nobbie1
MF'er
Dat is een goed plan zo'n connector van tt naar garmin waar zou je die kunnen kopen ik had er nooit van gehoordLaat het dan even bij een dealer doen . Even laten solderen met een krimpkousje erom en
Je probleem is opgelost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een goed plan zo'n connector van tt naar garmin waar zou je die kunnen kopen ik had er nooit van gehoordLaat het dan even bij een dealer doen . Even laten solderen met een krimpkousje erom en
Je probleem is opgelost
Er zijn diverse tweepolige connectoren die daarvoor te gebruiken zijn denk ik . Maar nogmaals als jeDat is een goed plan zo'n connector van tt naar garmin waar zou je die kunnen kopen ik had er nooit van gehoord
Ja, maar die van mij is dan ook 40 jaar.......hebben jullie dit al es meegemaakt?
Bekijk bijlage 1923708
De huidige is toch al E5 ?Optisch is er niet zoveel te zien eigenlijk.
Andere ruit met winglets erachter is wat wel direct opvalt. De plaatsing van de lambdasonde is ook anders. Verders hangt dat ding vol met meet apparatuur. Dus het zal vooral gaan om E5+ normering en wat aero aanpassingen neem ik aan.
Klopt. Nieuwe norm is E5 +.De huidige is toch al E5 ?
Mijn Guzzi komt waarschijnlijk eind deze week . Nu heb ik er een Urban Topkoffer op laten zetten en zag eigenlijk@De_houten_rijder hierbij de foto's
Heb jij die van TLM of een andere gemonteerd . Ik vind deze wel mooi , maar lijkt me wat kortIk heb er wel 1 op. Helpt zeker. Zeker als je in de winter gaat rijden.
Die achterband wordt inderdaad snel vierkant, maar het sturen lijkt er nauwelijks onder te lijden. Vind de tweede achterband, Metzeler Tourance Next 2, slechter, lijkt wel of die lek is zo slap.Ik rijd nu bijna 5000 km tevreden met model 2023.
Afgelopen week testte ik de 85tt in de Eifel. Wonderwel kon ik er heerlijk sportief mee toeren en bochten heerlijk diep aansnijden. Wat me opviel was dat bij dat sportief sturen en in combinatie met korte bochten op mekaar de achterveer begin te 'pompen'. Ik had voordien de veervoorpanning reeds iets harder gedraaid en de uitgaande eentje minder ( opdat hij net dat tikkeltje sneller terug zou komen). Ik vermoed dat bij dergelijke toestanden de standaardvering op de limiet komt? Iemand ervaring met andere veerdempers voor en/of achter (Wilbers, ohlins of hyperpo)? Een het verschil met standaard? Verder merk ik ook op dat de Dunlop Meridian banden relatief snel vierkant worden.
Ik heb bijna uitsluitend op kronkelende binnenweggetjes gereden met die Meridian, maar de a-band was al na 3.000km vierkant. Bleef echter goed sturen tot lek bij 9.000. Stuurde slechter met nieuwe Tourance Next 2, die te flexibel lijkt en aanvoelt als een lekke band.Als je de standaard vering echt stevig gaat belasten dan ga je redelijk snel richting zijn limieten. Achter kan ik nog 2 klicks zwaarder. Dan zit hij op zijn max. Voor heb ik hem 2 clicks zwaarder gezet.
Dit voldoet voor mijn rijstijl voorlopig prima. Heb wel eens met een schuin oog naar de combinatie öhlins achter en andriani veren voor gekeken maar die prijs he?
De meridians worden inderdaad wel vrij snel vierkant. Minder snelweg rijden is het devies maar helaas niet altijd mogelijk.