIT, *plof* weer zekering eruit.
spanningsregelaar losgekoppeld, en alles deed het weer (behalve me accu opladen dan :z )

van de week dus maar een nieuwe bestellen/halen (volges mij heb mijn motorzaak er altijd eentje op voorraad liggen _O- )

Ik denk dat ik er na 2 jaar weer aan moet geloven.
bij lampen aan valt de motor uit, compleet dood.
na aanduwen loopt ie weer niks aan de hand tot ie na 4km weer uitvalt.

Nu ik het probleem weer bemerk doe ik de lampen uit en zijn alle problemen weg
De accu laat dan weer op om opnieuw leeg getrokken te worden door de lampen als ik die dan weer aan zou doen.

Ik vermoed dat de kwaal erger gaat worden en dat de lampen de eerste tekenen zijn van een kapote spanningsregelaar. Daarna valt alles ook om andere reden uit.

Of kan het ook aan de dynamo liggen?
mijn VFR uit 98 heeft nu 81.300km gelopen.
 
Dit is mijn combi. Naar mijn weten zijn er 3 VFR's met een aanhanger
full
 
Ik denk dat ik er na 2 jaar weer aan moet geloven.
*knip*

Begrijp ik nu goed dat je bij lampen uit geen enkel probleem hebt ?? ook niet na een stuk rijden ??


Voor het hele verhaal geld, meten is weten, dynamo is eenvoudig door te meten..

( Ca. 90 volt wisselspanning tussen de gele draden)
 
Vandaag was het zover:

de VFR heeft een andere eigenaar gekregen die goed voor hem gaat zorgen.

Nu opzoek naar een andere fiets.

Kom zo nu en dan nog wel ff kijken hiero, als dat mag.

Groetjes Tom

Succes met het zoeken naar een andere fiets Tom......we zien je wel weer verschijnen.

weer een poser minder ;(
 
de poserfiets blijft binnen de vfr club hoor!

Bluebird heeft hem gekocht.

en ik blijf een poser hoor ;)
 
Dus nie forever blue. eh ....forever black?
Ook ik ben vfr-loos. Maar toch ff af en toe hier kijken.
 
Laatst bewerkt:
Join the club Jan!
Ook al VFRloos, alleen de BMW nog?

Ik ken mensen die verkopen de VFR om een BMW te kopen, jij bent daar een uitzondering op ;)

al wat weer op het oog?
 
Join the club Jan!
Ook al VFRloos, alleen de BMW nog?

Ik ken mensen die verkopen de VFR om een BMW te kopen, jij bent daar een uitzondering op ;)

al wat weer op het oog?
Geen plannen. Een motor is voorlopig genoeg. En ineens veel plek in de schuur. Ik denk dat ik een motorheftafel ga kopen. :Y
 
Join the club Jan!
Ook al VFRloos, alleen de BMW nog?

Ik ken mensen die verkopen de VFR om een BMW te kopen, jij bent daar een uitzondering op ;)

al wat weer op het oog?


Hee hee, ook ik heb nog niet de respectabele leeftijd van 40 bereikt en zal zodoende de VFR dan ook niet inruilen voor een Beemert!

:+
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik het dus ook eigenlijk fout gedaan :? Ben dit jaar 41 geworden en heb mijn Pan ingeruild op een VFR. Dit had dus eigenlijk een Beemer moeten zijn???? :r :r

Dat kan ook niet, want er staan alleen maar Honda's bij mij in de garage. 3 Vfours en een 4 in lijn en voor de sport een 250 tweetakt (om in de zandbak te kunnen spelen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan