Zullen we even PM'en :-)Dat klinkt zeker interessant. Op mijn Ducati reed ik ook zonder db killers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zullen we even PM'en :-)Dat klinkt zeker interessant. Op mijn Ducati reed ik ook zonder db killers.
Ja is goed, stuur me maar een PM aub.Zullen we even PM'en :-)
Dat mag ik niet, vandaar hahaha... kijk even in je privacy instellingen en laat het sturen van priveberichten door leden toe :-)Ja is goed, stuur me maar een PM aub.
Done! Als het goed is, zou het nu kunnen.Dat mag ik niet, vandaar hahaha... kijk even in je privacy instellingen en laat het sturen van priveberichten door leden toe :-)
Zelf heb ik Akrapovic en tevreden mee, mooi geluid.Hallo Tuono liefhebbers,
Sinds anderhalve week in het bezit van een Tuono uit 2006. Komende van een Ducati Supersport 750 uit 2001, een behoorlijke 'upgrade' qua PK's ! Na de eerste rit was ik erg blij met de Tuono. Alleen het geluid van de Appie vind ik een beetje tegenvallen vergeleken met de Duc. De standaard dempers zijn een beetje lafjes vergeleken met de open dempers op de Ducati Supersport. Tijd dus voor andere dempers. Wat zouden jullie aanraden? Mivv's, GPR, Arrow of Akrapovic zie ik op Google voorbijkomen als ik zoek. Tips en advies zijn welkom!
Deze heb ik gehad op m'n RSV 1000R destijds, ook prima dempers.Als je niet perse met dB killer wil rijden heb ik nog een net setje Aprilia Racing Titaniums ter overname. Ik ben erg te spreken over het geluid en prestaties van die set. Ik heb ze verwisseld voor Akra's ivm E-keur en heb ze nog niet op Marktplaats gezet omdat ik er toch wel aan gehecht ben, je komt ze weinig tegen.
Je staat verlekkerd naar haar motor te kijken op de foto...?
Het vrouwtje heeft anders wel mooi de schaamranden er voor je afgereden.
Mocht ze willenHet vrouwtje heeft anders wel mooi de schaamranden er voor je afgereden.
Mocht ze willen
Ze heeft er ff mee op en neer gereden maar vind het helemaal niks, rijdt liever op haar eigen.
Deze week snel rondje gedaan op de tuono gen 1. Toch een wat andere zit positie ten opzichte van andere nakeds die ik heb gehad.
Zal even wennen worden.
Afsluitdijk over en naar RN in Sint Nicolaasga. Op de Aprilia website zie je een overzicht van de huidige service centers en dealers.Met 18500km op mijn V4 wordt het (helaas) tijd voor de klepspeling controle
Nu ging in in het verleden met mijn V2 nog wel eens naar Roke in Mijdrecht maar begrijp dat die al een tijd geen Aprilia dealer meer is.
Is dit nog steeds een aanrader voor deze klus of zijn er goeie alternatieven binnen een straal van ongeveer 75km rond Beverwijk?
Niwa in ZwaagdijkMet 18500km op mijn V4 wordt het (helaas) tijd voor de klepspeling controle
Nu ging in in het verleden met mijn V2 nog wel eens naar Roke in Mijdrecht maar begrijp dat die al een tijd geen Aprilia dealer meer is.
Is dit nog steeds een aanrader voor deze klus of zijn er goeie alternatieven binnen een straal van ongeveer 75km rond Beverwijk?
Helaas was het toch de koppeling zelf. Laten vervangen bij lokale dealer.Hallo Allen,
betreft Tuono V4R APRC:
Koppeling lijkt niet volledig te ontkoppelen.
Op de paddockstand in de 1 klimt de motor naar +/- 15kmh op de teller, en is het wiel ook niet tegen te houden met de voet oid.
De motor lijkt ook heel lichtjes naar voren te willen kruipen bij in de 1 en de wielen op de grond.
Motor heeft een tijdje stil gestaan bij de vorige eigenaar.
Reeds vervangen koppelingskabel(geen verschil)
Hebben jullie nog tips? (voordat ik er een nieuwe koppeling in doe)
Mijn ervaring:Met 18500km op mijn V4 wordt het (helaas) tijd voor de klepspeling controle
Nu ging in in het verleden met mijn V2 nog wel eens naar Roke in Mijdrecht maar begrijp dat die al een tijd geen Aprilia dealer meer is.
Is dit nog steeds een aanrader voor deze klus of zijn er goeie alternatieven binnen een straal van ongeveer 75km rond Beverwijk?