Tuono Bastards Deel 21

Zijn hier ook mensen die de gewone "nieuwe" tuono hebben gekocht ipv de Factory?

2000000033.jpg
 
Haha, ik denk niet dat jij onder de doelgroep valt.
Ik zou hem er wel bij willen hebben voor de motorvakantie bijvoorbeeld. Net wat praktischer dan een factory 😁
Kun je dan wel een regenbroekje kwijt onder het zadel? :+
Verder vind ik de gewone wat betreft kleurstelling wat sober, dus daarom al
zou mijn voorkeur uit gaan naar een Factory.
Maar volgens mij is er qua vermogen/prestaties geen of nauwelijks verschil, behalve de extra opties zoals de vering/schokbrekers.
Of vergis ik me daar in?
 
Ik zit dus al maanden naar de gewone V4 te loeren (wel in het rood dan, want dat grijs is wel erg saai), hij mist inderdaad de actieve (ohlins) vering, verder weinig verschillen, mono seat er op en korte ruit en de looks zijn ineens gelijk...

Tijdje terug korte proefrit op een V4 factory gemaakt, maar om een of andere reden de knoop nog niet doorgehakt. Denk dat het mijn 660 van nog geen jaar oud met minder dan 5k op de klok wegdoen als zonde voelt?
 
Ik zit dus al maanden naar de gewone V4 te loeren (wel in het rood dan, want dat grijs is wel erg saai), hij mist inderdaad de actieve (ohlins) vering, verder weinig verschillen, mono seat er op en korte ruit en de looks zijn ineens gelijk...

Tijdje terug korte proefrit op een V4 factory gemaakt, maar om een of andere reden de knoop nog niet doorgehakt. Denk dat het mijn 660 van nog geen jaar oud met minder dan 5k op de klok wegdoen als zonde voelt?
Niks mis mee! Meerdere reviews gezien de afgelopen jaren dat de standaard vering meer dan prima is. De looks zijn wat minder spectaculair maar dat is een kwestie van smaak...
 
Ik zit dus al maanden naar de gewone V4 te loeren (wel in het rood dan, want dat grijs is wel erg saai), hij mist inderdaad de actieve (ohlins) vering, verder weinig verschillen, mono seat er op en korte ruit en de looks zijn ineens gelijk...

Tijdje terug korte proefrit op een V4 factory gemaakt, maar om een of andere reden de knoop nog niet doorgehakt. Denk dat het mijn 660 van nog geen jaar oud met minder dan 5k op de klok wegdoen als zonde voelt?

Stepjes zijn iets lager dan de factory en de stuurverhogers zijn anders waardoor het stuur hoger en iets meer richting de berijder staat.
 
T Drives ook gemonteerd. Enorm verschil. Ondanks dat ik op het oog niks zie kan het niet anders dan dat mijn originele schijven krom waren, zoveel onrust en beweging bij het remmen. Zijn rijp voor de kliko ben ik bang.
 

Bijlagen

  • IMG_0611.jpeg
    IMG_0611.jpeg
    249,7 KB · Weergaven: 34
Hoi allemaal naar een aantal jaartjes kom ik toch weer eens kijken op het forum hier 😄
Nog steeds in bezit van mij Tuono.
En hopelijk kan ik mijn restante vrije tijd hier nog op het forum verdoen 😜

En nog even een (recente)foto omdat het kan 😁
 

Bijlagen

  • 20230430_122827.jpg
    20230430_122827.jpg
    291 KB · Weergaven: 112
Hoi allemaal naar een aantal jaartjes kom ik toch weer eens kijken op het forum hier 😄
Nog steeds in bezit van mij Tuono.
En hopelijk kan ik mijn restante vrije tijd hier nog op het forum verdoen 😜

En nog even een (recente)foto omdat het kan 😁
Is dat niet een omgebouwde mille?
 
Terug
Bovenaan Onderaan