Unusual, interesting & rare motorcycles.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Han S
  • Startdatum Startdatum
73697263726f77_111_1733688749_035025889.webp
 
Waar gebruik je deze handschoenen voor?

Для чего вы используете эти перчатки?
Dlya chego vy ispol'zuyete eti perchatki?
 
Oja, dat heb ik ook wel eens moeten doen bij een punt 50

Edit: de vertaling van vat is terug te leiden naar "barrel", dan klopt het wel heel aardig.
 
Laatst bewerkt:


Bekijk bijlage 2078391

Door Craig Rodsmith is hier een "nieuwe" versie van gemaakt. De motor zit in het voorwiel!

1734358518804.webp
 
Door Craig Rodsmith is hier een "nieuwe" versie van gemaakt. De motor zit in het voorwiel!

Bekijk bijlage 2079417
Ik vind hem prachtig,maar ik denk dat het moeilijk stuurt
Ik heb een elektrische vouwfiets met motor in het voorwiel ,maar dat stuurt toch minder lekker
 
Hier wat meer foto’s maar dit is een andere motor.
 
valt mij op dat ze allebij rechtse aandrijfing hebben
Mijn zoon is een softail aan het ombouwen naar een harley met rechtse aandrijving, en dan een heel breed achterwiel er in ,band van 27 cm breed komt er in
 
valt mij op dat ze allebij rechtse aandrijfing hebben
Mijn zoon is een softail aan het ombouwen naar een harley met rechtse aandrijving, en dan een heel breed achterwiel er in ,band van 27 cm breed komt er in
Sportsters hebben volgens mij rechtse aandrijving Evo ed links van de m8 en tc weet ik het niet zal wel links zijn. Dit zijn natuurlijk blokken/bakken die niets meer met een standaard blok te maken hebben behalve dan de cilinderhoek.
 
Sportsters hebben volgens mij rechtse aandrijving Evo ed links van de m8 en tc weet ik het niet zal wel links zijn. Dit zijn natuurlijk blokken/bakken die niets meer met een standaard blok te maken hebben behalve dan de cilinderhoek.
Dat begrijp ik ,maar als je de belt of ketting links wil houden,moet je links alles breder maken,met allerlij spacers die eigenlijk altijd de boel verzwakken,ga je met de aandrijving naar rechts kun je het af met alleen een bredere achterbrug en nog een paar kleine dingetjes
En in mijn zoon zijn situatie komt er ook meteen een hydraulische koppeling op,en alle leidingen worden door het stuur gemaakt.
 
Ik heb hier al een tijdje geen Nortons gezien:
1735588197876.webp

In 1998, Joe Seifert of Norton Motors GmbH in Germany made a limited edition series of machines with the Norton name to commemorate 100 years of Norton manufacture. The single cylinder engine was the 652cc Rotax unit used in the BMW 650 single of the time and the frame was designed and built by Tigcraft. The forks were Paioli, the brakes were from Brembo and the rear shock absorbers were Koni. The very earliest models had a seat that was described by some as being uncomfortable and this was later modified.

The International was entered into a few races where it achieved a few high placings. Overall however, sales of the C652SM were very small and production ended in 2000.

A prototype was made of a C652SM variant that was to be called the Combat, a 'streetfighter' version of the International with more power. With the sale of the rights to the Norton name by Norton Motors GmbH to Norton Motorsports, the project went no further. Some pictures of the Combat differ from the one above in having a different seat and tail design​
 
Terug
Bovenaan Onderaan