VFR 750 rc-36 1 in onderdelen of 1 koop

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.522
2
Ik heb onlangs een vfr 750 uit 1992 in de kleur zwart ingeruild gekregen. Met een tellerstand van 15000. Maar gezien de staat is ie in ieder geval 1 x de klok rond geweest. Waarna ie als een hoopje verdriet onder een zeil is beland. Ik heb tegen de eigenaar gezegd dat ie de papieren meteen wel kon opsturen naar het rdw. Kenteken is er dus niet meer bij. Daarnaast zijn er een aantal onderdelen niet meer geschikt voor verkoop:

Remschijven voor (af)
Frame
Collector (is er niet meer bij)
Uitlaat (niet om aan te zien)

De rest is te koop. Kuipwerk is redelijk fatsoenlijk. Wel wat oppervlakkige krasjes maar geen scheuren. Behalve kont deel. Die zat met tiewraps aan elkaar. Tank is netjes en roestvrij van binnen. Blok start meteen maar mag gezien de tellerstand voor oud ijzer prijs weg. Stilstand heeft het ook geen goed gedaan. De rest is nog bruikbaar en mag voor weinig weg. Ik heb er niet veel voor gegeven dus ik hoef de hoofdprijs ook niet. Voor hangt een setje stalen remleidingen om.

Ik maak straks wat foto's en probeer ze toe te voegen maar ik moet een vervanger voor foto emmer zien te vinden.

Graag appen via nul 6 vijftien 63 achttien 34. Foto's via pb is een gedoe van niks.

Mocht je alles in 1 x willen hebben, mag ook. 400 en je kan hem zo inladen.
 
Laatst bewerkt:
Ivm wat pb's de keus gemaakt om in delen te verkopen.

Svp GEEN PB'S STUREN MAAR APPEN!
 
Laatst bewerkt:
Ter illustratie een foto van de kleurstelling.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan