Triumph Street Triple topic deel 24

Heeft iemand toevallig een steun liggen van de linker zijde van de bellypan van een street triple rs uit 2017. De mijne is hoogstwaarschijnlijk lost getrilt en nu kan ik hem niet meer vast zetten.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230606_190323_Chrome.jpg
    Screenshot_20230606_190323_Chrome.jpg
    64,6 KB · Weergaven: 10
Dat is een groothandel, maar als je op de knop FIND A DEALER klinkt kom je allicht een zaak tegen die het voor je kan regelen of heeft liggen.
 
Heb mijn Street Triple R nog niet zo lang en hier de laatste tijd ook een aantal vragen gesteld. Maar ik rij heel weinig en haal niet meer zoveel plezier uit mijn ritjes als vroeger. Dus besloten om helemaal te stoppen met motorrijden. De motor staat op Marktplaats, voor nu nog even onder een gratis categorie (onderdelen/overig). Misschien weten jullie iemand die interesse heeft. Ik vraag niet de hoofdprijs want officieel moet de 40K beurt nog gebeuren (excl. olie/filter en nog wat dingen die zijn gebeurd tijdens de kleine beurt na de winterstalling)
Incl. wat accessoires die nagenoeg nieuw zijn (motorhoes, stuur spiegels, usb lader, ram mount en in overleg eventueel meer).

Dus mochten jullie nog iemand weten 🙂

20230415-142126-01.jpg
En inmiddels verkocht. Een dubbel gevoel nu die echt weg is, maar ik ga me weer bezig houden met andere hobbies. Zal vast af en toe nog wel een bezoekje brengen aan dit forum.

Bij het opruimen kwam ik nog een verlaging setje tegen om de Street Triple 25mm te verlagen (modeljaar '06-'16 ?). Toevallig iemand naar op zoek?
Merk: Mizu
Modelnummer: 3020606

Mizu Verlagingsset 25MM Triumph Daytona 675 (R) / Street Triple 675 (R/RX) (06-16)
 
1686142568360.png


In verband met politie controles in Duitsland ben ik op zoek naar een aftermarket uitlaat met e-keur en een db-killer. Iemand die toevallig wilt ruilen voor de bovenstaande uitlaat in de foto?(Liefst niet de Arrow einddemper)

Twee vrienden van me hebben een dB-meting gehad in Duitsland en hebben forse boetes gekregen(1200eu & 750eu), ook waren ze een aantal dagen hun motoren kwijt, dus vandaar.
 
Hoezo niet de Arrow?

Ik heb zelf een Arrow die ik gebruik voor het buitenland etc. Die heeft e-keur, maar geen zichtbare DB-killer.
Aangezien dienders nogal een harde plasser van DB-killers krijgen, zonder echt te meten, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze daar mee omgaan.
 
Waar in Duitsland was die meting?? Wordt toch wel een beetje bang van die meldingen de laatste tijd, ik kom al 15 jaar in Duitsland en nooit een controle gehad. Over twee weken naar Zuid-Duitsland/zwitserland/italie/oosterijk voor een weekje Alpen met mijn 1290 SDR met full akra :x
 
Hoezo niet de Arrow?

Ik heb zelf een Arrow die ik gebruik voor het buitenland etc. Die heeft e-keur, maar geen zichtbare DB-killer.
Aangezien dienders nogal een harde plasser van DB-killers krijgen, zonder echt te meten, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze daar mee omgaan.
Ze keken bij de controle naar een db-killer + e-keur en daarnaast bij elke decibel teveel kreeg je een x bedrag er boven op.

Waar in Duitsland was die meting?? Wordt toch wel een beetje bang van die meldingen de laatste tijd, ik kom al 15 jaar in Duitsland en nooit een controle gehad. Over twee weken naar Zuid-Duitsland/zwitserland/italie/oosterijk voor een weekje Alpen met mijn 1290 SDR met full akra :x

Eiffel
 
Hoezo niet de Arrow?

Ik heb zelf een Arrow die ik gebruik voor het buitenland etc. Die heeft e-keur, maar geen zichtbare DB-killer.
Aangezien dienders nogal een harde plasser van DB-killers krijgen, zonder echt te meten, heb ik me altijd afgevraagd hoe ze daar mee omgaan.

Arrow voor de 765 heeft een vastgelaste db-killer tenzij je de US versie hebt.
 
Bekijk bijlage 1888690

In verband met politie controles in Duitsland ben ik op zoek naar een aftermarket uitlaat met e-keur en een db-killer. Iemand die toevallig wilt ruilen voor de bovenstaande uitlaat in de foto?(Liefst niet de Arrow einddemper)

Twee vrienden van me hebben een dB-meting gehad in Duitsland en hebben forse boetes gekregen(1200eu & 750eu), ook waren ze een aantal dagen hun motoren kwijt, dus vandaar.
Spark met box. 3 keer staande gehouden nergens last van. Heb de volledige uitlaat ervan. Niet goedkoop. Wel goed geluid en geen gezeik
 
Vraagje, kent iemand toevallig een handleiding online, geschreven of filmpje maakt niks uit. Van de koelvloeistof vervangen op de 765? Neem aan dat alle jaren hetzelfde zijn.
 
Net terug van een weekje Engeland dat begon met een dikke halve week Isle of Man.. :]
Daarna nog 2 dagen in De Yorkshire Dales en Lake district gestuurd. De omgeving was tot mijn verrassing echt prachtig. De wegen wat minder. Echt fantastisch sturen kun je er niet. Dus we hebben er een belevingstrip van gemaakt. Wel echt de moeite eens waard. Noord Engeland is prachtig..
 

Bijlagen

  • 20230606_133805.mp4
    8,7 MB
Ik plaats hem ook ff hier wellicht dat ik iemand blij kan maken!

Te Koop zo goed als nieuw Acrapovic carbon demper voor een Triumph Street triple 675.

Past op alle uitvoeringen van 2017 t/m 2021

Ik verkoop hem omdat ik het korte pijpje mooier vindt.

Demper heeft geen e-keur maar wel een Db-Killer.

Nieuwprijs was € 795,- Vraag prijs op MF € 375,00


1485869_9.jpg
1485869.jpg
20230613_174005_resized.jpg

20230604_205310.jpg
20230613_174107_resized.jpg
20230613_174113_resized.jpg
20230604_205329.jpg
20230604_205317.jpg
20230604_205338.jpg
 
Ik ben over gegaan naar de 'naked' look en dat bevalt mij een stuk beter dan ik voor ogen had. De lampen heb ik glanszwart gespoten. Nu twijfel ik om high offset clip ons te monteren (zoals van LSL) wat bijvoorbeeld de nieuwe Moto2 ook heeft.
Is dat in combinatie met de standaard rearsets te doen of kan ik dan de hele houding beter aanpassen?

Ik geef gerust toe dat ik het om de looks doe 🫣
 

Bijlagen

  • 20230611_142708.jpg
    20230611_142708.jpg
    203,7 KB · Weergaven: 46
Ik ben over gegaan naar de 'naked' look en dat bevalt mij een stuk beter dan ik voor ogen had. De lampen heb ik glanszwart gespoten. Nu twijfel ik om high offset clip ons te monteren (zoals van LSL) wat bijvoorbeeld de nieuwe Moto2 ook heeft.
Is dat in combinatie met de standaard rearsets te doen of kan ik dan de hele houding beter aanpassen?

Ik geef gerust toe dat ik het om de looks doe 🫣
Staat hem wel erg goed!

Clip-ons vind ik ook heel nice, maar begreep dat het bij de (2017-2022) 765 niet lekker uitkomt met de cockpit qua stuuruitslag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan