TT Assen. Het topic wat niemand wilde maken

Waarom niet.

  • Omdat we al een algemeen topic hebben

    Stemmen: 6 8,5%
  • Geen zin in.

    Stemmen: 26 36,6%
  • Boeit mij niet

    Stemmen: 19 26,8%
  • Wat is TT Assen

    Stemmen: 30 42,3%

  • Totaal aantal stemmers
    71
Wij organiseren dit jaar onze TT camping (TT Eurocamping Familie Krijthe) aan de Witterhaar tussen Jan en Bertha en Oostra.
De hoofdingang Noord van het Circuit is slechts 400 meter lopen vanaf onze camping.

Kampvuren zijn niet toegestaan op onze camping, dus wij hebben frisse lucht en je tent krijgt geen brandplekken. Wil je kampvuur, vuurwerk en rotzooi om je oren dan kun je beter naar een andere camping gaan ;)
Bij ons komen raceliefhebbers die van een feestje houden, maar geen rotzooischoppers. Veel vaste gasten die al jaren bij ons komen op onze voorgaande locatie(s). Wij hebben gratis douches en nette toiletten. De cateringtent is de gehele dag geopend tot in de late uurtjes. S'ochtends serveren we vanaf 6:00u uitsmijters en koffie om op te starten. De familie Krijthe/Stoffers komt oorspronkelijk uit Witten en organiseert al bijna 50 jaar een TT Camping (eerst in en rond de boerderij en later TT camping)

Het reserveringssysteem is gesloten, maar er is altijd nog plek voor mensen die op de bonnefooi komen (tenminste tot vrijdagavond).

Locatie: TT Eurocamping · Assen, Niederlande
Website: www.tteurocamping.nl

Route TT Eurocamping.jpg
 
Het begint alweer te kriebelen om 3 dagen te gaan genieten op Assen, het weer ziet er ook weer goed uit.

Ben overigens wel benieuwd naar de toeschouwers aantallen voor dit weekend, als ik kijk wat er nu nog te koop is aan tribunekaarten, vind ik het wel dat er nog zoveel tribuneplekken nog beschikbaar zijn. (of ik kijk verkeerd dat kan natuurlijk ook nog).

Programma op vrijdag en zaterdag lijkt me wel donders mooi met een volle dag actie op de baan, voor de zondag vind ik het zelf wel dikke ruk met slechts 4 races en een warm up van 10 minuten.
 
Het begint alweer te kriebelen om 3 dagen te gaan genieten op Assen, het weer ziet er ook weer goed uit.

Ben overigens wel benieuwd naar de toeschouwers aantallen voor dit weekend, als ik kijk wat er nu nog te koop is aan tribunekaarten, vind ik het wel dat er nog zoveel tribuneplekken nog beschikbaar zijn. (of ik kijk verkeerd dat kan natuurlijk ook nog).

Programma op vrijdag en zaterdag lijkt me wel donders mooi met een volle dag actie op de baan, voor de zondag vind ik het zelf wel dikke ruk met slechts 4 races en een warm up van 10 minuten.
Welke idioot dat heeft verzonnen.........geen warm up maar wel de Moto GP rijders op een soort van platte kar rondrijden 8)7
 
Het begint alweer te kriebelen om 3 dagen te gaan genieten op Assen, het weer ziet er ook weer goed uit.

Ben overigens wel benieuwd naar de toeschouwers aantallen voor dit weekend, als ik kijk wat er nu nog te koop is aan tribunekaarten, vind ik het wel dat er nog zoveel tribuneplekken nog beschikbaar zijn. (of ik kijk verkeerd dat kan natuurlijk ook nog).

Programma op vrijdag en zaterdag lijkt me wel donders mooi met een volle dag actie op de baan, voor de zondag vind ik het zelf wel dikke ruk met slechts 4 races en een warm up van 10 minuten.
Je vergeet de zeer interessante en spannende riders parade op zondag he. Die wil je natuurlijk voor geen goud missen.

In ieder geval is er genoeg tijd op zondag om een bak koffie te scoren en uitgebreid naar de wc te gaan voordat de races beginnen.
 
Je vergeet de zeer interessante en spannende riders parade op zondag he. Die wil je natuurlijk voor geen goud missen.

In ieder geval is er genoeg tijd op zondag om een bak koffie te scoren en uitgebreid naar de wc te gaan voordat de races beginnen.
Dat doe ik liever om 7.30 in de ochtend en daarna lekker warm ups kijken, zowel Moto3, Moto2 als MotoGP en wat mij betreft ook de rookies er nog bij. Ik kom voor motorracen en niet voor een optocht. Geen commentaar naar jou trouwens Maikel64, gewoon mijn gedachte. Ik denk dat jij hetzelfde bedoeld....
 
Dat doe ik liever om 7.30 in de ochtend en daarna lekker warm ups kijken, zowel Moto3, Moto2 als MotoGP en wat mij betreft ook de rookies er nog bij. Ik kom voor motorracen en niet voor een optocht. Geen commentaar naar jou trouwens Maikel64, gewoon mijn gedachte. Ik denk dat jij hetzelfde bedoeld....
Username checks out!
 
Dat doe ik liever om 7.30 in de ochtend en daarna lekker warm ups kijken, zowel Moto3, Moto2 als MotoGP en wat mij betreft ook de rookies er nog bij. Ik kom voor motorracen en niet voor een optocht. Geen commentaar naar jou trouwens Maikel64, gewoon mijn gedachte. Ik denk dat jij hetzelfde bedoeld....
Ga jij naar de warm-up van zowel moto3, moto2 en motogp kijken :?
 
pff wat een dramatisch programma op zondag. En dat a 123 euro pp op de haarbochttribune. Kaartjes helaas al besteld. Denk er aan om zaterdag met mijn dochter te gaan. 42 euro, overal kunnen zitten, vol programma. Als dat bevalt geen zondag meer voor mij.
 
pff wat een dramatisch programma op zondag. En dat a 123 euro pp op de haarbochttribune. Kaartjes helaas al besteld. Denk er aan om zaterdag met mijn dochter te gaan. 42 euro, overal kunnen zitten, vol programma. Als dat bevalt geen zondag meer voor mij.
En dan te bedenken dat er ook mensen zijn die vlak voor de Moto gp binnen komen en daarna meteen weer weggaan.
Zie ze ieder jaar.
 
  • Eens
Waarderingen: Joep
pff wat een dramatisch programma op zondag. En dat a 123 euro pp op de haarbochttribune. Kaartjes helaas al besteld. Denk er aan om zaterdag met mijn dochter te gaan. 42 euro, overal kunnen zitten, vol programma. Als dat bevalt geen zondag meer voor mij.
Sinds de verplaatsing van de race van zaterdag naar zondag vertrekken veel gasten (raceliefhebbers) zondagochtend vroeg en rijden tegen het verkeer in rustig naar huis om thuis de races te kijken. Die kijken dus alleen de training en kwalificatie op het circuit. Daarnaast hebben we steeds meer gasten die de races op zondag bij ons in de tent kijken. Het zal de combinatie van traditie en stijgende prijzen zijn waardoor dit is ontstaan.
 
Als de sfeer komend weekend als vanouds is dan zit ik er volgend jaar weer, mocht de sfeer zo zijn als de afgelopen paar jaren dan blijf ik in het vervolg op zondag lekker thuis.
Prijzen rijzen de pan uit en het volk wat er zit valt voor mij steeds minder onder de liefhebbers
 
Sinds de verplaatsing van de race van zaterdag naar zondag vertrekken veel gasten (raceliefhebbers) zondagochtend vroeg en rijden tegen het verkeer in rustig naar huis om thuis de races te kijken. Die kijken dus alleen de training en kwalificatie op het circuit. Daarnaast hebben we steeds meer gasten die de races op zondag bij ons in de tent kijken. Het zal de combinatie van traditie en stijgende prijzen zijn waardoor dit is ontstaan.
Daar zat ik dus ook aan te denken. vrijdag einde dag/zaterdagochtend vertrekken, dagje circuit met volle programmering voor een schappelijke prijs, camping + nacht van Assen, en dan op zondag of op de camping kijken of naar huis rijden. Denk een goed plan voor volgend jaar :t. Naast trainingen en kwali, zijn er ook 2 moto-E races, Red Bull rookies cup en de sprint race Motogp. Dat is toch heel wat waar voor je geld (42 euro).
 
Laatst bewerkt:
En dan te bedenken dat er ook mensen zijn die vlak voor de Moto gp binnen komen en daarna meteen weer weggaan.
Zie ze ieder jaar.
Paar jaar geleden grote groep die vanaf 's-morgens alleen bij de bierkar achter de tribunes zaten tot de motogp race. Daarvoor niets gezien, knetterzat naar de motogp race. Rossi gaat plat, en ze vertrokken alweer. Niet mijn ding, maar goed ze zullen vast plezier hebben gehad _O-
 
Dat doe ik liever om 7.30 in de ochtend en daarna lekker warm ups kijken, zowel Moto3, Moto2 als MotoGP en wat mij betreft ook de rookies er nog bij. Ik kom voor motorracen en niet voor een optocht. Geen commentaar naar jou trouwens Maikel64, gewoon mijn gedachte. Ik denk dat jij hetzelfde bedoeld....

Het was inderdaad sarcastisch bedoeld. Ik weet dat een paar jaar geleden ook zo'n kar met rijders over de baan ging. Dat was al erg genoeg om naar te kijken, nu met een heel circus eromheen mag het van mij verdwijnen als sneeuw voor de zon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan