Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zo komen we er wel erg vroeg aan... toch?
verder ok hoor
Ik ben altijd vroeg wakker dus voor mij geen probleem maar mijn ervaring van vorig jaar is toen we daar aankwamen het zo druk was dat je amper je kont kon keren laat staan je fiets
ja maar als je zo vroeg komt... dan staan er nog geen fotografen moet wel kunnen posen natuurlijk . whaha. ach voor dat je weg bent is het al 9:15
ja maar als je zo vroeg komt... dan staan er nog geen fotografen moet wel kunnen posen natuurlijk . whaha. ach voor dat je weg bent is het al 9:15
9 uur bij de Mac-crab is prima wat mij betreft. Volgens mij was het vorig jaar nog eerder?
Psssssst, kijk eens even hier voor een uitleg over met meervoud van fotograaf
Volgens mij was het ook eerder vertrokken pas ook later dan gepland en als ze in Harderwijk willen aansluiten sta je daar ook weer te wachten en rijd je binnendoor ga je uiteraard verkeerd ook al heb je de route eerder gereden of
A. iemand heeft jeuk,
B. heeft zich verslapen
C. moet pissen,
D. tanken,
E. gat krabben,
F. vrouw bellen
nou ik probeerde groep te maken voor omgeving zwolle, ma omdat ze daar niet al te vlot waren sluit ik wel bij jullie an
neem een maatje van me mee weet niet of hij ook actief op motor forum is ma ik knal wel met jullie mee
ok en bij welke groep mag ik je in delen
Als het allemaal meezit ga ik ook mee vanuit Almere .....
Aaah zet mij maar neer samen met In iedergeval 3 en misschien 5 maatjes! Kijk er al naar uit!
Vorig jaar met 70 over de snelweg daar naar toe gekacheld omdat er iemand bij was die niet zo'n haast had... Dus deze keer maar met de groep mee
je bent erbij en ik beloof je we rijden zeker geen 70 over de snelweg alleen bij file (als we uberhaupt snelweg tegen komen, weet niet ga ff kijken) maar rijd ook zeker niet als een trut
halve zool... er staat al: SollX + vrienden... dus die +3 stonden al in de lijstAaah zet mij maar neer samen met In iedergeval 3 en misschien 5 maatjes! Kijk er al naar uit!
Vorig jaar met 70 over de snelweg daar naar toe gekacheld omdat er iemand bij was die niet zo'n haast had... Dus deze keer maar met de groep mee
we gaan wel met een brug OVER de snelweg.... telt dat ook???je bent erbij en ik beloof je we rijden zeker geen 70 over de snelweg alleen bij file (als we uberhaupt snelweg tegen komen, weet niet ga ff kijken) maar rijd ook zeker niet als een trut
Weet ik.. ik zorg wel goed voor je hoor er staat een hele chille route geplant.Mooi! Hoopte ik eigenlijk al op
halve zool... er staat al: SollX + vrienden... dus die +3 stonden al in de lijstwe gaan wel met een brug OVER de snelweg.... telt dat ook???Weet ik.. ik zorg wel goed voor je hoor er staat een hele chille route geplant.