Mitch
MF veteraan
Ik twijfel nog. Als ik die regenbui aan zie komen op buienrader
Is maar een regenbuitje van de lichtste categorie, en die is ook zo over (en anders blazen we hem gezamelijk weg )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel nog. Als ik die regenbui aan zie komen op buienrader
P@ul bedankt voor het organiseren
Tot september
psst de zon schijnt
Graag gedaan..... Vind het altijd leuk om zo veel mogelijk rijders bij elkaar te krijgen! En dat is behoorlijk gelukt deze editie!
Vond het wel erg jammer dat het begin en einde van de heenreis chaotisch was..... Start was prima , maar daar kwam al snel een eind aan toen vele van links naar rechts & van voor naar achter knalden.... Het mooie van zo'n reis moet juist zijn: ÉÉN lange rits aan motoren achter elkaar aan.....
wie weet wie er stond te filmen op de grasheuvel bij het Tankstation? Dat filmpje moet wel gaaf zijn, want toen waren we inderdaad één lange rits!
Graag gedaan..... Vind het altijd leuk om zo veel mogelijk rijders bij elkaar te krijgen! En dat is behoorlijk gelukt deze editie!
Vond het wel erg jammer dat het begin en einde van de heenreis chaotisch was..... Start was prima , maar daar kwam al snel een eind aan toen vele van links naar rechts & van voor naar achter knalden.... Het mooie van zo'n reis moet juist zijn: ÉÉN lange rits aan motoren achter elkaar aan.....
September ben ik er weer bij
Alleen jammer dat er stoplichten zijn voordat je snelweg opgaat. Vanaf dat moment was de groep meteen al in stukken gehakt. Maar vanaf Gouda was het een super gaaf gezicht om die lange lint van te zien
Volgende keer moeten we gewoon achter het stoplicht van het maileveld vertrekken meteen de utrechtsebaan op inplaats van door 3 stoplichten te gaan met de groep. de auto's die dan nog er naar afslaan stoppen heus wel als je met zo'n groep bent (voordeel van het vooroordeel).
Eenmaal als groep op de snelweg, en elkaar in de gaten houdende kan het niet fout gaan.
Nu ging de eerste groep door het stoplicht en op d e80/100/120 twerijl de twee d enog wachte. gaat groep 1, 70 rijden komt groep 2 met 100 er snel bij enz enz.
September ben ik er weer bij
Alleen jammer dat er stoplichten zijn voordat je snelweg opgaat. Vanaf dat moment was de groep meteen al in stukken gehakt. Maar vanaf Gouda was het een super gaaf gezicht om die lange lint van te zien
Balen dat ik dan nu net gemist heb omdat ik een gestrande motor moest gaan ophalen ergens na Zoetermeer. .
Omdat het terugrijden bij de mensen die ik uiteindelijk in Venendaal en Amersfoort weer tegen kwam, niet duidelijk was, ben ik met mijn rijmaatjes maar binnendoor terug gereden en was om 5 uur thuis.