Tuono Topic **512**

Status
Niet open voor verdere reacties.
He mannen goed lezen Moes zei er kunnen meerdere Tuono's IN en niet OP })

Klopt
en er kan zelfs een verdieping in ,haha

2valcg8.jpg

r20wo3.jpg


Ff een likkie verf,en racy stikkurs
verlichting nazien en gaaaannnn
 
Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag een Tuono opgehaald! En waar anders deze vreugde te delen dan hier? Hij is echt nog als nieuw, rapid bike afgesteld met een open akra. Ben echt super blij ermee!
Nou nog ff een paar daagjes regenen dat alle zoute meuk van de grond spoelt en dan lekker rijden. Wat een gaaf ding!

full

full

full


Oja zal mezelf ook even voorstellen, Richard, ben 26 jaar en kom uit Enschede!

Groetjes!
 
Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag een Tuono opgehaald! En waar anders deze vreugde te delen dan hier? Hij is echt nog als nieuw, rapid bike afgesteld met een open akra. Ben echt super blij ermee!
Nou nog ff een paar daagjes regenen dat alle zoute meuk van de grond spoelt en dan lekker rijden. Wat een gaaf ding!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja zal mezelf ook even voorstellen, Richard, ben 26 jaar en kom uit Enschede!

Groetjes!


Geweldig goed nieuws en welkom.Ik wens je er veel plezier mee.
Btw ik woon in Hengelo en vanaf half half mrt in Apeldoorn.
 
Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag een Tuono opgehaald! En waar anders deze vreugde te delen dan hier? Hij is echt nog als nieuw, rapid bike afgesteld met een open akra. Ben echt super blij ermee!
Nou nog ff een paar daagjes regenen dat alle zoute meuk van de grond spoelt en dan lekker rijden. Wat een gaaf ding!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja zal mezelf ook even voorstellen, Richard, ben 26 jaar en kom uit Enschede!

Groetjes!

Gaaf!
En zelfs in dat druilerige weer nog top foto's!
Gefeliciteerd *O*
 
Ja van een mooie motor maak je makkelijk mooie foto's he ;) en nog een klein beetje photoshop erbij

Het hielp trouwens ook wel dat de vorige 2 eigenaren dat ding altijd door en door schoon hebben gemaakt.
*O*
 
Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag een Tuono opgehaald! En waar anders deze vreugde te delen dan hier? Hij is echt nog als nieuw, rapid bike afgesteld met een open akra. Ben echt super blij ermee!
Nou nog ff een paar daagjes regenen dat alle zoute meuk van de grond spoelt en dan lekker rijden. Wat een gaaf ding!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja zal mezelf ook even voorstellen, Richard, ben 26 jaar en kom uit Enschede!

Groetjes!




GEFELICITEERD :9~ *O* *O*
Nog even en het is voorjaar. 8-)
 
Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag een Tuono opgehaald! En waar anders deze vreugde te delen dan hier? Hij is echt nog als nieuw, rapid bike afgesteld met een open akra. Ben echt super blij ermee!
Nou nog ff een paar daagjes regenen dat alle zoute meuk van de grond spoelt en dan lekker rijden. Wat een gaaf ding!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja zal mezelf ook even voorstellen, Richard, ben 26 jaar en kom uit Enschede!

Groetjes!


Proficiat! Nog ff wachten..............
 
Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag een Tuono opgehaald! En waar anders deze vreugde te delen dan hier? Hij is echt nog als nieuw, rapid bike afgesteld met een open akra. Ben echt super blij ermee!
Nou nog ff een paar daagjes regenen dat alle zoute meuk van de grond spoelt en dan lekker rijden. Wat een gaaf ding!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oja zal mezelf ook even voorstellen, Richard, ben 26 jaar en kom uit Enschede!

Groetjes!

gefeliciteerd!! ga je idd een boel plezier aan beleven!!! :9
 
iemand hier geintereseerd in een mooie rode Tuono ? ik bied de mijne te koop aan.

geef mij dan even een belletje of een berichtje dan vertel ik je even wat meer over de motor.
full
 
ja, origineel ombouw set uit italie van aprilia voor de rsv, maar staat wel gewoon als tuono op kenteken dus het is officieel een Tuono
 
Laatst bewerkt:
Jongelui,

Ik ga bij MSS (www.superbikeverkleidungen.de) weer een bestelling doen, nog meer mensen die kuipwerk willen hebben?

Kan voor Oer Tuono en het latere model (tot V4)...
 
Ik heb mn Tuono bij Twin Star staan voor grote beurt en andere dempers voor een mooier geluid.
Dan is ze straks weer helemaal gereed voor het nieuwe seizoen.

2008apriliatuonov2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat voor dempers komen erop dan?
Aankomend weekend weer kans op sneeuw, dus het gaat weer lekker :P Tis pas woensdag dus het kan nog veranderen!
 
Open dempers met een diepe sound erin Ze zien er bijna net zo uit als de originele,alleen deze maken ze zelf.Je weet wel zn diepe door alles heen gaande Duc sound.Voor alle zekerheid wel DB killers erbij voor op het circuit :-)!
 
Voor degene die nog van die dempers zoekt, ik heb nog zon set liggen. (Lengte 400mm Ø100mm, dus klein en lichtgewicht). Ik heb er nu de origineel open uitlaten van Aprilia onder liggen.

Vraagprijs 325euro

Mail maar bij interesse.

En het klopt wel van het geluid. Donders dikke klappen }) , maar met killers erin zeer goed te doen op circuit en in duitsland.

Open dempers met een diepe sound erin Ze zien er bijna net zo uit als de originele,alleen deze maken ze zelf.Je weet wel zn diepe door alles heen gaande Duc sound.Voor alle zekerheid wel DB killers erbij voor op het circuit :-)!
full
 
Nog even in de spammodus blijvende. Voor de OER-bezitters heb ik nog een Remus pijp met E-keur liggen. Korte demper met carbon eindkap.

Is inclusief carbon ophangbeugel en DB-killer.

Komt wel een serieus geluid uit.

Er zitten we een paar krassen op de demper, slecht te zien op de foto, maar deze zitten rechts van de sticker.

Vraagprijs 225euro
full
 
Laatst bewerkt:
Even de winterblues wegjagen:
Een Suzuki Bandit is voor ouwe lullen.

Moet me wel erg vergissen als dit niet vanaf een Tuono wordt gefilmd. Wie wordt hier zoekgereden door een Bandit? P-TÀ ?


Hoor de voetsteunen af en toe over het asfalt krassen, die Bandiet is vast niet 100% origineel :P
 
Voor de OER-bezitters heb ik nog een Remus pijp met E-keur liggen. Korte demper met carbon eindkap.[afbeelding]

wat een mooi ding :9~ ben verder niet geinteresseerd want er zit al een mooie akra op de mijne maar anders.... had ik nog geen geld

Ziet er netjes uit! Stijner?

Nee gewoon van motorshopper! Ik ben (nog) niet zo van de dealer verkoop. Scheelde bij deze motor al gauw 1000-1500 euro. Dan maar geen garantie! Sleutelen doe ik ook zelf bij de Motorsportgroep Universiteit Twente.
 
Nee gewoon van motorshopper! Ik ben (nog) niet zo van de dealer verkoop. Scheelde bij deze motor al gauw 1000-1500 euro. Dan maar geen garantie! Sleutelen doe ik ook zelf bij de Motorsportgroep Universiteit Twente.
Ah kon zijn. Had er nl. ook 1 staan. Zelf koop ik ook niet zo snel bij een dealer. Voor onderdelen en service heb ik trouwens wel goede ervaringen met Stijner.

Veel plezier met de Tuono!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan