Triumph Street Triple topic deel 24

Vandaag een heerlijke rit van 300km gemaakt door DLD. Wat een heeerlijke machine! Alles klopt, de zit is perfect en de motor reageert precies zoals ik wil :}:]
Heel dik in deze kleurstelling. Het begint een beetje te kriebelen om mijn 2017 in te ruilen voor dit model :9~ . Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
 
Zijn er mensen met ervaring met Spark uitlaten op de Triple? Speciek deze:

Bekijk bijlage 1904800

Deze vraag vorige maand ook gesteld. Door positieve reacties hier overstag gegaan n er ook een aangeschaft voor het 2017 model. Tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit en het geluid, weer een beetje meer verliefd geworden op de motor :9~ Zeer makkelijk om te monteren en alles past perfect:t Wel redelijk prijzig en 3 weken moeten wachten maar zeker meer dan waard.

20230630_213106.jpg
 
Deze vraag vorige maand ook gesteld. Door positieve reacties hier overstag gegaan n er ook een aangeschaft voor het 2017 model. Tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit en het geluid, weer een beetje meer verliefd geworden op de motor :9~ Zeer makkelijk om te monteren en alles past perfect:t Wel redelijk prijzig en 3 weken moeten wachten maar zeker meer dan waard.

Bekijk bijlage 1905884
Ik heb een jaar moeten wachten voor een Spark uitlaat op mijn MT10 toentertijd dus het kan nog gekker.
 
Deze vraag vorige maand ook gesteld. Door positieve reacties hier overstag gegaan n er ook een aangeschaft voor het 2017 model. Tot nu toe zeer tevreden over de kwaliteit en het geluid, weer een beetje meer verliefd geworden op de motor :9~ Zeer makkelijk om te monteren en alles past perfect:t Wel redelijk prijzig en 3 weken moeten wachten maar zeker meer dan waard.

Bekijk bijlage 1905884



Als ik dit zie blijft het echt dik en altijd prikkelen maar toch blijf ik ook verliefd op mijn eigen fiets
 

Bijlagen

  • IMG_2641.jpeg
    IMG_2641.jpeg
    716,3 KB · Weergaven: 61
Als ik dit zie blijft het echt dik en altijd prikkelen maar toch blijf ik ook verliefd op mijn eigen fiets
Ik heb bijna alle types Street 3 gehad en het is allemaal dikke lol. Met de “oude” 675 kun je nog lekker ouderwets vegen etc, met de nieuwe 765 (RS) zul je eerst alle electronica moeten uitzetten. Die is zo goed dat het bijna klinisch wordt. En dat was voor mij de reden om hem toentertijd te verkopen.

Maar als de Tuono ooit verkocht wordt komt er wederom een 765RS, nieuwste type. Meer vermogen heb je nooit nodig, daar ben ik wel achter nu.
 
Neeeh, de Fiat Multipla onder de nakeds…

Toch zou ik hem wel eens willen proberen vanwege z’n beroemde rijeigenschappen. :$
 
Ik ga kijken wat ik voor mn Superduke kan vangen, een gele 765 RS komt er vrijwel zeker. Vriendelijker voor de bandjes, brandstofverbruik en het rijbewijs :')
Ik ben zelf niet zo’n fan van die gele, misschien moet ik hem in het echt zien. Ik zou zelf voor de grijze of Bordeaux rode gaan. Of de moto2 natuurlijk.

Ik had zelf in ‘19 ook een mat grijze, vind de hedendaagse hoogglans nog mooier.

20190625_204815.jpeg
 
Ik vind de gele echt super vet, net zo'n kleur als een Renault Clio RS, een motor mag best kleur hebben vind ik. In NL ook zeldzaam hoorde ik van de dealer. Van de week (mits mooi weer) ga ik proefrijden.

ee127d1718c0cfda238b13645571cf0d.jpg
 
Als ik te laat was geweest voor een moto2 zou ik ook voor de gele gegaan zijn.
Dat rood is ook niet lelijk, maar ik heb überhaupt niet zoveel met rood.
Vind het vaak de minst mooie kleur voor auto's en motoren.
Ben wel blij dat Triumph eindelijk weer een beetje kleuren in het gamma heeft. Al dat wit zwart en grijs met her en der een gekleurd streepje begon wel saai te worden.
 
Ik vind de gele echt super vet, net zo'n kleur als een Renault Clio RS, een motor mag best kleur hebben vind ik. In NL ook zeldzaam hoorde ik van de dealer. Van de week (mits mooi weer) ga ik proefrijden.

ee127d1718c0cfda238b13645571cf0d.jpg
Bij welke dealer ga je proefrijden? Laat even je bevindingen weten aub. Ik kwijl nog altijd bij het zien van de rode en daarbij ben ik de vriendin al langzaam aan het kneden... 🙈
 
Ik ben ook fan van de gele uitvoering. Maar die is alleen op de RS verkrijgbaar toch.
Klopt. Ik vind persoonlijk die extra duiten tegenover de RS, het meer dan waard! Mooiere kleuren, mooier dashboard, voorkant is anders, belly pan, betere vering, betere remmen, meer pk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan