Triumph Speed Triple topic deel 54

In t kader van mijn zoektocht naar een nette Matzwarte Speed RS uit 2018 gisteren naar Jager Motoren gereden in Hoogeveen. Ze bieden nu €1500,- korting aan als je niks in te ruilen hebt, dus dacht... interessant.
Op zich nette motor maar met schade aan kapjes achter (waarschijnlijk door bagage), die ze overigens wel wilde laten spuiten. Maar dan... een 1-tje extra op het kenteken, wat inhoudt dat de kentekenplaat ooit gestolen of verloren is geraakt. Nu ben ik een zeikerd misschien, maar heb om die reden de motor laten staan. Ben ik nou de enige neuroot daarin?
Ik denk dat ik nog liever een nette motor van particulier koop waarbij alles klopt, dan deze nu mee te nemen. Verkoper was natuurlijk beetje 'verbolgen' over t feit dat ik 'm daarom zou laten staan, maar denk dat ze dat wel vaker meemaken.
Dus ik zoek vrolijk verder... vind overigens ook dat voor die prijs alles gewoon moet kloppen, liefst nog met wat accessoires.
Even benieuwd hoe jullie daar in staan?
 
Dat 1-tje veranderd natuurlijk helemaal niks aan de motor zelf maar zo'n smak geld uitgeven doen de meeste mensen niet elke maand. Als het je stoort, niet doen. Als je zo'n gevoel nu al heb zal het je alleen maar meer gaan irriteren, denk ik. Dus lekker verder zoeken :Y
 
In t kader van mijn zoektocht naar een nette Matzwarte Speed RS uit 2018 gisteren naar Jager Motoren gereden in Hoogeveen. Ze bieden nu €1500,- korting aan als je niks in te ruilen hebt, dus dacht... interessant.
Op zich nette motor maar met schade aan kapjes achter (waarschijnlijk door bagage), die ze overigens wel wilde laten spuiten. Maar dan... een 1-tje extra op het kenteken, wat inhoudt dat de kentekenplaat ooit gestolen of verloren is geraakt. Nu ben ik een zeikerd misschien, maar heb om die reden de motor laten staan. Ben ik nou de enige neuroot daarin?
Ik denk dat ik nog liever een nette motor van particulier koop waarbij alles klopt, dan deze nu mee te nemen. Verkoper was natuurlijk beetje 'verbolgen' over t feit dat ik 'm daarom zou laten staan, maar denk dat ze dat wel vaker meemaken.
Dus ik zoek vrolijk verder... vind overigens ook dat voor die prijs alles gewoon moet kloppen, liefst nog met wat accessoires.
Even benieuwd hoe jullie daar in staan?
Ik zelf heb wel een keer een speed gekocht bij roké met een 1 op het kenteken, maar de speed was bij hun gekocht en onderhouden.
Dus dat durfde ik wel aan.
Bij jager zou ik nog niet eens een ventieldopje kopen.
Dus die had ik ook laten staan en ook zoals jij het omschrijft.
Fuck de verkoper, het moet jouw een heel fijn gevoel geven om de speed te kopen.
Als het niet goed voelt gewoon laten staan.
Zijn er zat verkocht dus ook te koop.
Succes met de zoektocht.
 
In t kader van mijn zoektocht naar een nette Matzwarte Speed RS uit 2018 gisteren naar Jager Motoren gereden in Hoogeveen. Ze bieden nu €1500,- korting aan als je niks in te ruilen hebt, dus dacht... interessant.
Op zich nette motor maar met schade aan kapjes achter (waarschijnlijk door bagage), die ze overigens wel wilde laten spuiten. Maar dan... een 1-tje extra op het kenteken, wat inhoudt dat de kentekenplaat ooit gestolen of verloren is geraakt. Nu ben ik een zeikerd misschien, maar heb om die reden de motor laten staan. Ben ik nou de enige neuroot daarin?
Ik denk dat ik nog liever een nette motor van particulier koop waarbij alles klopt, dan deze nu mee te nemen. Verkoper was natuurlijk beetje 'verbolgen' over t feit dat ik 'm daarom zou laten staan, maar denk dat ze dat wel vaker meemaken.
Dus ik zoek vrolijk verder... vind overigens ook dat voor die prijs alles gewoon moet kloppen, liefst nog met wat accessoires.
Even benieuwd hoe jullie daar in staan?
Ik zou nooit een motor kopen bij Jager motoren. Lees maar eens de reviews en met name de reviews van Erik van Lent!
Alleen daarom zou ik de motor laten staan. Jager motoren heeft veel al Engelse import en schade motoren.
 
Bizar ook hoeveel motoren ze daar hebben staan. En niet allemaal even netjes bij nadere inspectie.
Dus inderdaad... daar ga ik niet meer heen en ik zoek rustig verder. Heb er geen haast mee

Edit: had al wat recensies gelezen... maar net ook nog veel meer.. niet heel positief allemaal (zachtjes uitgedrukt)
 
Laatst bewerkt:
Het volgen weer aangezet in het Speed Triple topic. Inmiddels alweer een jaar of vier geleden mijn Speed Triple verkocht maar ik denk er over om er een terug aan te schaffen.

Welkom terug! Welk type zoek je? Wellicht kan je je oude matzwarte van 2008 terugkopen, hoewel ik er nog steeds erg veel plezier van heb 8-) Ben op zoek naar een 2018 model
 
Welkom terug! Welk type zoek je? Wellicht kan je je oude matzwarte van 2008 terugkopen, hoewel ik er nog steeds erg veel plezier van heb 8-) Ben op zoek naar een 2018 model
Ik heb eigenlijk altijd spijt gehad dat ik hem weggedaan heb. Maar terugkopen dat gaat me wel wat te ver. Ik weet nog niet zeker wat het wordt. Ik denk een jonge Speed Triple maar het kan ook nog een Thruxton 1200 R worden.
 
Ik heb eigenlijk altijd spijt gehad dat ik hem weggedaan heb. Maar terugkopen dat gaat me wel wat te ver. Ik weet nog niet zeker wat het wordt. Ik denk een jonge Speed Triple maar het kan ook nog een Thruxton 1200 R worden.
Ik heb mijn speed uit 2007 weer in bezit na 12 jaar
Nog geen seconde spijt van.
 
Hallo allen, na meerdere jaren S1000R nu overgestapt op de Triumph :-).
Voor de winter er nog net de eerste 300 kilometer op kunnen zetten.
Maar genoeg plannen voor volgend jaar!
 

Bijlagen

  • IMG_5199.jpeg
    IMG_5199.jpeg
    609 KB · Weergaven: 2
Hallo allen, na meerdere jaren S1000R nu overgestapt op de Triumph :-).
Voor de winter er nog net de eerste 300 kilometer op kunnen zetten.
Maar genoeg plannen voor volgend jaar!
Zo te zien bij Langevelderslag😉Kom je ook uit de bollenstreek??Veel plezier met je nieuwe bike👌🏻

Groeten uit Lisse
 
Ik verwacht de komende jaren toch niet opnieuw Triumph te gaan rijden tenzij ik ergens goedkoop tegenaan loop wat me aanstaat. Deze week een KTM 1290 Super Adventure R gekocht en de GS heb ik vandaag particulier verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan