.......bzzzz wakker worden roger !!! ik haal twee pakken en dus twee mensen door elkaar vandaar de verwarring !!! ik dacht dat jij een honda pak in maatje M had gekocht maar jij hebt het racepak van suzuki gekocht !! ja ik heb 'm weerdie zou je normaal zelf nog moeten hebben,het is het pak met geschiedenis,heeft een beetje de wereld rondgereisd
schitterend apparaat ron !!! (nog steeds)
als je een bijpassend 9wit/blauw uit de jaren 70/80)motorpak zoekt ? (uit 1 deel !! zoals alle racepakken uit die tijd) ik heb er 1 hangen.. en volgens mij in jouw maat !
die zou je normaal zelf nog moeten hebben,het is het pak met geschiedenis,heeft een beetje de wereld rondgereisd
heb je een piccie van dat racepak?
ik ben 1.86/100kg
ik heb ook nog zó een kawa racepak nieuw gekocht 30 jaar oud
(Afbeelding)
tanks
maar hij past perfect dus geen inruil(enkel rondhet kruis spant hij een beetje
ik heb er zo eentje (denk ik )en het past goed bij de suzi's
dit heb ik geschreven om aan te geven dat het goed past bij suzuki's(de overal die ik van jou gekocht heb,hij gaat de deur niet meer uit of het is met mij erin
mijn overall is niet te koop ,bij intresse contacteer roger remschijf
Hoeveel moet dat pak kosten?ik zie hoortjes verschijnen !!!!!!!!!maat is XXL en zit mij veeeeeel te ruim (1.84 en 84 kilo)daar kunnen best 16 kilootjes meer in
(Afbeelding)
Hoeveel moet dat pak kosten?
lijkt mij wel leuk, ik heb div. suzuki gt750 badges
Ik zoek ook nog een set expansie uitlaten voor mijn GT750 (betaalbaar)
Zo'n stuurspiegeltje hebbik ook. Prima.
Ron, ik kwam deze op marktplaats tegen ...heeft volgens mij wel het één en ander voor je liggen ! staat er net een paar uur op...
http/www.marktplaats.nl/markt/motoren/ondoldtimers/46755.htm
graag gedaan hoorThanks