v-max in de opbouw (piccies) sjek it out..

you like?????

• ja

Stemmen: 10 58,8%
  • si

Stemmen: 2 11,8%
  • oui

Stemmen: 1 5,9%
  • yes

• aaiiiiiiiii

Stemmen: 2 11,8%
  • nope

• Totaal aantal stemmers
    17
full

en soms komt zijn broer logeren..... 8-)
full

en hier staan de maxen rustig wachten voor de recordpoging afgelopen zondag in scheveningen....... :)
full

Al met al toch wel een redelijk 'standaard' verbouwing toch? Wat HR spul erop, het obligate 17" achterwiel (17" achter, 18" voor :? ), 4-in-2 blèrpijpen erop. 'k zie nog niks speciaals.

Check dan de Maxxen van Niels Saarloos of Henk Klene, om eens over twee uitersten te spreken ;)

yep klopt, maar ik ben er wel blij mee ;) verder is het polijsten ook door Henny gedaan en heeft hij het er verder ook opgezet binnen een 1/2 uur(hij had alleen tijd na 24.00 ur op zondag }) ), ook het spuiten heeft hij gedaan en hij tankt hem af en toe ook af :Z soms komt hij langs in z'n bus om hem ff te poetsen :P

Laatst bewerkt:
nieuwe motorcovers om alle draden e.d. te verbergen
full

was niet zo tevreden over de radiatorcover, dus heb er een zelf gemaakt van racegaas,originele omlijsting gebruikt en gepolijst
full

ik moet alleen de randen nog even verder afwerken, maar dat is van latere zorg :+

toch wel hé, ik vond hem zelf ook niet zo, vandaar de verandering...

wel mooi inderdaad, een hoog posergehalte die handvatten van je, ook druk geweest met polijsten zie ik ;)

Een beetje laat :X

Maar ziet er strak uit! had hem in Scheveningen al in het echt mogen bewonderen :}

groeten!

beter laat dan nooit ;) ... spreek je later..

hebbuh zaterdag a.s. :9~
full

voor een verbrede achterbrug, komen ze mooi strak rechtuit naar achteren te staan :)

Terug
Bovenaan Onderaan