Robbb86
MF veteraan
- 8 jul 2020
- 1.678
- 737
Precies dat! En dan voor een optisch mooie uitlaat gaan zijnde de Arrow.Eens! Met velocity stacks en open filter of daar nog andere ideeën?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Precies dat! En dan voor een optisch mooie uitlaat gaan zijnde de Arrow.Eens! Met velocity stacks en open filter of daar nog andere ideeën?
Kan die oud mee worden. Als het na een klein beetje gas geven weg is, is het geen probleem.Gisteren na twee weken vakantie mijn ST RS (2017 model) maar weer eens van stal gehaald. Nu hoorde ik tijdens de koude start 2/3 seconde de distributieketting even ratelen. Daarna verdween het meteen weer. Ik heb wel eens gelezen dat meerdere dit doen maar is het aan te raden even bij de dealer langs te gaan?
Als ratel blijft aanhouden kan je dit proberen. Ik heb er sindsdien geen last meer van gehad. Blokje draait als een zwitserse klok. Max half uurtje werk als je een beetje handig bentGisteren na twee weken vakantie mijn ST RS (2017 model) maar weer eens van stal gehaald. Nu hoorde ik tijdens de koude start 2/3 seconde de distributieketting even ratelen. Daarna verdween het meteen weer. Ik heb wel eens gelezen dat meerdere dit doen maar is het aan te raden even bij de dealer langs te gaan?
Helemaal mee eens en wil ik zelfs het juiste E-keur. Dan valt de Arrow helaas af en moet ik verder zoeken. Het liefst zie ik ook een demper naast de motor. Op mijn appie had ik het mooi voor elkaar qua looks (maar niet legaal helaas)Geluid is inderdaad niet hard. Dat is ook precies wat ik wil. Overlast bezorgen doen er al genoeg.
Leuk leuk leukVanmiddag de Triple op kunnen halen en natuurlijk een tank opgereden. Wat een fantastische machine. Heb een goede keuze gemaakt, denk ik. De glimlach staat nu nog op mijn gezicht
Correct me if i'm wrong, maar een 2017 heeft een hydraulische spanner, geen mechanische zoals vroeger (waar die manual voor gemaakt is). Ze ratelen allemaal als ze nog geen olie druk hebben, want dan staat er minder druk op de kettingspanner. 1e gen S1000's hebben dat ook, die hebben daarom een andere kettingspanner dop gekregen om 'm wat meer voor te spannen (die klinkt stationair helemaal als een bak knikkers).Als ratel blijft aanhouden kan je dit proberen. Ik heb er sindsdien geen last meer van gehad. Blokje draait als een zwitserse klok. Max half uurtje werk als je een beetje handig bent
Triumph Street Triple topic deel 24
Ik zoek een set stuurverhogers voor de street triple r uit 2014. Google geeft alleen stuurverhogers voor de standaard triple. Weet iemand of deze dezelfde maat heeft? En/ of heeft iemand ervaring met stuurverhogers op een r?
Stuur is conisch, dus heeft niet overal dezelfde maat. Uiteinden zijn 22cm, midden 28,6 geloof ik ( heb ik ergens gelezen, weet niet meer waar). Vandaar de vraag of iemand deze in gebruik heeft, en welke
Daarom denk ik dat je in de midden 28mm hebt en aan het uiteinden 22mm. Pak een schuifmaat en meer het opStuur is conisch, dus heeft niet overal dezelfde maat. Uiteinden zijn 22cm, midden 28,6 geloof ik ( heb ik ergens gelezen, weet niet meer waar). Vandaar de vraag of iemand deze in gebruik heeft, en welke
OkeCorrect me if i'm wrong, maar een 2017 heeft een, hydraulische spanner geen mechanische zoals vroeger (waar die manual voor gemaakt is). Ze ratelen allemaal als ze nog geen olie druk hebben, want dan staat er minder druk op de kettingspanner. 1e gen S1000's hebben dat ook, die hebben daarom een andere kettingspanner dop gekregen om 'm wat meer voor te spannen (die klinkt stationair helemaal als een bak knikkers).
Als ie blijft ratelen dan is je kettingspanner kapot of heb je geen oliedruk, in beide gevallen heb je na een kort ritje meer problemen dan een nokkenasketting die een beetje rammelt .
2013 kwam de 2e generatie en was ABS een optie. Ga er dus niet klakkeloos van uit dat het erop zit.Ik ben van plan om later dit jaar een Street Triple te kopen van 2013 ofzo. Zijn er nog dimgen om op te letten buiyen het normale?
Kilometerstanden?
Ik ben van plan om later dit jaar een Street Triple te kopen van 2013 ofzo. Zijn er nog dimgen om op te letten buiyen het normale?
Kilometerstanden?
nee je wilt een 2009; de laatste met de ronde koplampen zoals het hoort ;-)Ik ben van plan om later dit jaar een Street Triple te kopen van 2013 ofzo. Zijn er nog dimgen om op te letten buiyen het normale?
Kilometerstanden?
Is 2009 de beste variant in de oude stijl? Off toch het 2007 model?nee je wilt een 2009; de laatste met de ronde koplampen zoals het hoort ;-)