Triumph Street Triple topic deel 24

Heb inmiddels ook het schermpje op de street 765R zitten. Voor mij persoonlijk werkt het goed. Minder wervelingen om de helm heen en winddruk hoger op de schouders. Voelt prettiger dan de wervelingen op t lichaam en onder de helm en merk dat vooral als ik langer op een snelweg rijd richting werk bijvoorbeeld. Bij mij blijft ie er dus opzitten :Y

Kleur is in mijn ogen eerder dark smoke dan light smoke. Je kan er wel doorheen kijken, maar t schermpje is vrij donker.
Heb je er een foto van? Ik krijg hem er binnenkort ook op.
 
Het is morgen indeed
 

Bijlagen

  • 42CB3154-11EE-416B-B7A5-6E3ED83BF29B.jpeg
    42CB3154-11EE-416B-B7A5-6E3ED83BF29B.jpeg
    265,9 KB · Weergaven: 22
iemand nog op zoek naar een linker schetsplaat voor een 2007-2012 model? ik zoek zelf een schakelpedaal, nu hebben ze bij boonstra een mooie complete schetsplaat met alles dr op en dr aan, wil ik natuurlijk niet, maarja, los verkoop doen ze niet..

nog beter, wellicht iemand nog een schakelpedaal ter overname?
 
Hoi allemaal!
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Street Triple 2013.
Nu wil ik graag een tail tidy monteren aangezien dat geval achterop pijn doet aan mijn ogen.
Alleen zie ik dat die dingen gemiddeld rond de 100 pleuro kosten.
Ik vind dat zelf een beetje veel voor een stukje metaal.

Heeft er hier toevallig iemand een goeiekope gevonden?
 
Zo, ik heb zojuist een Rapidbike Easy module geïnstalleerd. Probeer hem dit weekend nog op de dynobank te krijgen. En dan hopen dat hij veilig loopt en niet zo arm, als ik een pk of 2 win is dat een mooie bijkomstigheid!
Zo heb ik hopelijk een lekker lopende motor zolang ik met een slip-on rij.
Het echte tunen komt wel wanneer er een full system op komt.
 
Als het geen olie is blijven er weinig andere opties over lijkt me..?

Koelvloeistof zou je moeten kunnen proeven overigens, en nee geen slokken maar gewoon een klein drupje van je vinger. Is het zoet dan is het koelvloeistof
 
Als het geen olie is blijven er weinig andere opties over lijkt me..?

Koelvloeistof zou je moeten kunnen proeven overigens, en nee geen slokken maar gewoon een klein drupje van je vinger. Is het zoet dan is het koelvloeistof
Net geproefd: het is idd zoetig 8-)
Ik voel de bui al hangen.. mn blok moet uit elkaar. Iemand enige idee wat de kosten hiervan zijn of dat er nog een betere optie is?
Het gaat gelukkig om af en toe een druppeltje.. maar vervelend blijft het..
 
Klinkt niet goed. Het is nu nog een drupje, maar hoe is dat over een maand...?

Ik heb mijn RS ingeruild voor iets anders en heb nog wat mooie accessoires liggen. Zal daar dit weekend even een foto van posten. Om een tipje van de sluier op te lichten:
- De cnc rempotjes van Triumph voor en achter.
- Van EvoTech de voor- en achteras beschermers.
- Het ruitje voor op de flyscreen.
- Diverse cnc onderdeeltjes van Triumph in rood.

PS. dat ‘anders’ is een Yamaha MT-10 SP geworden.
 
is dit lekker het enige wat je er van merkt? als in, nog andere symptonen? hoger oliepeil? wit mayonaise achtig goedje in de olievuldop? witte rook?

bij even googlen vind ik er niet heel veel gevallen van, dus ook geen prijzen ed. maar tank eraf, airbox, gasklephuis, kop. pakking zelf zou niet veel kosten, maar arbeidsuren...
 
Klinkt niet goed. Het is nu nog een drupje, maar hoe is dat over een maand...?

Ik heb mijn RS ingeruild voor iets anders en heb nog wat mooie accessoires liggen. Zal daar dit weekend even een foto van posten. Om een tipje van de sluier op te lichten:
- De cnc rempotjes van Triumph voor en achter.
- Van EvoTech de voor- en achteras beschermers.
- Het ruitje voor op de flyscreen.
- Diverse cnc onderdeeltjes van Triumph in rood.

PS. dat ‘anders’ is een Yamaha MT-10 SP geworden.
.. tja ik weet ook niet hoe dit over een maand is... Misschien heb ik gewoon effe pech en moet door de zure appel heen bijten.
Misschien zijn die CNC onderdeeltjes wel interessant, ik hoop die valbescherming nooit nodig te hebben.
Yamaha MT zijn ook mooie machines; toen ik op zoek was naar een sportieve 3 cilinder had ik het idee dan de Yamaha flink feller (voor mij misschien te fel) waren dan de Triumphs,
 
is dit lekker het enige wat je er van merkt? als in, nog andere symptonen? hoger oliepeil? wit mayonaise achtig goedje in de olievuldop? witte rook?

bij even googlen vind ik er niet heel veel gevallen van, dus ook geen prijzen ed. maar tank eraf, airbox, gasklephuis, kop. pakking zelf zou niet veel kosten, maar arbeidsuren...
Nee verder geen bijzondere dingen te merken. Klinkt zo makkelijk dat ik het bijna zelf kan doen... Maar het moet wel goed gebeuren natuurlijk.. Misschien effe de voorjaarsdrukte afwachten bij de motorzaak en dan eens gaan kijken wat ze ermee kunnen doen..
 
ik heb je een PB gestuurd met een linkje van het werkplaatshandboek, kun je eens neuzen hoe het zit

als je er verder niets van merkt, zou het wellicht nog iets 'simpels'kunnen zijn als bouten die niet goed vast zitten? ik denk hier gewoon even hardop ;)
 
.. tja ik weet ook niet hoe dit over een maand is... Misschien heb ik gewoon effe pech en moet door de zure appel heen bijten.
Misschien zijn die CNC onderdeeltjes wel interessant, ik hoop die valbescherming nooit nodig te hebben.
Yamaha MT zijn ook mooie machines; toen ik op zoek was naar een sportieve 3 cilinder had ik het idee dan de Yamaha flink feller (voor mij misschien te fel) waren dan de Triumphs,
Nou, ik kan je zeggen, waar de MT 09 stopt, daar begint de MT 10...😎 De MT 10 heeft 4 cilinders (CP-4 blok) met een ietwat aparte ontstekingsvolgorde. Klinkt als een V4, terwijl het een rijtje is. Ik ben er heel content mee... (beetje overdreven natuurlijk, maar het gaat echt als een tierelier). Vooral die elektronische Ohlins is koel.
 
ik heb je een PB gestuurd met een linkje van het werkplaatshandboek, kun je eens neuzen hoe het zit

als je er verder niets van merkt, zou het wellicht nog iets 'simpels'kunnen zijn als bouten die niet goed vast zitten? ik denk hier gewoon even hardop ;)
Ik heb eerst alle kleine schroefjes gecontroleerd, want daarover had ik ook iets gelezen. Maar deze zitten allemaal onder de pakking en kunnen niet de oorzaak zijn. Het enige wat ik nog kan doen is kijken of de uitlaat goed vast ziet, maar dit zou in principe niet de oorzaak kunnen zijn van de koelvloeistof lekkage. Het is wel dat ik vorige maand voorgezette rijopleiding heb gedaan en daarbij over een autoband moest rijden, wellicht hebben de bochten van de uitlaat daar wel een tik van gekregen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan