Vertrekpunt MFMM 14 sep 2008 vanuit Den Haag & omstreken

Een newbie, die mod ik niet achter me.
Ik wil ook niemand achter me O-)

full

Hey allen,

ben net pas thuis moto is stukie gegaan is net voor de deur gesleept :( klote pcies de aaf vor de grote dag.

Volgende keer ben ik er hopelijk WEL bij :(

Was kort maar krachtig, zagen jullie nog wat met al die rook?? ;)
Dit proefritje was al lang genoeg, m'n linker en rechterbeen zaten onder de olie............ toch de carterontluchting te klein uitgevoerd.

De olieafzuiging van de turbo iets strakker zetten (is dat roken bij stationair weg), lockup koppeling aanpassen (koppeling slipt) en een andere carterontluchting.

Al om al wat te doen, maar hij rijd best al lekker, dus op de goede weg.

Hoop dat alles goed is gegaan bij jullie.

Mazzl Frans

hey hey allen

ben net terug van de meeting en moet zeggen was me eerste maar wat een opkomst geweldig
volgende keer ben ik er zeker weer bij

Was weer leuk, vanaf Den Haag met zijn allen richting Veenendaal :)

Ritje verliep wel wat rommeliger dan andere keren, grootste deel van de groep hield op de a12 ook niet Arnhem aan, maar gingen richting A'foort.. Zodoende stonden we op een gegeven moment bij een pomp met 4 man ons af te vragen waar de hele groep gebleven was... whahaha :+

Top dag *O*

Laatst bewerkt:
Was weer leuk, vanaf Den Haag met zijn allen richting Veenendaal :)

Ritje verliep wel wat rommeliger dan andere jaren, grootste deel van de groep hield op de a12 ook niet Arnhem aan, maar gingen richt A'foort.. Zodoende stonden we op een gegeven moment bij een pomp met 4 man ons af te vragen waar de hele groep gebleven was... whahaha :+

Top dag *O*
De kop van de groep had iets minder hard moeten rijden dan hadden we beter bij elkaar kunnen blijven, we zijn op de A12 ipv 1 grote groep 4 of 5 kleinere groepjes geworden. -O-

De kop van de groep had iets minder hard moeten rijden dan hadden we beter bij elkaar kunnen blijven, we zijn op de A12 ipv 1 grote groep 4 of 5 kleinere groepjes geworden. -O-

Ok, dat wist ik niet, dat er zelfs meerdere groepen onstonden... Nou goeie les voor de volgende keer dan... ;)

Buiten dat het allemaal wat kleinere groepjes waren geworden vond ik het echt een belevenis.
Volgende x ben ik er zeker weer bij :] *O*

Ja, vrouw vooraan de stoet hè, dan krijg je dat :Y

Ik heb niet harder gereden dan 90 a 100 :? durf niet harder :$

wij maar wachten bij de andel, maar er kwam niks..

Ja, vrouw vooraan de stoet hè, dan krijg je dat :Y

Ik heb niet harder gereden dan 90 a 100 :? durf niet harder :$

Damn kon et nu al bijna niet bij houden.( vooral oprijden rijksweg vanaf zoetermeer, 145 gehaald @ 25kw met duo en nog duurde het ziek lang voor ik weer bij was.) Kan niet w8ten op vol vermogen :(

Spreek jou morgen ochtend op de carpool in Waddinxveen. Antoinne wist nog niet of hij meeging. Last van zijn arm ;(

Balen man... -O- K had er graag bij willen zijn vandaag... Het is nu wachten op volgende MFMM!!! Dan ben ik zeker van de partij! 8-)

Had je nog meer pics van vandaag?? Ben wel nieuwsgierig uiteraard!

Op sommige stukken waar je 120 mocht reden we 100... :] En de rest van de weg hebben we ons redelijk aan de snelheid gehouden. Sterker nog, volgens mij is die kop niet boven de 120 geweest. Dus van te hard rijden was volgens mij niet echt sprake?!?
Of reed je mee met de brommer ;)

Terug
Bovenaan Onderaan