Tuono Bastards Deel 21

Ff een vraagje aan de kenners hier, vandaag de tuono gestart en na 300 meter viel hij uit. Brandstofpomp hoor je ook niet meer draaien als je contact aanzet en starten doet hij niet. Wel gewoon stroom en startmotor gaat rond. Brandstofpomp overleden of iets anders? Gaat om n oer T..

Ben geen expert op dit gebied, maar is er een mogelijkheid om een brandstofpomp door te meten?
Mocht het inderdaad de brandstofpomp zijn die is overleden, er staat er toevallig een op marktplaats voor een oer T.
 
Woon in Rijswijk, maar rijden gebeurd natuurlijk in het Westland. ;)
Waar jij? Tuono-meet asap? :]

In De Lier. Er rijden sowieso al 4 factory's rond (oer) hier in de buurt.

Was niet de brandstofpomp gelukkig. Stekkertje schoongemaakt en alles werkt weer :]
 
Mijn Tuono (met lekkende brandstofpomp en falend startrelais) doet het inmiddels weer naar behoren maar na 1 tripje naar Duitsland moet ik nu helaas constateren dat mijn linker radiator lek is. Of nouja, lek.. er zitten wat spetters KVS op het blok en de radiator "zweet" wat. Klein steentje gepakt waarschijnlijk.

Nou zit wat rond te zoeken, maar het lijkt verdomd lastig om aan een nieuwe radiator te komen. Iemand een idee toevallig?
 
Goedemiddag allemaal,

Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar rijdt er iemand een V4 met powercommander? En wat zijn de ervaringen? Ben benieuwd of de motor er soepeler van gaat rijden en of het brandstof verbruik wat omlaag gaat?

Gr. Maurice.
 
Hey mannen, ik ben ook weer terug uit Frankrijk, bijna 4 weken weg geweest. Zouden 2 weken zijn maar geheel onverwachts is onze zoon Dani Axel daar geboren dus we hebben een kleine Fransoos in huis haha! Alles gaat gelukkig goed met moeder en kind!

Mijn Tuono staat nog bij de zaak, spanningsregelaar is kapot en die is op backorder. Zogauw hij gerepareerd is gaat hij in de verkoop, ik heb besloten weer Triumph te gaan rijden en ga weer op mijn Speed Triple knallen. Deze motor past veel beter bij me, ondanks dat ik de Tuono ook een geweldige fiets vind!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb pas deze Falco Fighter gekocht en ben op zoek naar een buddy. Weet iemand waar je die kan kopen en kan je die er ook zo op klikken zoals de cover die er nu op zit.
full
 
Deze buddy zat er bij (nog nieuw in de verpakking) maar past helemaal niet. Iemand een idee voor welke aprilia deze is? Ik denk van een rsv Mille.
full

full
 
Laatst bewerkt:
Hoooooooi versie 21 weer :$

Vorige week samen met een maat en zijn ktm 530 de dijken van ochten enzo onveilig gemaakt!

Nog 1 mille gespot in tegenovergestelde richting :Y

En gauw een fotootje gemaakt.
IMG_20180627_230733_233.jpg
 
Mijn Tuono (met lekkende brandstofpomp en falend startrelais) doet het inmiddels weer naar behoren maar na 1 tripje naar Duitsland moet ik nu helaas constateren dat mijn linker radiator lek is. Of nouja, lek.. er zitten wat spetters KVS op het blok en de radiator "zweet" wat. Klein steentje gepakt waarschijnlijk.

Nou zit wat rond te zoeken, maar het lijkt verdomd lastig om aan een nieuwe radiator te komen. Iemand een idee toevallig?
Balen!
Al gezocht op 'radiateur'? :P
Op Motorparts-online.com | Nieuwe en gebruikte onderdelen voor uw motor staan er meerdere.
 
Daar staan er inderdaad wel een aantal ja maar ik word een beetje droevig van de staat waarin die dingen verkeren. Volgens mij ga ik er dan alleen maar op achteruit qua lekkage _O-
 
Mijn Tuono (met lekkende brandstofpomp en falend startrelais) doet het inmiddels weer naar behoren maar na 1 tripje naar Duitsland moet ik nu helaas constateren dat mijn linker radiator lek is. Of nouja, lek.. er zitten wat spetters KVS op het blok en de radiator "zweet" wat. Klein steentje gepakt waarschijnlijk.

Nou zit wat rond te zoeken, maar het lijkt verdomd lastig om aan een nieuwe radiator te komen. Iemand een idee toevallig?

In Groningen zit een bedrijf die lijmen hem voor je. Hebben ze destijds ook bij mijn Speed Triple gedaan. Kost niet zoveel en nooit geen klachten meer gehad.
 
Vandaag een afspraak gemaakt om 26 juli de Tuono af te laten stellen bij Roke en het weekend daarna toeren door Luxemburg. Heerlijk vooruitzicht zo! :9~
 
Kogel is door de kerk.

Ik kan niet wennen aan de Tuono en ga hem dan ook inruilen op een bmw s1000r.
 
Hoi, is er hier iemand met een tuono V4 die een powercommander heeft gemonteerd en wat zijn de exacte voordelen hiervan? Wordt de motor er nog iets zuiniger van?

Alvast bedankt voor de reacties.

&


Kogel is door de kerk.

Ik kan niet wennen aan de Tuono en ga hem dan ook inruilen op een bmw s1000r.





Beetje laat, te laat wellicht maar heb m'n vorige RSV4's wel lekker smeuïg aan het lopen gekregen, geen PC maar een RapidBike als tussenmodule.
Rijgedrag knapte er iig érg goed van op, geen bokken of slecht doseerbare gasreactie meer. "}
Verbruik verbeterde wel iets maar niet noemenswaardig.
Huidige 1100 is van huis uit al véél beter, zal vast nog beter kunnen maar ik vind het voorlopig prima zo. Afstelling blijkt ook gewoon goed, alleen bij 6000 toeren enigszins aan de rijke kant.
Verbruik varieert tussen de 1 op 11 en 1 op 18. :)
 
Laatst bewerkt:
Idd, mijn oude 2014 knapte enorm op met een custom map van Biggelaar. Heb sinds een paar maanden een 2018 en die is al een stuk beter. Twijfel of ik hem ook lang breng. Heb eigenlijk niks te klagen maar als er wat te winnen valt O-).
 
&Beetje laat, te laat wellicht maar heb m'n vorige RSV4's wel lekker smeuïg aan het lopen gekregen, geen PC maar een RapidBike als tussenmodule.
Rijgedrag knapte er iig érg goed van op, geen bokken of slecht doseerbare gasreactie meer. "}
Verbruik verbeterde wel iets maar niet noemenswaardig.
Huidige 1100 is van huis uit al véél beter, zal vast nog beter kunnen maar ik vind het voorlopig prima zo. Afstelling blijkt ook gewoon goed, alleen bij 6000 toeren enigszins aan de rijke kant.
Verbruik varieert tussen de 1 op 11 en 1 op 18. :)



Inderdaad te laat ;)
 
Kogel is door de kerk.

Ik kan niet wennen aan de Tuono en ga hem dan ook inruilen op een bmw s1000r.

Jammer man, maar ieder zijn keuze!
Ben wel benieuwd waar je dan niet aan kan wennen van de Tuono?
De BMW is gewoon de zelfde power naked maar dan met een 4cil in lijn blok! En ook gewoon een mooie machine.
 
Jammer man, maar ieder zijn keuze!
Ben wel benieuwd waar je dan niet aan kan wennen van de Tuono?
De BMW is gewoon de zelfde power naked maar dan met een 4cil in lijn blok! En ook gewoon een mooie machine.

Het enorme bokkige karakter. Ik rijd veel met mijn vrouw en die heeft niet zo'n vlotte rijstijl.
En rustig rijden vind de V4 gewoon niet leuk. Dat gaat met de bmw een stuk soepeler.
 
Het enorme bokkige karakter. Ik rijd veel met mijn vrouw en die heeft niet zo'n vlotte rijstijl.
En rustig rijden vind de V4 gewoon niet leuk. Dat gaat met de bmw een stuk soepeler.

Je vrouw op de Tuono, dan moet ze wel vlotter.......

:P :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan