Veteranentreffen Woerden

Achja, er was best wel wat modder. Sommigen waren slimmer, en hebben hun motor aan de buitenring op het asfalt geparkeerd.
Maar goed, ik heb vorig jaar de hele dag naar buienradar zitten kijken. En met een katterig gevoel thuis rondgelopen. Dus ik had me voorgenomen om gewoon te gaan. Het is ten slotte maar water wat er valt......
En tegenwoordig kan je geen "niet waterdichte" laarzen kopen. Dus regepakkie aan en gaan met die ... eh.... klapkat.
Op de heenweg beetje regen, maar toen ik in Woerden kwam begon het net lekker te regenen. Motor neerzetten, helm aan de motor knopen en in een plastic zak stoppen, nauwkeurig weg leggen en na een uur ging het toch even flink gieten. Maar goed na regen komt zonneschijn. Zeker geen spijt gehad dat ik geweest ben. Geen verregende dag. Ruim 400 foto's gemaakt. Zullen best wel veel dubbelen bijzitten. Ik zal ze tzt in m'n eigen fotopic posten. Hier nog even een impressie van de natte moesson en een kijkje op de blubberbak met klassiekers en yougtimers. De rest komt tzt.
Bekijk bijlage 1928488

Wat een goeie foto, dat was inderdaad een flinke bui. Ik zat lekker te schuilen op dat moment. De marktkramen werden daardoor wel 'druk' bezocht _O- Ik heb me wel vermaakt, maar nu al 2 jaar achter elkaar dit weer. Hopelijk organiseren ze het volgend jaar nog en is het weer eens lekker droog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan