De pvm wielen zitten alleen op het model jaar 2012/2013 volgens mij vandaar op de 2015 niet
Ah inderdaad, thanks!
Zie trouwens ook nu pas wat andere kleine verschillen zoals kleur van de zijkappen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De pvm wielen zitten alleen op het model jaar 2012/2013 volgens mij vandaar op de 2015 niet
heb je em weg gezet met E10?Goedemorgen, fervent meelezer hier en nu zelf met een technische vraag hier.
Kan van een Speed Triple R 2017 met 35000km de souplesse van de motor langzaam veranderen? Vorig jaar soepel rijdend in de winterstalling weg gezet en sinds dit nieuwe seizoen rijdt de motor anders. Veel meer backfire bij gas los(echt veel), smoort wat bij optrekken, Rijdt wat moeilijk constant, soort van nerveuzig in versnelling 2,3,4. Rijdt pas met een monotoom geluid/toerental vanaf de 5e versnelling; daaronder dus een nerveus getrek.
Ik weet dat bij 40000km het groot onderhoud met kleppencontrole er aan zit te komen. Zouden de kleppen al uit spec staan?
Rij met Akrapovic zonder DB-killers
Laatste onderhoud: 30000km nazomer 2022 met een kleine beurt
Nee, weg gezet met E5, Shell V Power wat ik altijd tank. Bedankt voor de tip van de injectie reiniger. Dat ga ik gelijk proberen.heb je em weg gezet met E10?
k zou beginnen met tank aftappen, afvullen met E5 en een flesje injector reiniger. De kleppen zijn het iig niet.
Evt nog synchroniseren van de gaskleppen.Nee, weg gezet met E5, Shell V Power wat ik altijd tank. Bedankt voor de tip van de injectie reiniger. Dat ga ik gelijk proberen.
Ter info, was uiteindelijk de koppeling die vast zat. In de 5 gezet, en er doorheen gedrukt. Kwam na 3x drukken met zijn 2-en vrij!Stekker opzoeken, los maken en doormeten met multimeter met standaard in en uit.
Goedemorgen, fervent meelezer hier en nu zelf met een technische vraag hier.
Kan van een Speed Triple R 2017 met 35000km de souplesse van de motor langzaam veranderen? Vorig jaar soepel rijdend in de winterstalling weg gezet en sinds dit nieuwe seizoen rijdt de motor anders. Veel meer backfire bij gas los(echt veel), smoort wat bij optrekken, Rijdt wat moeilijk constant, soort van nerveuzig in versnelling 2,3,4. Rijdt pas met een monotoom geluid/toerental vanaf de 5e versnelling; daaronder dus een nerveus getrek.
Ik weet dat bij 40000km het groot onderhoud met kleppencontrole er aan zit te komen. Zouden de kleppen al uit spec staan?
Rij met Akrapovic zonder DB-killers
Laatste onderhoud: 30000km nazomer 2022 met een kleine beurt
Bedankt. Ik begin dit weekend met een flesje injector reiniger. Dit weekend kan ik een tank benzine leegrijden. Ik ben benieuwd naar het effect.Evt nog synchroniseren van de gaskleppen.
Update ecu.
Waarom gekozen voor lowfriction keerringen? Heb zelf net het zootje vervangen, nieuwe hyperpro progressieve vering (en bijgeleverde olie) met nieuwe SKF keerringen.Vandaag maar even bij HK-Suspension geweest.
Keerring lek, gelijk maar lowfriction keerringen erin en andere veren.
De 2007 heeft wat last van stickslip.Waarom gekozen voor lowfriction keerringen? Heb zelf net het zootje vervangen, nieuwe hyperpro progressieve vering (en bijgeleverde olie) met nieuwe SKF keerringen.
Was wel benieuwd naar de verschillen.
Achter sowieso, voor weet ik niet vanwege de remschijven.Weet iemand of je 1 op 1 de wielen van een 2010 in een 2005 Speed kunt zetten?
Ik begrijp idd dat de offset van de remschijven anders is maar het is met niet duidelijk welke kant op (breder of niet..)Achter sowieso, voor weet ik niet vanwege de remschijven.
Ik ken iemand die het heeft gedaan en die had het over ringetjes ertussen plaatsen en niet dat het wiel aangepast moet wordenIk begrijp idd dat de offset van de remschijven anders is maar het is met niet duidelijk welke kant op (breder of niet..)
Dat zou heel welkom zijnHij dacht 3mm, maar gaat het nog opmeten zegt hij.
Dat zou heel welkom zijn
de 1e en 3e zijn vanaf 2010 en 2e en 4e vanaf 2008Nog een vraag voor de echte Speed Triple kenners hier.
Ik kom bij sommige fietsen van de 2008-2010 generatie tellers tegen met geïnverteerde kleuren en een andere toerenteller indeling maar kan niet concreet krijgen welk bouwjaar of uitvoering deze nou op horen.
Meende zelf eerder altijd dat het alleen op de SE was in rood met witte streep en de groene maar zie nu ook een oranje te koop staan met deze tellers en een rood/witte zonder deze tellers.