Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wie rijdt er voor dan?
Een newbie, die mod ik niet achter me.
http/www.youtube.com/watch?v=LQaN6T9___Q
Zoiets bedoel je?
Oh, en tot morgen......
De kop van de groep had iets minder hard moeten rijden dan hadden we beter bij elkaar kunnen blijven, we zijn op de A12 ipv 1 grote groep 4 of 5 kleinere groepjes geworden.Was weer leuk, vanaf Den Haag met zijn allen richting Veenendaal
Ritje verliep wel wat rommeliger dan andere jaren, grootste deel van de groep hield op de a12 ook niet Arnhem aan, maar gingen richt A'foort.. Zodoende stonden we op een gegeven moment bij een pomp met 4 man ons af te vragen waar de hele groep gebleven was... whahaha
Top dag
De kop van de groep had iets minder hard moeten rijden dan hadden we beter bij elkaar kunnen blijven, we zijn op de A12 ipv 1 grote groep 4 of 5 kleinere groepjes geworden.
Ja, vrouw vooraan de stoet hè, dan krijg je dat
Ik heb niet harder gereden dan 90 a 100 durf niet harder
Spreek jou morgen ochtend op de carpool in Waddinxveen. Antoinne wist nog niet of hij meeging. Last van zijn arm
De kop van de groep had iets minder hard moeten rijden dan hadden we beter bij elkaar kunnen blijven, we zijn op de A12 ipv 1 grote groep 4 of 5 kleinere groepjes geworden.