VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ haha, dan heb je die van mij nog niet gezien :X


voorvelg is niks geworden trouwens, was net verkeerde type, dus de jacht is geopend op ebay :Y
 
:^ haha, dan heb je die van mij nog niet gezien :X


voorvelg is niks geworden trouwens, was net verkeerde type, dus de jacht is geopend op ebay :Y
Hihi..is dat zo?? Hoe is het mogelijk 8-)

Mmmm...balen, ik hoop dat je er snel eentje vind.(hoest nou eigenlijk met je lichamelijke ongemakken)
 
Hihi..is dat zo?? Hoe is het mogelijk 8-)

Mmmm...balen, ik hoop dat je er snel eentje vind.(hoest nou eigenlijk met je lichamelijke ongemakken)


jupps, dat is zo... zoekfunctie werkt ff niet maar in mn verkooptopic staat wel een foto van mn achterband (500km oud) :X

lichamelijk: veel last van mn rug nog. nek wordt beter... gelukkig elke week fysio therapie, dus het gaat geleidelijk aan weer beter :Y

(thanx for asking ;) )
 
jupps, dat is zo... zoekfunctie werkt ff niet maar in mn verkooptopic staat wel een foto van mn achterband (500km oud) :X

lichamelijk: veel last van mn rug nog. nek wordt beter... gelukkig elke week fysio therapie, dus het gaat geleidelijk aan weer beter :Y

(thanx for asking ;) )

Goed om te horen, dat van je lichaam dan, dat van die band dat kan echt niet hoor, gewoon platter gaan met die dingen :+
 
Goed om te horen, dat van je lichaam dan, dat van die band dat kan echt niet hoor, gewoon platter gaan met die dingen :+

kheb er een 160/60 ipv een 150/60 op zitten, misschien dat het daar aan ligt (A)

op de cb zijn mn randjes, zo goed als het kan met een ontzettend bolle bt45, bijna weg.... :Y
 
kheb er een 160/60 ipv een 150/60 op zitten, misschien dat het daar aan ligt (A)

op de cb zijn mn randjes, zo goed als het kan met een ontzettend bolle bt45, bijna weg.... :Y
Daar kan het zeker aan liggen, heb jij even een mooi excuus :+
 
Hoi hier een vraagje van een ex-VFR rijder:
Wie rijdt er een 97er met gele velgen en rood gespoten onderkuip en spiegels, spec uitlaat en dynajet-kitje.
Deze is van mij geweest, en ik ben benieuwd hoe die bevalt. Ik heb 'm ingeruild bij Moto Magic in Steenbergen.
 
Hoi hier een vraagje van een ex-VFR rijder:
Wie rijdt er een 97er met gele velgen en rood gespoten onderkuip en spiegels, spec uitlaat en dynajet-kitje.
Deze is van mij geweest, en ik ben benieuwd hoe die bevalt. Ik heb 'm ingeruild bij Moto Magic in Steenbergen.

denk dat t een kleine kans is om m hier op MF terug te vinden, maarre... fotootje :?
 
Hey heb vorige week een vfrretje gekocht. Echt een supermotor! Moet helaas nog wachten tot 16 januari, want dan ben ik van m'n 25kW beperking af.
Piccie:

full


Geen slechte koop dacht ik zo voor 1100 euro.
 
en nog een keer:

full


Alleen die uitlaat: wat een kutgeluid zeg! Echt helemaal waardeloos naar mijn mening, wel leuk voor de rustige rijder. Wat raden jullie aan? E-keur hoeft er niet op te zitten, als ie maar lekker klinkt!

groeten Jelle
 
nou, tis gelukt met velgen... binnenkort heb ik een SET 17" velgen voor mn vfr *O*

dus eindelijk ook van die rottige 18" achterband af :}


full



nu nog tailrisers :X iemand een ideetje waar ik die kan vinden? geen zin om een andere achterveer erin te gooien :N
 
Ik ben op zoek naar foto's van vfr streetfighters.

Ik ga zelf beginnen aan een streetfighter met als basis een vfr750f uit 1990.
Met de zoek functie heb ik er maar 1 kunnen vinden.
 
Ik ben op zoek naar foto's van vfr streetfighters.

Ik ga zelf beginnen aan een streetfighter met als basis een vfr750f uit 1990.
Met de zoek functie heb ik er maar 1 kunnen vinden.

Nou, je bent me voor met je VFR project, wil er ook een verbouwen, maar heb er dit jaar nog ff geen tijd voor, wel een paar fototjes voor je. Voor meer fotos even in fighter topic vragen aan Soef! en Gixxerron, die hebben vast meer foto's

full
 
*ik schaam me*
maar die band was nog gloednieuw, en oversized, dan mag het :Y

thanx voor het zoeken...
Ik heb aardig grondig gezocht, maar heb het niet kunnen vinden....kennelijk toch een bijzondere motor(wist ik al) misschien kan iemand het voor je maken??

Ene over die schaamranden....trek je daar maar niets van aan hoor *O*
 
Ik heb aardig grondig gezocht, maar heb het niet kunnen vinden....kennelijk toch een bijzondere motor(wist ik al) misschien kan iemand het voor je maken??

Ene over die schaamranden....trek je daar maar niets van aan hoor *O*


hmmzzz, zal vroembert eens lief aankijken O-)
en anders op zoek naar een andere achterveer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan