Vertrek MFMM vanuit de polder (Lelystad,Almere,Dronten,e.d)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo komen we er wel erg vroeg aan... toch?
verder ok hoor :P

Ik ben altijd vroeg wakker dus voor mij geen probleem maar mijn ervaring van vorig jaar is toen we daar aankwamen het zo druk was dat je amper je kont kon keren laat staan je fiets

Ik ben altijd vroeg wakker dus voor mij geen probleem maar mijn ervaring van vorig jaar is toen we daar aankwamen het zo druk was dat je amper je kont kon keren laat staan je fiets

ja maar als je zo vroeg komt... dan staan er nog geen fotografen :P moet wel kunnen posen natuurlijk :P. whaha. ach voor dat je weg bent is het al 9:15

ja maar als je zo vroeg komt... dan staan er nog geen fotografen :P moet wel kunnen posen natuurlijk :P. whaha. ach voor dat je weg bent is het al 9:15

Tijdens de rit daar naar toe kan je toch ook gewoon op de foto gezet worden?

Laatst bewerkt:

9 uur bij de Mac-crab is prima wat mij betreft. Volgens mij was het vorig jaar nog eerder?

Laatst bewerkt:
9 uur bij de Mac-crab is prima wat mij betreft. Volgens mij was het vorig jaar nog eerder?

Volgens mij was het ook eerder vertrokken pas ook later dan gepland en als ze in Harderwijk willen aansluiten sta je daar ook weer te wachten en rijd je binnendoor ga je uiteraard verkeerd ook al heb je de route eerder gereden of

iemand heeft jeuk,

heeft zich verslapen :z

moet pissen,

tanken,

gat krabben,

vrouw bellen

Psssssst, kijk eens even hier voor een uitleg over met meervoud van fotograaf :$
_O- _O-
ik heb Eerf Ragus gister in le journal even flink uitgelachen hierom :P

Volgens mij was het ook eerder vertrokken pas ook later dan gepland en als ze in Harderwijk willen aansluiten sta je daar ook weer te wachten en rijd je binnendoor ga je uiteraard verkeerd ook al heb je de route eerder gereden of

A. iemand heeft jeuk,

B. heeft zich verslapen :z

C. moet pissen,

D. tanken,

E. gat krabben,

F. vrouw bellen

ik kies antwoord E.

Ik weet niet waar je het over hebt :P

Valsspeler!
spank.gif

:+

nou ik probeerde groep te maken voor omgeving zwolle, ma omdat ze daar niet al te vlot waren sluit ik wel bij jullie an :)
neem een maatje van me mee weet niet of hij ook actief op motor forum is ma ik knal wel met jullie mee ;)

nou ik probeerde groep te maken voor omgeving zwolle, ma omdat ze daar niet al te vlot waren sluit ik wel bij jullie an :)
neem een maatje van me mee weet niet of hij ook actief op motor forum is ma ik knal wel met jullie mee ;)

ok en bij welke groep mag ik je in delen

Zet mij er ook maar bij vanaf Lelystad. Misschien nog wel met meerdere, maar dat laat ik dan wel weten :Y

Aaah zet mij maar neer samen met In iedergeval 3 en misschien 5 maatjes! Kijk er al naar uit!

Vorig jaar met 70 over de snelweg daar naar toe gekacheld omdat er iemand bij was die niet zo'n haast had...:( Dus deze keer maar met de groep mee :P

Laatst bewerkt:
Aaah zet mij maar neer samen met In iedergeval 3 en misschien 5 maatjes! Kijk er al naar uit!

Vorig jaar met 70 over de snelweg daar naar toe gekacheld omdat er iemand bij was die niet zo'n haast had...:( Dus deze keer maar met de groep mee :P

je bent erbij en ik beloof je we rijden zeker geen 70 over de snelweg alleen bij file (als we uberhaupt snelweg tegen komen, weet niet ga ff kijken) maar rijd ook zeker niet als een trut

Mooi! Hoopte ik eigenlijk al op ;)

halve zool... er staat al: SollX + vrienden... dus die +3 stonden al in de lijst

je bent erbij en ik beloof je we rijden zeker geen 70 over de snelweg alleen bij file (als we uberhaupt snelweg tegen komen, weet niet ga ff kijken) maar rijd ook zeker niet als een trut
we gaan wel met een brug OVER de snelweg.... telt dat ook???

Mooi! Hoopte ik eigenlijk al op ;)
Weet ik.. ik zorg wel goed voor je hoor :P er staat een hele chille route geplant.

Laatst bewerkt:
halve zool... er staat al: SollX + vrienden... dus die +3 stonden al in de lijstwe gaan wel met een brug OVER de snelweg.... telt dat ook???Weet ik.. ik zorg wel goed voor je hoor :P er staat een hele chille route geplant.

En die andere 2 dan? ZKL! :?

Als je dan zo goed voor mij zorg, Hoe komt het dan dat ik vanochtend met iemand in de auto zat die dingen wist die die niet moest weten.. :9

Wat voor route hadden jullie in gedachten dan?

o, dacht dat jullie iets samen hadden geregeld ofzo :P whaha maar hij zal morgen/vanavond vast wel even reageren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan