Vering afstellen

Sjka

Rookie
30 jun 2022
16
4
Hallo
Ik heb een bmw r1200s maar ik kan er maar niet lekker mee rijden als ik ook maar iets plat door de bocht ga schuift het achter wiel weg. Er liggen dunlop sportmax banden op met genoeg profiel. Ik denk zelf dat het de vering is waar zou ik die het beste kunnen laten afstellen omgeving venlo.
 
Grappig. TS begint met 'kan het de vering zijn/moet ik dit afstellen'. Vervolgens zeg je dat er nieuwe banden om worden gelegd. Dan wordt er een vrij belangrijke vraag gesteld mbt een ander topic waarin je aangeeft de motor te hebben verlaagd door de voorspanning terug te draaien. De verstel ringen op de veer zijn niet om de rijhoogte af te stellen. Om vervolgens daar niet meer op te reageren.

Wat is je vraag nu eigenlijk??
 
Update hij staat nu bij jjsuspension en de achtervering is kapot vandaar het slechte stuur gedrag
Dank voor je update.

Had je hem zover “naar beneden” gedraaid dat er iets kapot is gegaan? Of wat is de oorzaak?

Zou je in je andere topics ook even een terugkoppeling kunnen geven? Dat houdt het forum wat schoner dan allemaal onafgesloten verhalen en als er een oplossing/eindverhaal staat kunnen anderen er in de toekomst ook nog wat van leren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan