Triumph Speed Triple topic deel 54

de 1e en 3e zijn vanaf 2010 en 2e en 4e vanaf 2008
Dus deze 3 zijn eigenlijk niet uit 2010?



 
Dus deze 3 zijn eigenlijk niet uit 2010?



Anders framenummer vragen.
Dan weet je het zeker.
 
Anders framenummer vragen.
Dan weet je het zeker.
Neuh, zo geïnteresseerd ben ik er nou ook niet in.
Maar had er maar geen verklaring voor welk bouwjaar of type die andere tellers hadden. Begin je toch al misschien te denken dat het schademotoren zijn die opgelapt zijn met de verkeerde onderdelen.

Viel me namelijk al wel op dat deze de verkeerde radiator kapjes heeft van modeljaar 2005-2008... O-)

 
Neuh, zo geïnteresseerd ben ik er nou ook niet in.
Maar had er maar geen verklaring voor welk bouwjaar of type die andere tellers hadden. Begin je toch al misschien te denken dat het schademotoren zijn die opgelapt zijn met de verkeerde onderdelen.

Viel me namelijk al wel op dat deze de verkeerde radiator kapjes heeft van modeljaar 2005-2008... O-)

Zijn carbon versie radiator plaatjes. Wellicht vond de vorige eigenaar dat mooi
 
En ist gelukt?
Ik heb de tank vanochtend na een lange rit de tank leeg gereden. Shell V-Power met Wynns injector reiniger maar ik merk geen verschil.

Het meeste wat mij opvalt is toch wel het geklapper bij gas los en een wat licht geklap bij een laag toerental op constante snelheid in versnelling 2,3,4.
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse? Gebruikt voor mijn 2005. Is overbodig omdat ik een bike lift gekocht heb. €40.
 

Bijlagen

  • 20230412_182928.jpg
    20230412_182928.jpg
    205,4 KB · Weergaven: 14
En toen lag de speedy op zijn oor.
Nu ben ik dus op zoek naar een schetsplaat links inclusief voetsteun, een bare end spiegel truimph, eventueel een stuur. Wie heeft er nog wat op de plank liggen
 
En toen lag de speedy op zijn oor.
Nu ben ik dus op zoek naar een schetsplaat links inclusief voetsteun, een bare end spiegel truimph, eventueel een stuur. Wie heeft er nog wat op de plank liggen
Aijjj zuur -O-! Zelf geen schade? Zo te lezen valt de schade mee, dat komt wel weer goed :t
 
Aijjj zuur -O-! Zelf geen schade? Zo te lezen valt de schade mee, dat komt wel weer goed :t
Wel wat meer schade maar daar wordt aan gewerkt, wacht op de post voor een andere schakelas ,degene die er nu inzit is krom. Dynamo deksel geschaafd, en nog wat.
Zelf in de rust en over 6 weken mits de speedy weer klaar is, rijden
 
Met Hemelvaart ga ik een lang weekend naar Duitsland. Ik heb een heel fijne bagagetas van Givi maar ik vraag me af of ik die wel kwijt kan op de Speed triple. Er zitten nergens bagage ogen of zo.
Hoe doen jullie dat?
652F6DEE-1206-466F-8BA6-23D7A26823DF.png
 
Die zitten er op dus daar dacht ik ook al aan. Maar achter moeten de riempjes ook nog ergens aan vast gemaakt worden.
Ik zal eens gaan passen.
C1E5B9F0-3DDE-4AF5-A193-C7C6EC16E887.jpeg
 
Die zitten er op dus daar dacht ik ook al aan. Maar achter moeten de riempjes ook nog ergens aan vast gemaakt worden.
Ik zal eens gaan passen.Bekijk bijlage 1867855
Ik had een low mount, dus hoefde geen zorgen te maken om hete uitlaten.
Verder had ik ze aan de duo steps, en onderlangs weer aan elkaar gemaakt.
Ik had verder ook wat papiertape op de kuipdelen geplakt tegen het schuiven / schuren.
 
Ik had een low mount, dus hoefde geen zorgen te maken om hete uitlaten.
Verder had ik ze aan de duo steps, en onderlangs weer aan elkaar gemaakt.
Ik had verder ook wat papiertape op de kuipdelen geplakt tegen het schuiven / schuren.
Ik had/heb een kriega tas en gebruikte daarvoor inderdaad de duostepjes en de achterste banden liet ik onder het zadel doorlopen. De vorige eigenaar had daar iets van haken gemaakt zodat t niet kon schuiven. Bij kriega is t zo dat ik dus die lussen kon voorbereiden aan het zadel en de tas er aan kon haken. Ging geen kant op. Sterker nog… bij t opstappen mijn leningheid overschat en bijna de fiets omgetrapt 😬
 
Ik had/heb een kriega tas en gebruikte daarvoor inderdaad de duostepjes en de achterste banden liet ik onder het zadel doorlopen. De vorige eigenaar had daar iets van haken gemaakt zodat t niet kon schuiven. Bij kriega is t zo dat ik dus die lussen kon voorbereiden aan het zadel en de tas er aan kon haken. Ging geen kant op. Sterker nog… bij t opstappen mijn leningheid overschat en bijna de fiets omgetrapt 😬
Onder het zadel, duozit gedeelte, zitten als goed is ook nog lussen je die je onder het zadel uit kan laten komen waar je het nog aan vast kan maken.
 
Die zitten er op dus daar dacht ik ook al aan. Maar achter moeten de riempjes ook nog ergens aan vast gemaakt worden.
Ik zal eens gaan passen.Bekijk bijlage 1867855
Heb de passagier beugel er ook op. Daar doe ik de spanbanden door heen. Dubstep
Met Hemelvaart ga ik een lang weekend naar Duitsland. Ik heb een heel fijne bagagetas van Givi maar ik vraag me af of ik die wel kwijt kan op de Speed triple. Er zitten nergens bagage ogen of zo.
Hoe doen jullie dat?Bekijk bijlage 1867814
Ik heb de passagiers beugel waar ik de 2 sjorbanden aan vast maak en dan onderdoor door de ogen waar ooit de passagiers steps hebben gezeten,zit al een huis. Kruislings over de tas
 
Terug
Bovenaan Onderaan