Vacature motorrijders - full time - Antwerpen / Belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een niet zo nette naam voor iemand die in dienst is als wout.
Bedoel je mij ? Lees ff de link in m'n signature, dan zul je begrijpen dat je opmerking bepaald geen hout meer snijd.
Ik schat zo in dat het jou een fijn moment geeft dat te lezen, heeft het iig nog iemand blij gemaakt.

Daarnaast zie/zoek jij een verband dat helemaal niet bestaat, de gebruikersnaam is een verwijzing naar die van een andere M-Fster :)

Overigens, wat doe je hier in dit topic ( en op M-F in het algemeen ) eigenlijk ?
Van jouw gebruikersnaam komt vrijwel alleen maar negatief gezeur en zonder enige aanleiding lelijke woorden naar andere mensen.
 
Laatst bewerkt:
Wat over de Vlamingen beweerd word maakt de Hollander zich het meeste schuldig aan.
Daarnaast een te duur huis kopen, luxe leasebak en dan de “baas” de schuld geven dat het aan salaris schort.
Wie de schoen past.

Ik wou dat ik modaal kreeg.
 
Klopt, sorry voor het verspillen van je tijd.

Aan de andere kant..... dan komen die Antwerpenaren weer klagen dat t niet in Antwerpen is.

Anyway...ik moet hoe dan ook sorry zeggen als ik zoiets plaats.

Of klagers moeten gewoon binnensmonds klagen en de rest van de maatschappij met rust laten.
Beetje een zure reactie op een best wel serieuze reactie. Misschien had ik het woordje “wat” in “nog” moeten veranderen, dan hadden we elkaar beter begrepen.

Anyway
Werken doe je inderdaad voor geld, maar iedereen die een beetje bijdehand leeft kan best met wat minder.
Als deze vacature in de buurt zou zijn, en ik zou er bijvoorbeeld 500 netto minder aan over houden, zou het nog steeds interessant zijn.
 
Ik zou het salaris wel willen weten. Onder de 3000€ netto zou ik er niet aan willen beginnen. Daarboven wel.
3000 netto heb je hier echt niet zo snel.
Da's pakweg 5K bruto... Ik ken er die dat hebben, maar niet veel.
 
Weer zo'n dooddoender met een 'marktconform salaris'. Zulke vacatures direct links laten liggen.
ander land andere gewoontes. "maktconform salaris" staat hier bij minstens 85% van de jobs. zelden staat er bij ons een loon bij vermeld, dat moet je zelf onderhandelen. het hangt namelijk vooral af van je ervaring. Ik ben vorig jaar van werk verandert (en na 6 dagen het daar alweer afgebolt). mijn vorige baas wou mij niet de volledige opslag geven die ik vroeg, terwijl die nieuwe baas mij dat wel gaf - wat ik vroeg was dus marktconform. terug een rondje gesoliciteerd en als laatste terug kontakt opgenomen met mijn vorige baas. En ben ik daar terug begonnen met netto 50 euro meer per maand dan de opslag die ik toen vroeg *D

In Belgie zou dat nauwelijks werken, een opgegeven loon. Wat ik nu verdien is de helft meer dan wat een pas afgestudeerde krijgt voor dezelfde functie. hoe kan je zoiets vermelden in een advertentie ?
 
ander land andere gewoontes. "maktconform salaris" staat hier bij minstens 85% van de jobs. zelden staat er bij ons een loon bij vermeld, dat moet je zelf onderhandelen. het hangt namelijk vooral af van je ervaring. Ik ben vorig jaar van werk verandert (en na 6 dagen het daar alweer afgebolt). mijn vorige baas wou mij niet de volledige opslag geven die ik vroeg, terwijl die nieuwe baas mij dat wel gaf - wat ik vroeg was dus marktconform. terug een rondje gesoliciteerd en als laatste terug kontakt opgenomen met mijn vorige baas. En ben ik daar terug begonnen met netto 50 euro meer per maand dan de opslag die ik toen vroeg *D

In Belgie zou dat nauwelijks werken, een opgegeven loon. Wat ik nu verdien is de helft meer dan wat een pas afgestudeerde krijgt voor dezelfde functie. hoe kan je zoiets vermelden in een advertentie ?
DD87C0F9-B90F-4D7C-AA25-C2B34291E7D3.jpeg
 
bevestigd alleen maar mijn punt : wat is het verschil tussen "marktconform" en "tussen 3000 en 5000" ? het staat vermeld maar je weet nog steeds niet hoeveel je zou kunnen verdienen. je zal nog steeds moeten soliciteren en overeen komen.
Het maakt toch heel duidelijk wat je kunt verwachten. Marktconform is in Nederland amper meer dan minimumloon.
 
Aan docenten is een groot te kort, en is ook niet met een medisch koerier te vergelijken :P
Das waar. Maar dagelijks in de drukke spits rijden in Antwerpen, met een moto dan nog. En dan laveren tussen de files lijkt me een bijzonder risicovol beroep. Zelfs de politie doet dit liever niet daar.
 
Marktconform is meestal vastgelegd in een cao
En dat kan je opzoeken. (in NL)

 
bevestigd alleen maar mijn punt : wat is het verschil tussen "marktconform" en "tussen 3000 en 5000" ? het staat vermeld maar je weet nog steeds niet hoeveel je zou kunnen verdienen. je zal nog steeds moeten soliciteren en overeen komen.
Tussen 3000 en 5000 betekent dat iemand die van 6000 komt en max 500 wil zakken zich de moeite kan besparen.
Klinkt decadent, is het natuurlijk ook, maar ben je bijvoorbeeld werkzaamheden als fabrieksarbeider in de 5 ploegen een heel reëel scenario.
 
Das waar. Maar dagelijks in de drukke spits rijden in Antwerpen, met een moto dan nog. En dan laveren tussen de files lijkt me een bijzonder risicovol beroep. Zelfs de politie doet dit liever niet daar.
Zo heb je voor ieder beroep speciafieke kennis en vaardigheden nodig.
 
Het maakt toch heel duidelijk wat je kunt verwachten. Marktconform is in Nederland amper meer dan minimumloon.
Dat ligt er dan maar net aan in welke markt. Ik zie dat in de IT ook vaak, marktconform salaris. Maar ik vraag me dan altijd in welke markt die recruiter zijn kennis heeft opgedaan 😂
 
damn wat zijn jullie omhoog gevallen dan in holland , hier in friesland is 3000 bruto al heel wat op de meeste arbeids plekken , gemiddelde is rond 2800 hier (Bruto!)
 
3000 en 5000 wat? Bruto?

Zegt mijn insziens nog minder dan marktconform..
Maar hier merk je toch een beetje het cultuurverschil.
Altijd bruto.

Cultuurverschil idd, jullie zijn altijd wat stiekemer, zal die katholieke inborst nog wel zijn :+
 
damn wat zijn jullie omhoog gevallen dan in holland , hier in friesland is 3000 bruto al heel wat op de meeste arbeids plekken , gemiddelde is rond 2800 hier (Bruto!)
Naar Holland emigreren dan maar })

Wel eerst goed voorbereiden voor de inburgeringscursus, die is niet makkelijk :P
 
Damn wat vliegt dit topic de bocht uit.
Jammer.
Je hobby met je werk combineren…
Of zelfs van je hobby je beroep maken.
Dacht, dat dat de insteek was van dit topic.
Maar het polariseren slaat ook hier alweer hard toe.
😢
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan