Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Mijn triple is zo langzamerhand aan een nieuwe achterband toe, en wil de voorband gelijk meenemen. Gaat om een STR uit 2009.

Iemand adviezen welke band ik het beste kan nemen? Ik rij verder geen circuit of iets dergelijks. Vooral dijkweggetjes en 1 of 2x per jaar de Eiffel.
 
Laatst bewerkt:
Zijn we al van die eerste pagina af :?

Ik zit al op pagina 3 :+

Goedemorgen,

Mijn triple is zo langzamerhand aan een nieuwe achterband toe, en wil de voorband gelijk meenemen. Gaat om een STR uit 2009.

Iemand adviezen welke band ik het beste kan nemen? Ik rij verder geen circuit of iets dergelijks. Vooral dijkweggetjes en 1 of 2x per jaar de Eiffel.

Volgensmij werden aan het eind van het vorige topic nog verschillende banden genoemd
 
Ah, thanks Tropic. Zo te lezen dus gewoon een Michelin PP.

Klein vraagje, je hebt nu de Pilot Power 3 en de dual compound. Voegt dat laatste nog daadwerkelijk iets toe aan het stuurgedrag?
 
Laatst bewerkt:
Ah, thanks Tropic. Zo te lezen dus gewoon een Michelin PP.

Klein vraagje, je hebt nu de Pilot Power 3 en de dual compound. Voegt dat laatste nog daadwerkelijk iets toe aan het stuurgedrag?

Dual compound is handig bij veel snelweg, harder in het midden zodat deze minder slijt. Qua stuurgedrag zul je daar weinig van merken.

M'n nieuwe uitlaten komen er ook aan, maar ze liggen nog bij GLS op het depot, kennelijk leveren ze weer niet op zaterdag B|
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een tik in 1 van mijn voorvorkpoten zitten.
Heeft iemand dat hier ook wel eens gehad. Bij flink inveren hoor en voel ik een tik.
Gister bij een motorzaak geweest en die denken dat er iets mis is in 1 van de voorvork poten.
Ik vroeg mij af of dat vaker voor komt? Is bij een gewone street van 2009.

Was adviseren jullie, het laten doen door de motorzaak of zal ik hem maar gelijk bij hyperpro neer zetten :P
 
hier nog iemand die zijn street triple wil of moet verlagen.
heb een complete set , verlaging , aangepaste standaard en remleiding.
vaste prijs 125 euro.

Foto-OOGS47WB.jpg
 
Was adviseren jullie, het laten doen door de motorzaak of zal ik hem maar gelijk bij hyperpro neer zetten :9

Ik zou zeggen Hyperpro, lukt het niet dan heb ik nog wel voorpoten liggen ;) :+
 
Ik houd hem voor op de straat en circuit;

Updates done:
Quickshifter
Korte koppeling en remhendel
K&N Luchtfilter
Voorvork met Hyperpro veren
Achtershock compleet gereviseerd
EBC Race Sinter remblokken

To do:
Valprotectie

To do +:
Snelgas, nu heb ik ooit eens begrepen dat je eenvoudigweg gashendel van Speed moet bestellen, klopt dat ook voor >2013 street?
 
Goede keuze, heb ik ook.
Vandaag met 15% korting bij Ten Kate gekocht?

Nee in amstelveen praktisch dezelfde prijs als tenkate maar dan wel om de hoek;)
Nog niet mee gereden maar wel al ingebouwd :)
Toevallig al ervaring op de snelweg met oordoppen in? Thuis is een beetje lastig testen.... maar de speakers klinken naar mijn idee wel beter dan die van de rider q3.
 
Nee in amstelveen praktisch dezelfde prijs als tenkate maar dan wel om de hoek;)
Nog niet mee gereden maar wel al ingebouwd :)
Toevallig al ervaring op de snelweg met oordoppen in? Thuis is een beetje lastig testen.... maar de speakers klinken naar mijn idee wel beter dan die van de rider q3.
Ja, ik gebruik aangemeten oordoppen en de stem van mijn vrouw is bij 120 km/h nog goed te verstaan.
Met mijn vorige set (Cardo Q2 Pro) was hij bij 80 km/h wel gebeurd.
Dus tot nu toe super tevreden, al moet ik nog wel even kijken hoe ik de stem van de Tomtom en mijn vrouw door elkaar krijg. Nu krijgt de Tomtom voorrang en wordt het gesprek bij iedere afslag onderbroken.
 
Ja, ik gebruik aangemeten oordoppen en de stem van mijn vrouw is bij 120 km/h nog goed te verstaan.
Met mijn vorige set (Cardo Q2 Pro) was hij bij 80 km/h wel gebeurd.
Dus tot nu toe super tevreden, al moet ik nog wel even kijken hoe ik de stem van de Tomtom en mijn vrouw door elkaar krijg. Nu krijgt de Tomtom voorrang en wordt het gesprek bij iedere afslag onderbroken.

Misschien dat er morgen een droog momentje is dan ga ik hem wel even testen.
Vreemd dat hij het gesprek afkapt, dat is juist en van de features. Neem aan dat je audio multitasking aan hebt staan;) Heb gelezen dat je je tomtom (zumo) dan als een gps moet koppelen, als het goed is kapt je tomtom je intercom dan niet meer af maar hoor je de aanwijzingen op de achtergrond.
 
Ik heb een tik in 1 van mijn voorvorkpoten zitten.
Heeft iemand dat hier ook wel eens gehad. Bij flink inveren hoor en voel ik een tik.
Gister bij een motorzaak geweest en die denken dat er iets mis is in 1 van de voorvork poten.
Ik vroeg mij af of dat vaker voor komt? Is bij een gewone street van 2009.

Was adviseren jullie, het laten doen door de motorzaak of zal ik hem maar gelijk bij hyperpro neer zetten :P

Bij mijn 08 triple zat de balhoofd moer Niet strak genoeg. Dit veroorzaakte ook de tik geluid bij stevig op het stuur drukken. Mischien eerst daar eens naar kijken.
 
Iemand interesse in een Scorpion Serket Titanium voor een Street 2013 - ? Anders gaat ie op Marktplaats en Motorshopper. Ik vind het nog steeds een super geluid en een van de mooiere uitlaten voor de Street, maar wil toch een Arrow.
 
iemand hier ook nog originele stuurklemmen liggen , had er eerst verhogers op maar ga terug naar origineel en ben alleen de bovenste kapjes nodig.
 
Heb nog een sc-project gpm2 liggen voor een zacht prijsje 😀
Heeft een mooi geluid maar ben toch voor de arrow gegaan.
Past op een street vanaf '13
 
Ha mannen,

Afgelopen vrijdag mijn SC Projects verruild voor de Arrow combinatie op mijn 07. Echter heb ik een klein probleempje. De 'sleeve'/huls (of hoe je dat dit noemt) die op het aansluitingpunt hoort te zitten van de demper zit nog in het andere stuk. Ik krijg de demper er daardoor niet helemaal in en zit hij dus eigenlijk licht scheef ... Iemand tips hoe ik de 'sleeve'/huls uit het pijpje kan krijg zodat ik de demper fatsoenlijk kan monteren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan