Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

update GT caferacer

die zou je normaal zelf nog moeten hebben,het is het pak met geschiedenis,heeft een beetje de wereld rondgereisd
.......bzzzz wakker worden roger !!! ik haal twee pakken en dus twee mensen door elkaar vandaar de verwarring !!! ik dacht dat jij een honda pak in maatje M had gekocht maar jij hebt het racepak van suzuki gekocht !! ja ik heb 'm weer is hij toch iets te klein ??

(mocht ron geintereseerd zijn in een pak ?! neem vooral het pak van Pitte !! )

schitterend apparaat ron !!! (nog steeds )

als je een bijpassend 9wit/blauw uit de jaren 70/80)motorpak zoekt ? (uit 1 deel !! zoals alle racepakken uit die tijd) ik heb er 1 hangen.. en volgens mij in jouw maat !

heb je een piccie van dat racepak?
ik ben 1.86/100kg

ik heb ook nog zó een kawa racepak nieuw gekocht 30 jaar oud

tanks

ik zie hoortjes verschijnen !!!!!!!!! maat is XXL en zit mij veeeeeel te ruim (1.84 en 84 kilo)daar kunnen best 16 kilootjes meer in

Laatst bewerkt:
maar hij past perfect dus geen inruil(enkel rondhet kruis spant hij een beetje

maar hij past perfect dus geen inruil(enkel rondhet kruis spant hij een beetje

huh ?! ik snap er niks van !!! hij zit perfect (enkel rond het kruis spant hij een beetje) ... en toch doe je hem weg ?? maar geen inruil want hij zit perfect .. of wel inruil, ondanks dat hij perfect zit

ik heb er zo eentje (denk ik )en het past goed bij de suzi's

dit heb ik geschreven om aan te geven dat het goed past bij suzuki's(de overal die ik van jou gekocht heb,hij gaat de deur niet meer uit of het is met mij erin

mijn overall is niet te koop ,bij intresse contacteer roger remschijf

dit heb ik geschreven om aan te geven dat het goed past bij suzuki's(de overal die ik van jou gekocht heb,hij gaat de deur niet meer uit of het is met mij erin

mijn overall is niet te koop ,bij intresse contacteer roger remschijf
ik begrijp het nu helemaal !!! zet je hier even een foto neer van jij & het pak & je suzuki !!!!! terug naar vroeger !!! ik heb zelf een zwart pak, ook 1% te klein 9zelfde regio ) en daar heb ik een stukje flexibel stof (leder-look-alike) tussen laten zetten ! zit nu perfect !! was maar 15€ !

vanaf we een foto hebben zal ik dat doen,in een apart forum

Ik zoek ook nog een set expansie uitlaten voor mijn GT750 (betaalbaar)

Hey Ron,
da's mooi balen, maar wel een goeie reden om weer eens te gaan trainen,haha.
't zal niet meevallen benk bang, maar volgend jaar zullen we toch echt in Croix&Ternois de motoren moeten uitproberen met zo min mogelijk gewicht.

willen we deze vent nog bij zien te houden

Yep,

Fraaie Gteejer Ron , alsie tijdens de winterperiode uitgelaten moet worden en je hebt géén tijd, offer ik me op . Vroeger in dit topic had je het toch over die kleine stuurspiegeltjes?

Ben ik héél erg tevreden mee op m'n new age caféracertje. Klein en toch veel zicht achterop.

Sux6 nog met je project