UnlimitedSPD

UnlimitedSPD

Die hard MF'er
7 jan 2006
464
3
Hallo dames en heren.

Ik ben Robin Reijnen uit Heijen. Ik wordt op 10 mei 18 en ben dan meteen van plan om mijn motorrijbewijs te gaan halen. Ik rij nu al 2 jaar schakelbrommer. Ik heb 2 Yamaha DT's gehad. En nu heb ik nog een Rieju RR uit 2002 en een Zundapp CS25 uit 1983 die volledig wordt gerestaureerd.

Over een paar maandjes wil ik een motor gaan kopen. Ik ben al een beetje aan het rondkijken en de Suzuki GS500 vind ik wel een hele mooie motor om mee te gaan beginnen.

Ik weet trouwens niet of het helemaal de bedoeling is dat ik al op dit forum zit terwijl ik nog geen motor en rijbewijs heb :? Maar ik had al een aantal vraagjes en daar wil ik hier graag meer over te weten komen.

Groeten Robin Reijnen
 
Nou, het is eigenlijk niet toegestaan om op dit forum te komen als je niet minstens een 1000 cc supersport hebt van ten hoogste 2 jaar oud.

maar welkom



























:+
 
Nou, het is eigenlijk niet toegestaan om op dit forum te komen als je niet minstens een 1000 cc supersport hebt van ten hoogste 2 jaar oud.

maar welkom

:+


Haha oeps :+ Jammer want voordat mijn R1 op de stoep staat zijn we tog weer een aantal jaren verder, als t aan mijn bankrekening ligt iig :+ ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan