Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
:)
full
 
Jongens, een Nederlandse plaat kan er ook tussen hoor :Y . Heb de orginele uitlaatbochten ook nog ;) .
 
Laatst bewerkt:
Wat????? :? ........wizziknie! :N ......alles weer helemaal 100% oké hoop ik! :Y

Hoewel dat groen best wel errug mooi was :Y , dat zwart staat de Speed Triple toch wel 't best vind ik :)

Ze zal vandaag wel weer ff hebben gereden :] , wat een weertje voor deze tijd van 't jaar!!! *O*


Triple20 is vanmiddag nog even deze kant op gekomen :] , en we hebben ook effetjes lekker gebruik gemaakt van 't herfstzonnetje om 't Trippeltje uit te laten *O*Ik had hier al een linkie geplaatst naar je post van 10 juni, maar waarschijnlijk heeft B.A. hem over het hoofd gezien :? , hij was waarschijnlijk meer met 'n visvakantie bezig:
[afbeelding]
Da's een lekkere visSTER! Mjum. Ik heb de gasten gemaild over de Zard Slip-on, thx!
 
Dat zal wel zijn dat nog niemand zo een setje van Devil gezien heeft op een Triple, is gewoon héééééééééél erg lelijk :r , wie wil daar nu mee gezien worden.
 
Stel me de vraag of een Zard uitlaatpot dat deel uitmaakt van een voledig systeem ook kan passen op de orginele voorbochten :? . Lijkt mij toch een andere aansluiting .
 
Wat????? :? ........wizziknie! :N ......alles weer helemaal 100% oké hoop ik! :Y

Hoewel dat groen best wel errug mooi was :Y , dat zwart staat de Speed Triple toch wel 't best vind ik :)

Ze zal vandaag wel weer ff hebben gereden :] , wat een weertje voor deze tijd van 't jaar!!! *O*


Triple20 is vanmiddag nog even deze kant op gekomen :] , en we hebben ook effetjes lekker gebruik gemaakt van 't herfstzonnetje om 't Trippeltje uit te laten *O*Ik had hier al een linkie geplaatst naar je post van 10 juni, maar waarschijnlijk heeft B.A. hem over het hoofd gezien :? , hij was waarschijnlijk meer met 'n visvakantie bezig:
[afbeelding]


Had geen zin kort na het ongeval alles hier neer te tikken, was ook te druk met koffiedr
uh verzorgen van m'n meisje :+
Alles is op dit moment 90 procent, ze werkt wel alweer hele dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan