B2
MF veteraan
M9RR : 2,3-2,4 voor en 2,6 achter. Ik weeg 64 kg droog aan de haak.Gewoon een vraag uit pure intresse. Met welke bandenspanning rijden jullie. Ik rij met banden van metzeler m9rr. Binnenkort ook met de rs op Assen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M9RR : 2,3-2,4 voor en 2,6 achter. Ik weeg 64 kg droog aan de haak.Gewoon een vraag uit pure intresse. Met welke bandenspanning rijden jullie. Ik rij met banden van metzeler m9rr. Binnenkort ook met de rs op Assen.
Nope, dealer 5 werkdagen levertijdHeb je niet een dealer in de buurt zitten die ze misschien op voorraad heeft liggen?
Bihr lijkt ze in stock te hebben, even een dealer zoekenNope, dealer 5 werkdagen levertijd
En inmiddels verkocht. Een dubbel gevoel nu die echt weg is, maar ik ga me weer bezig houden met andere hobbies. Zal vast af en toe nog wel een bezoekje brengen aan dit forum.Heb mijn Street Triple R nog niet zo lang en hier de laatste tijd ook een aantal vragen gesteld. Maar ik rij heel weinig en haal niet meer zoveel plezier uit mijn ritjes als vroeger. Dus besloten om helemaal te stoppen met motorrijden. De motor staat op Marktplaats, voor nu nog even onder een gratis categorie (onderdelen/overig). Misschien weten jullie iemand die interesse heeft. Ik vraag niet de hoofdprijs want officieel moet de 40K beurt nog gebeuren (excl. olie/filter en nog wat dingen die zijn gebeurd tijdens de kleine beurt na de winterstalling)
Incl. wat accessoires die nagenoeg nieuw zijn (motorhoes, stuur spiegels, usb lader, ram mount en in overleg eventueel meer).
Dus mochten jullie nog iemand weten
Ze keken bij de controle naar een db-killer + e-keur en daarnaast bij elke decibel teveel kreeg je een x bedrag er boven op.Hoezo niet de Arrow?
Ik heb zelf een Arrow die ik gebruik voor het buitenland etc. Die heeft e-keur, maar geen zichtbare DB-killer.
Aangezien dienders nogal een harde plasser van DB-killers krijgen, zonder echt te meten, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze daar mee omgaan.
Waar in Duitsland was die meting?? Wordt toch wel een beetje bang van die meldingen de laatste tijd, ik kom al 15 jaar in Duitsland en nooit een controle gehad. Over twee weken naar Zuid-Duitsland/zwitserland/italie/oosterijk voor een weekje Alpen met mijn 1290 SDR met full akra :x
Hoezo niet de Arrow?
Ik heb zelf een Arrow die ik gebruik voor het buitenland etc. Die heeft e-keur, maar geen zichtbare DB-killer.
Aangezien dienders nogal een harde plasser van DB-killers krijgen, zonder echt te meten, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze daar mee omgaan.
Geen idee.. Ik zie niks in de opening wat op een DB-killer lijkt. Maar hij is behoorlijk stil.Arrow voor de 765 heeft een vastgelaste db-killer tenzij je de US versie hebt.
Spark met box. 3 keer staande gehouden nergens last van. Heb de volledige uitlaat ervan. Niet goedkoop. Wel goed geluid en geen gezeikBekijk bijlage 1888690
In verband met politie controles in Duitsland ben ik op zoek naar een aftermarket uitlaat met e-keur en een db-killer. Iemand die toevallig wilt ruilen voor de bovenstaande uitlaat in de foto?(Liefst niet de Arrow einddemper)
Twee vrienden van me hebben een dB-meting gehad in Duitsland en hebben forse boetes gekregen(1200eu & 750eu), ook waren ze een aantal dagen hun motoren kwijt, dus vandaar.
Precies wat ik nodig had, thnx!Ik heb deze bij de favorieten staan. Is wel de nieuwere 765RS
https://jasonlopes.com/index2.html
Been there, done that in 2011 met mijn vrouw.De street hield zich prima.
Ook op de hardknot pass met 33% helling
Staat hem wel erg goed!Ik ben over gegaan naar de 'naked' look en dat bevalt mij een stuk beter dan ik voor ogen had. De lampen heb ik glanszwart gespoten. Nu twijfel ik om high offset clip ons te monteren (zoals van LSL) wat bijvoorbeeld de nieuwe Moto2 ook heeft.
Is dat in combinatie met de standaard rearsets te doen of kan ik dan de hele houding beter aanpassen?
Ik geef gerust toe dat ik het om de looks doe