Haha ja die hou ik nog even in gedachten.Ik heb nog een mooie carbon hugger liggen
Waar ik nu wel naar opzoek ben is de collector van de uitlaat. Mocht iemand iets weten of hebben dan hoor ik het graag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja die hou ik nog even in gedachten.Ik heb nog een mooie carbon hugger liggen
Haha ja die hou ik nog even in gedachten.
Waar ik nu wel naar opzoek ben is de collector van de uitlaat. Mocht iemand iets weten of hebben dan hoor ik het graag.
Wat is daar mis mee, als ik vragen mag.
Ik heb wel gelezen over (extra?) balanspijpjes in de collector van de 1e generatie, maar nog nooit iets gelezen over
hetzelfde bij de 2e generatie.
oeps
Mooi project Migilo! Knap werk.
Die heb ik gevraagd naar wat delen. Hij is niet goedkoop zal ik maar zeggenMooi project Migilo! Knap werk.
Mocht je nog eens Aprilia onderdelen zoeken; Appie Parts kan je ook verder helpen
Ik weet niet of de ketting over de tanden kan springen wanneer de spanner helemaal niet meer op druk komt bij deze blokken, maar waarom niet vervangen? Kost een paar tientjes. Ik zou iig het risico niet lopen.Nu is dit zeer waarschijnlijk de kettingspannen, hoe is jullie ervaring hiermee.
Kan je hiermee doorrijden, of beter direct de boel vervangen?
Paar tientjes ?Ik weet niet of de ketting over de tanden kan springen wanneer de spanner helemaal niet meer op druk komt bij deze blokken, maar waarom niet vervangen? Kost een paar tientjes. Ik zou iig het risico niet lopen.
Het is volgens mij bijna een uitzondering als je het niet hebt. Vele rijden er meer door tot het moment dat het na een start niet meer binnen een paar seconden weg is. Vanaf ik dacht 2015 is er een verbeterde versie gemonteerd. Als je hem laat vervangen zorg dan dat je de nieuwe set monteert. Dat is helaas geen tientjes werk maar wel een serieuze post.Hoi allen,
Bij deze sluit ik even aan in dit topic.
Vorig jaar september een fijne Tuono V4 APRC gekocht.
Ik ben begonnen met een Ducati 748, daarna overgestapt naar een Ducati 998.
En toen werd het tijd voor een andere Italiaanse
Ding rijdt fantastisch, en een stuk makkelijker vergeleken met de 998. Vermogen en quickshifter is toch wel heel bruut.
Nu heb ik alleen even het volgende.
Als ik de motor koud start is loopt ie mooi stil, maar bij warme start komt er soms luide tik tevoorschijn. Even uitzetten en herstarten en het is vaak weg.
Nu is dit zeer waarschijnlijk de kettingspannen, hoe is jullie ervaring hiermee.
Kan je hiermee doorrijden, of beter direct de boel vervangen??
Groeten Ron!
JaPaar tientjes ?
En wie monteert ze dan ?
Degene die ze koopt zou ze ook kunnen monteren.En wie monteert ze dan ?
Geintje kost zomaar een dag arbeid a € 100,-- per uur
2014 model heeft de dikkere kettingen gekregen. De ketting van de achterste cilinderbank rekt op en gaat tikken, heb het gevoelt met een proefrit van een 2012 model en uiteindelijk een 2014 model gekocht.Het is volgens mij bijna een uitzondering als je het niet hebt. Vele rijden er meer door tot het moment dat het na een start niet meer binnen een paar seconden weg is. Vanaf ik dacht 2015 is er een verbeterde versie gemonteerd. Als je hem laat vervangen zorg dan dat je de nieuwe set monteert. Dat is helaas geen tientjes werk maar wel een serieuze post.
Wellicht dat iemand bovenstaande kan aanvullen of bevestigen want het is een tijd geleden dat ik hier op gezocht had. Mijne heeft er nauwelijks last van namelijk.
Dat was het inderdaad. Ik heb er overigens nog geen last van2014 model heeft de dikkere kettingen gekregen. De ketting van de achterste cilinderbank rekt op en gaat tikken, heb het gevoelt met een proefrit van een 2012 model en uiteindelijk een 2014 model gekocht.
De kettingen moeten dan vervangen worden.
Je kunt bellen met de Zwart motoren voor meer informatie.
Misschien is het bij jou iets anders.
Wat zegt de multimeter? Zowel belast als onbelast? En wat gebeurt er überhaupt als je op de startknop drukt?Gen 1 rijders! Vraagje... het beest eergisteren proberen te starten maar liet me in de steek. Komt wel van de lader af. Defecte accu? 10.5V geeft het dashboard aan.
Dat is wel een laag voltage, maar beter is rechtstreeks op de accu meten met een multimeter.Gen 1 rijders! Vraagje... het beest eergisteren proberen te starten maar liet me in de steek. Komt wel van de lader af. Defecte accu? 10.5V geeft het dashboard aan.
Dat geluid gebeurt er al ik op de startknop druk.. tevens gaat mijn snelheidsmeter gek doen.Wat zegt de multimeter? Zowel belast als onbelast? En wat gebeurt er überhaupt als je op de startknop drukt?