Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weird Wheels | ## An American GI with an interesting early 40's Killinger and Freund | Facebook
## An American GI with an interesting early 40's Killinger and Freund [Motorrad](https://de.wikipedia.org/wiki/Killinger_%26_Freund_Motorrad) 600cc front-wheel drive German motorcycle.The...www.facebook.com
Bekijk bijlage 2078391
Ja.Volgens mij, zijn die voor het verwisselen van een hete machinegeweer loop.
Ik vind hem prachtig,maar ik denk dat het moeilijk stuurtDoor Craig Rodsmith is hier een "nieuwe" versie van gemaakt. De motor zit in het voorwiel!
The Killer: A front wheel drive motorcycle from Rodsmith
The concept of the patron is well established in the world of art. Charles Saatchi is almost a household name in the UK, but before him we had New Yorker Peggy Guggenheim—who anchored the careers of Pollock and Rothko. Parallels are now edging into the modern custom motorcycle scene, and one of...www.bikeexif.com
Bekijk bijlage 2079417
Wolga rivier.
Vat vervangende wanten.
Welkom
Ik wil er ook een.
Altijd plaats op een camping.
Sportsters hebben volgens mij rechtse aandrijving Evo ed links van de m8 en tc weet ik het niet zal wel links zijn. Dit zijn natuurlijk blokken/bakken die niets meer met een standaard blok te maken hebben behalve dan de cilinderhoek.valt mij op dat ze allebij rechtse aandrijfing hebben
Mijn zoon is een softail aan het ombouwen naar een harley met rechtse aandrijving, en dan een heel breed achterwiel er in ,band van 27 cm breed komt er in
Dat begrijp ik ,maar als je de belt of ketting links wil houden,moet je links alles breder maken,met allerlij spacers die eigenlijk altijd de boel verzwakken,ga je met de aandrijving naar rechts kun je het af met alleen een bredere achterbrug en nog een paar kleine dingetjesSportsters hebben volgens mij rechtse aandrijving Evo ed links van de m8 en tc weet ik het niet zal wel links zijn. Dit zijn natuurlijk blokken/bakken die niets meer met een standaard blok te maken hebben behalve dan de cilinderhoek.