Tuono Topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké top, dus 12 uur in Oss bij afgesproken tankstation. Zorg ik dat ik er ben. Toevallig meer mensen vanuit Arnhem?
 
Goeie keus Daan, veel plezier er mee.
reed jij woensdag naar Duitsland met een klein motor aanhangertje? Zag namelijk een mpv auto rijden met lege aanhanger voor een motor!

Thanks! En nee, ik heb een bus (een MB sprinter) en een oprijplaat gehuurd. Voor dat geld ga ik niet liggen kloten met een aanhanger en ik heb ook geen trekhaak :+
 
Zal er ook zijn om 12:00 in Oss. Zorgt er iemand voor gps met de route?

Enigste wat ze goed zouden doen is een radiale pomp monteren!
Het kan altijd beter, maar op straat is de standaard rempomp imho voldoende. Als je ermee fanatiek gaat rijden op het circuit moet je er wel iets mee, daar schiet de Tuono standaard te kort. Btw, maandag endurance race op Zandvoort *O*.
 
Okidokie!

Heb de tomtom mee, route ingeladen.. Weet alleen niet of we het hele rondje mee rijden, dus is wel handig als iemand anders de route ook bij zich heeft ;)
 
@ P-ta: klopt je nummer?

Nul 6 1 twee 8491 nulnul?
Ik ben om 10:30 klaar om te gaan vanuit Brummen, dus als je hierlangs stuurt vanaf deventer heb je de eerste mooie bochten al gehad!
 
Ja was echt top middagje mannen, van genoten. Mooie route, prima motor weer, niemand op z'n bek gegaan, hoop gebrul en genoeg gegum.

10pon5l.jpg
 
Chips, mooi ritje gemist.
Volgende week gaat die van mij op de bank om de rapidbike af te stellen en dan pak ik de volgende zeker mee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan