Tuono Topic **512**

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ El pollo
Wat heb je nou gedaan dan :+ ?

Wat betreft rijden met duo op de T. Mijn vriendin zit wel eens achterop, zijn we beiden niet heel enthousiast over. Vooral zij niet meer sinds ik eens erg fanatiek wegreed en ze er bijna af lag :P

Even wat anders nog. Ik heb nog altijd de circuitdag niet geboekt omdat ik nog altijd geen uitsluitsel van de baas heb of ik dan vrij heb :( . Hoop komende week uitsluitsel te hebben :$ . En dan hopen dat er nog plek is...
 
hoi

mijn vrouw is 1.72
harde zit is nochtans beter dan zachte zit, misschien biedt corbin (zie link) een oplossing
kun je geen raiser laten draaien om de voetsteunen wat naar beneden te brengen?
Buddy Fashion Online Store voor al uw motoraccessoires en motorzadels.
Denk het niet, want de uitlaten hangen er ook aan vast, maar ja alles is te maken.
En mijn vriendin heeft een eigen rijbewijs en over 2 maanden ook weer een motor dus die gaat bijna nooit meer achterop. Vind het wel knap als jullie samen op vakantie gaan. Petje af
 
Denk het niet, want de uitlaten hangen er ook aan vast, maar ja alles is te maken.
En mijn vriendin heeft een eigen rijbewijs en over 2 maanden ook weer een motor dus die gaat bijna nooit meer achterop. Vind het wel knap als jullie samen op vakantie gaan. Petje af

moet wel, ik mag namelijk niet alleen O-)
 
Nee hoor, viel uiteindelijk best mee. je hoeft de topkuip ook niet helemaal te demonteren. Een paar schroeven losmaken zodat je speling genoeg hebt om bij die 2 boutjes te komen.
Ah ok! Ga ik proberen morgen.

Ik was bezig met mijn pekelmotor, FZR600R, Tuono stond achter me, maar vrij dicht op me. Dus ik kom omhoog, iets te ver naar achteren, en duw zo met m'n reet tegen het linker knippertje van de Tuono aan. KRAK! Gevolg:

206much.jpg
 
Zo heb ik eens het rechter achterknipperlichtglaasje zelf kapotgetrapt bij het afstappen. :(
 
Trouwens, El Pollo, had jij niet allerlei carbon spul besteld? Heb je dat al binnen? Ben benieuwd...
 
Ja heb ik binnen en is gemonteerd. Hugger, voorspatbord, heelplates en koelvloeistof reservoir. Maar de motor is nog vies dus foto's zijn niet echt mooi, helemaal niet vanuit de schuur. Als de zon blijft schijnen rol ik hem zo misschien eens naar buiten.....
 
Zo heb ik eens het rechter achterknipperlichtglaasje zelf kapotgetrapt bij het afstappen. :(


die van mij is in bestelling -O-

Ja heb ik binnen en is gemonteerd. Hugger, voorspatbord, heelplates en koelvloeistof reservoir. Maar de motor is nog vies dus foto's zijn niet echt mooi, helemaal niet vanuit de schuur. Als de zon blijft schijnen rol ik hem zo misschien eens naar buiten.....

doen!
 
Laatst bewerkt:
Ah ok! Ga ik proberen morgen.

Ik was bezig met mijn pekelmotor, FZR600R, Tuono stond achter me, maar vrij dicht op me. Dus ik kom omhoog, iets te ver naar achteren, en duw zo met m'n reet tegen het linker knippertje van de Tuono aan. KRAK! Gevolg:

[afbeelding]

En toen was huis te klein zeker :P
Maar klote zeg kun je het makkelijk repareren of moet er een nieuw kapje komen?
En ik zeg na buiten en foto's maken
 
Wat vind je van de kwaliteit van het carbon, met name het voorspatbord? Is het door-en-door carbon of glasfiber met een laagje carbon? Zit er een nette laag blanke lak op? Hoe is de afwerking? Wat heeft t je gekost?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij door en door ja. Hoe zie je dit? Ziet in elk geval een mooie laag blanke lak op. Pasvorm is zeer goed en afwerking ben ik ook te spreken over.

Het kostte mij 260 euro voor de heelplates, hugger en voorspatbord...
 
Iemand ervaring met het herstellen van je uitlaten?
Door de carbon uitlaatbeugels zitten er nu ingebrande vlekken op mijn uitlaten.
Is het heel makkelijk om nieuwe hulzen te plaatsen?
 
Ik zou even met de uitlaat naar de lokale metaal Bob de beunhaas gaan. Als je in het noorden woont weet ik wel iemand voor je, anders langs Star Twin misschien? Maar denk niet dat je heel blij word van de prijzen....
 
Volgens mij door en door ja. Hoe zie je dit? Ziet in elk geval een mooie laag blanke lak op. Pasvorm is zeer goed en afwerking ben ik ook te spreken over.

Het kostte mij 260 euro voor de heelplates, hugger en voorspatbord...
Alleen de zichtbare kant heeft dan een carbon laagje, aan de andere kant zie je dat het gewoon glasfiber is.

Waar had je dat voorspatbord nou vandaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan