Triumph Street Triple topic deel 24

Net de SC-projects erop gezet. Fuck deze klinken zo nice! 10 x zo goed al het origineel. Nu rijd ik tenminste niet met een opgevoerde grasmaaier sound :')
Je ziet de andere mensen ook kijken van damn klinkt nice. ( ofwel fuck off met dat geluid. ) Het is ook wel veiliger, mensen horen me van verder aankomen merk ik, fietsers stoppen ook sneller voor ze snel willen oversteken. ( net een 100km gereden door dorpjes enzo. ) Uiteraard niet alle fietsers, een dikke man op een fiets die 50 kan ging even snel oversteken zodat ik in mijn remmen kon .... ( en toen reed ik zelfs maar 20 km/uur :N )

Kheb het geluid voor en na gefilmd wel nog met db-killers erin, iemand een simpel prog waar ik dat snel achter elkaar kan zetten? O-)
 
Kheb het geluid voor en na gefilmd wel nog met db-killers erin, iemand een simpel prog waar ik dat snel achter elkaar kan zetten? O-)

Geen idee wat betreft het programma, maar als het is gelukt zie ik je filmpje graag voor bij komen. Ben zelf ook aan het overwegen om de SC's eronder te zetten.

Ander ding; er staat me bij dat er een ''mod'' bestaat om de slag van je gashendel te verkleinen door middel van het het monteren van de gashendel van een Speed Triple. Iemand hier bekend mee?
 
Geen idee wat betreft het programma, maar als het is gelukt zie ik je filmpje graag voor bij komen. Ben zelf ook aan het overwegen om de SC's eronder te zetten.

Ander ding; er staat me bij dat er een ''mod'' bestaat om de slag van je gashendel te verkleinen door middel van het het monteren van de gashendel van een Speed Triple. Iemand hier bekend mee?
zie hier Triumph Street Triple topic deel 23
 
Geen idee wat betreft het programma, maar als het is gelukt zie ik je filmpje graag voor bij komen. Ben zelf ook aan het overwegen om de SC's eronder te zetten.

Ander ding; er staat me bij dat er een ''mod'' bestaat om de slag van je gashendel te verkleinen door middel van het het monteren van de gashendel van een Speed Triple. Iemand hier bekend mee?

Ook gedaan, leuke goedkope mod, gelijk de gaskabels goed afstellen dan is dat aan/uit effect wat minder.
 
Heren ik heb een street triple RS van 2019 met olie lekkage bij de dynamo pakkingen. Lekkage is minimaal. hij zweet zeg maar. komt het vaker voor? Heb een afspraak staan 11 juni bij Roké. Dit weekend word super mooi weer. Ik vroeg me af of ik gewoon kan rijden. Roké zei dat het geen enkel probleem is. Ik vroeg me hier af voor de zekerheid.
IMG_6334.jpg
 
Heren ik heb een street triple RS van 2019 met olie lekkage bij de dynamo pakkingen. Lekkage is minimaal. hij zweet zeg maar. komt het vaker voor? Heb een afspraak staan 11 juni bij Roké. Dit weekend word super mooi weer. Ik vroeg me af of ik gewoon kan rijden. Roké zei dat het geen enkel probleem is. Ik vroeg me hier af voor de zekerheid. Bekijk bijlage 1505951
Kun je prima mee rijden, gewoon ff in gaten houden of het niet erger word.
 
Heren ik heb een street triple RS van 2019 met olie lekkage bij de dynamo pakkingen. Lekkage is minimaal. hij zweet zeg maar. komt het vaker voor? Heb een afspraak staan 11 juni bij Roké. Dit weekend word super mooi weer. Ik vroeg me af of ik gewoon kan rijden. Roké zei dat het geen enkel probleem is. Ik vroeg me hier af voor de zekerheid. Bekijk bijlage 1505951

Ik heb hetzelfde. De dealer durfde dit normaal te noemen. Op de vraag of m'n lekloze Honda's en Yamaha dan supernormaal waren kreeg ik geen antwoord :+

Lekkages op andere plekken waren bij mij opgelost met het aandraaien van boutjes op het juiste moment. Om dit bij de dynamo op te lossen zullen we iets met een vloeibare pakking of zo moeten proberen? Maar zo erg vind ik het ook weer niet.

Ik had dit bijvoorbeeld:

lekje.png


Zelf maar opgelost met m'n momentsleuteltje.
 
Laatst bewerkt:
Alle moeite gedaan om een filmpje gemonteerd op YouTube te krijgen en dan gaat de basis van het filmen meteen al fout.

Bedoel je slecht gefilmd? Het is maar een filmpje voor het geluid. En als je het geluid bedoeld .... tja ik ga geen geluidinstallatie kopen van 1000€ voor zoiets :D
 
klopt het dat het dit deel is ? die stond in een eerder topic
T2040331


Lijkt er erg op. Ik heb net gesproken met Roké hier over. Zij noemde het een ''Daytona Quick Response Throttle''.

Ga het er over een week laten monteren en afstellen voor 5 tientjes. Ben benieuwd!

PS: paar dagen geleden een set S22 er op gezet. Allemachtig duur voor een set banden, maar dat ben je na de eerste bocht wel vergeten. Rijden heerlijk! Iemand een ruwe schatting van de levensduur? Ik begrijp uiteraard dat dit ook in grote mate samenhangt met je rijstijl.
 
Heren ik heb een street triple RS van 2019 met olie lekkage bij de dynamo pakkingen. Lekkage is minimaal. hij zweet zeg maar. komt het vaker voor? Heb een afspraak staan 11 juni bij Roké. Dit weekend word super mooi weer. Ik vroeg me af of ik gewoon kan rijden. Roké zei dat het geen enkel probleem is. Ik vroeg me hier af voor de zekerheid.

Heb ik ook gehad. Dealer heeft er een nieuwe vloeibare pakking tussen gezet onder garantie :t Rijden kan wel, zolang je van te voren even je olie checkt.
 
Voorstelrondje!

S1000XR 2019 weggedaan en street triple RS met bijna alle accessoires besteld! Zit alleen nog met een sport demper dilemma.. yoshimura alpha T.. akra? SC project SC1? in ieder geval moet het E keur hebben..

Als ik hem heb uiteraard; pictures or it didn’t happen :).

groet’n oet grunn.

SC Project natuurlijk. Persoonlijke voorkeur (Yoshi veel te bulky en Akra past niet bij de lijnen van de motor) en E-keur
 
@bonzaikris of ze kijken van "amai wat asociaal luid" natuurlijk :D. Handig programma is iMovie, letterlijk knippen en plakken. Alternatief wat redelijk vergelijkbaar werkt en ook beschikbaar is voor andere platformen is ShotCut.

@chico_chino kun je gewoon mee rijden. Had ik met m'n triple ook. Ik vermoed dat ze 't allemaal wel in grotere of kleinere mate doen.
 
PS: paar dagen geleden een set S22 er op gezet. Allemachtig duur voor een set banden, maar dat ben je na de eerste bocht wel vergeten. Rijden heerlijk! Iemand een ruwe schatting van de levensduur? Ik begrijp uiteraard dat dit ook in grote mate samenhangt met je rijstijl.
[/QUOTE]
Bij mij gaat de achterband ong. 6000 km mee, voorband tot 7500 km. Superfijne banden, ook in de regen. Al veel van versleten op de RS.
Is het een idee voor je om de banden op internet te bestellen en af te laten leveren en monteren bij een montagebedrijf? Scheelt aardig wat geld en was me goed bevallen vorig jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan