Tuono Bastards Deel 21

Toch blijf ik het apart vinden dat ze er niet af fabriek in zitten.
De tijd dat een Tuono Factory vol carbon delen zit en standaard met lichtgewicht wielen werd afgemonteerd ligt helaas al ver achter ons. Bij de RSV is dat nog wel. Heeft te maken met de prijs waarmee ze hem willen aanbieden en natuurlijk zit er een verdienmodel achter.

Gelukkig heb ik dat zelf nu ruimschoots goedgemaakt :+

Mijn volgende upgrade wordt waarschijnlijk een Corsacorta rempomp. De Tuono is net een opstelling. Hij is nooit af. :+

IMG_0690.jpeg
 
Zag net een tragisch bericht voorbij komen.
Zo te zien een Tuono gen1

Motorrijder uit Oss overleden bij ongeval in Oijen
Motorrijder uit Oss overleden bij ongeval in Oijen
Slecht nieuws inderdaad :-(

Toevallig daar ook gereden gisterenmiddag, mooi stuk dijkenroute.

Sterkte voor de nabestaanden..

Holy shit, ik herinner me ineens deze post :-(

 
Laatst bewerkt:
Slecht nieuws inderdaad :-(

Toevallig daar ook gereden gisterenmiddag, mooi stuk dijkenroute.

Sterkte voor de nabestaanden..

Holy shit, ik herinner me ineens deze post :-(

Triest zeg ;(
 
Slecht nieuws inderdaad :-(

Toevallig daar ook gereden gisterenmiddag, mooi stuk dijkenroute.

Sterkte voor de nabestaanden..

Holy shit, ik herinner me ineens deze post :-(

Dat is inderdaad dezelfde motor (blauwe stuureindjes, oliedopje, korte LeoVince en andere details). RIP.
 
Laatst bewerkt:
Hi, van de week mijn Tuono 2021 bij een dealer gebracht voor een zomercheck/klein onderhoudsbeurt. Bij het zien van de rekening kreeg ik toch een kleine wegtrekker. € 320,00 voor olie en filter vervangen, remmen ontluchten en bijvullen, storingen uitlezen en de Aprilia smeercheck op de bewegende onderdelen. Is dat een normaal bedrag tegenwoordig?
 
Hi, van de week mijn Tuono 2021 bij een dealer gebracht voor een zomercheck/klein onderhoudsbeurt. Bij het zien van de rekening kreeg ik toch een kleine wegtrekker. € 320,00 voor olie en filter vervangen, remmen ontluchten en bijvullen, storingen uitlezen en de Aprilia smeercheck op de bewegende onderdelen. Is dat een normaal bedrag tegenwoordig?
Niet even van tevoren geïnformeerd?
 
Welkom in de wondere wereld die Aprilia heet. Mijn rekening van afgelopen winter kun je bij dat bedrag nog nulletje achter zetten..

Alleen de olie is al 27 euro de liter dus dat tikt lekker aan.

Maar goed, fijne bedragen zijn het niet. Ook dealers hebben de prijzen flink opgeschroefd. Door een olie en filterwissel zelf te doen kun je zelf wel flink wat kosten besparen.
 
Laatst bewerkt:
Hi, van de week mijn Tuono 2021 bij een dealer gebracht voor een zomercheck/klein onderhoudsbeurt. Bij het zien van de rekening kreeg ik toch een kleine wegtrekker. € 320,00 voor olie en filter vervangen, remmen ontluchten en bijvullen, storingen uitlezen en de Aprilia smeercheck op de bewegende onderdelen. Is dat een normaal bedrag tegenwoordig?
Is dit voor jou de 1000 of 10k beurt?
 
Welkom in de wondere wereld die Aprilia heet. Mijn rekening van afgelopen winter kun je bij dat bedrag nog nulletje achter zetten..

Alleen de olie is al 27 euro de liter dus dat tikt lekker aan.

Maar goed, fijne bedragen zijn het niet. Ook dealers hebben de prijzen flink opgeschroefd. Door een olie en filterwissel zelf te doen kun je zelf wel flink wat kosten besparen.
27 euro per liter 🤣. Blij dat ik 99% lekker zelf doe.
 
Slecht nieuws inderdaad :-(

Toevallig daar ook gereden gisterenmiddag, mooi stuk dijkenroute.

Sterkte voor de nabestaanden..

Holy shit, ik herinner me ineens deze post :-(


32 nog maar, 😟
R.I.P. Stefan
 
Hi, van de week mijn Tuono 2021 bij een dealer gebracht voor een zomercheck/klein onderhoudsbeurt. Bij het zien van de rekening kreeg ik toch een kleine wegtrekker. € 320,00 voor olie en filter vervangen, remmen ontluchten en bijvullen, storingen uitlezen en de Aprilia smeercheck op de bewegende onderdelen. Is dat een normaal bedrag tegenwoordig?

Wat moet ik me voorstellen bij de Aprilia smeercheck?
Als dat oa vet controle van balhoofdlager en linksysteem is vind ik het wel meevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wpnl
Ben je niet een beetje genaaid?

Ongetwijfeld, maar ik was het snel nodig en maar 1liter. En de zaak waar ik besteld heb was de enige die snel kon leveren toen ik het nodig was.
 
Sinds paar weken heb ik ook een Tuono in bezit, haak hier dus graag aan😁

Hoop er deze week eerste rit mee te kunnen maken, vorige eigenaar had er een schuiver meegemaakt dus moest eea gerepareerd worden (mocht iemand nog topkuip of Buddy hebben😇).

Viel me al wel op dat stuur bij maximale uitslag tegen tank aan komt, is dat normaal?
IMG_4690.jpeg
IMG_4731.jpeg
IMG_4526.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan