Triumph Speed Triple topic deel 54

Flink wat upgrades gedaan sinds vorig seizoen;
Hyperpro progressieve veren
SKF Low friction keerringen
Braking remschijven
R1 remklauwen (moeten nog gemonteerd worden)
Nieuwe remleiding (moet nog gemonteerd worden)
Brembo rempomp
Nieuw Pro Taper stuur
Arrow demper passend gemaakt

Bekijk bijlage 1736364

Er missen nog wat delen en hij is behoorlijk smerig, maar toch fijn om 'm weer 's in het daglicht gezien😎
Gaaf hoor die Arrow!
 
Welke olie is het beste voor de speedy. Als ik het goed heb 10w50 full. Of heeft dat invloed op mijn koppeling. Slippen.
 
Hallo,

ik heb mijn vrouw een Speed Triple T509 1999 cadeau gegeven voor haar verjaardag, zodat ze eindelijk na jaren weer eens mee kan gaan rijden met onze oude motorclub, je weet wel, kinderen etc etc. Nu is de buddyseat achter tijdens het rijden eraf "gewaaid", jaja tuurlijk of te wel was niet goed vastgezet. Heb gezocht op internet maar niets te vinden, nieuwprijs nu ong 240,- euro.
Misschien dat iemand ergens nog een gebruikt exemplaar heeft liggen, dan graag een berichie, alvast bedankt.
 
Hallo,

ik heb mijn vrouw een Speed Triple T509 1999 cadeau gegeven voor haar verjaardag, zodat ze eindelijk na jaren weer eens mee kan gaan rijden met onze oude motorclub, je weet wel, kinderen etc etc. Nu is de buddyseat achter tijdens het rijden eraf "gewaaid", jaja tuurlijk of te wel was niet goed vastgezet. Heb gezocht op internet maar niets te vinden, nieuwprijs nu ong 240,- euro.
Misschien dat iemand ergens nog een gebruikt exemplaar heeft liggen, dan graag een berichie, alvast bedankt.
Als het om de buddyseat gaat die heb ik nog liggen.
Leuk dat je vrouw weer mee wil en kan
 
Hoi Triple dude,

als het het achterste zitje betreft van een Speed Triple T 509 bj 1999 dan graag ja, stuur mij maar enkele foto's naar mijn gmail, dan komen we er wel aan uit. Bedankt alvast.
Mvrgr, Ger
 
Voorheen speelde ik duckhunt op de nintendo 😐

0F81ACA2-E3ED-4AAF-B7EB-76DF26D9B7EC.jpeg


0B60C685-E383-4D21-B611-E9C14C450EAB.jpeg
 
Ik gok dat er binnenkort een carbon teller frame op marktplaats komt te staan.

Street triple koplamp steun al besteld. Daarna vind ik het wel weer goed
 
Goed, gister flink met gereedschap in de weer, de reden:
ik was bij kennissen op visite, wil weg, niet meer starten, geen klik niks niet....B|
Nu heb ik al eens corrosie in de startschakelaar gehad... ( start en noodstop in 1 dus die stond niet uit;))
Dus gereedschap erbij, startschakelaar uit elkaar, schuurpapier, contactspray er bij.
Nog niks...
Multimeter op accu, ja das wel goed :?
Check koppelingsschakelaar, ook niet. Jiffy schakelaar ook niet. Frommelen met bekabeling bij balhoofd, nog steeds niks...
Goed, op naar de zekeringen, ook in orde. Relais? Tja contactpuntjes zien er goed uit, meer kan ik daar ook niet mee.
Dus na ruim een half uur, besloten om de motor maar even bij hun in de tuin te zetten en dan later verder kijken.
Verrek, hij gaat niet vooruit... Ships, staat in versnellingB|8)7 Ja dan start ie ook niet:')
Totaal niet gelet op neutraal lampje, dus in neutraal en gelijk starten.*O*
Visite had weer entertainment gehad :P
En jullie nu ook_O-
 
Goed, gister flink met gereedschap in de weer, de reden:
ik was bij kennissen op visite, wil weg, niet meer starten, geen klik niks niet....B|
Nu heb ik al eens corrosie in de startschakelaar gehad... ( start en noodstop in 1 dus die stond niet uit;))
Dus gereedschap erbij, startschakelaar uit elkaar, schuurpapier, contactspray er bij.
Nog niks...
Multimeter op accu, ja das wel goed :?
Check koppelingsschakelaar, ook niet. Jiffy schakelaar ook niet. Frommelen met bekabeling bij balhoofd, nog steeds niks...
Goed, op naar de zekeringen, ook in orde. Relais? Tja contactpuntjes zien er goed uit, meer kan ik daar ook niet mee.
Dus na ruim een half uur, besloten om de motor maar even bij hun in de tuin te zetten en dan later verder kijken.
Verrek, hij gaat niet vooruit... Ships, staat in versnellingB|8)7 Ja dan start ie ook niet:')
Totaal niet gelet op neutraal lampje, dus in neutraal en gelijk starten.*O*
Visite had weer entertainment gehad :P
En jullie nu ook_O-
Hahaha inderdaad.
Maar ze doet het wel weer, en jij weer een grote smile 😁
 
Goed, gister flink met gereedschap in de weer, de reden:
ik was bij kennissen op visite, wil weg, niet meer starten, geen klik niks niet....B|
Nu heb ik al eens corrosie in de startschakelaar gehad... ( start en noodstop in 1 dus die stond niet uit;))
Dus gereedschap erbij, startschakelaar uit elkaar, schuurpapier, contactspray er bij.
Nog niks...
Multimeter op accu, ja das wel goed :?
Check koppelingsschakelaar, ook niet. Jiffy schakelaar ook niet. Frommelen met bekabeling bij balhoofd, nog steeds niks...
Goed, op naar de zekeringen, ook in orde. Relais? Tja contactpuntjes zien er goed uit, meer kan ik daar ook niet mee.
Dus na ruim een half uur, besloten om de motor maar even bij hun in de tuin te zetten en dan later verder kijken.
Verrek, hij gaat niet vooruit... Ships, staat in versnellingB|8)7 Ja dan start ie ook niet:')
Totaal niet gelet op neutraal lampje, dus in neutraal en gelijk starten.*O*
Visite had weer entertainment gehad :P
En jullie nu ook_O-
Hahahaha lekker bezig.

Doet me denken aan 18 jaar geleden. Ik 18 jaar, net een vfr400 onder mn kont, vers rijbewijs.
Had de tank er ff af gehaald (toentertijd een monsterklus van jewelste). Daarna ff stukje rijden. Na 5 km, pruttel pruttel plof plof dood.

Mobiel erbij… “PAAAHAAAAAAP! MN MOTOR IS DOOD!!!!😭

Senior komt er aan rijden. In 1 zwaai draait ie de benzinekraan open en loopt weg. Lekker hoor.
 
Of heel wat jaar later. Ik een woeste ervaren motorrijder op superduke R.

Ik mn intake aanpassen. Tank eraf (geen monsterklus meer). Doeken in mn inlaat, want dat is veilig. Ik de handel weer in elkaar gezet. Rijden. Na 5 km… pruttel pruttel plof plof dood.

Ik mn mobiel pakken. “PAAAAAHAAAAP MN SUPERDUKE IS DOOD!”

Paps komt aan fietsen. Touwtje aan superduke en aan de ebike. Halve dorp door. Leuk man.
Hoe zou dat nou toch komen? Benzine kraan heeft ie niet.

Enfin, de lappen er maar weer uit gehaald.
Ik ben nu helemaal op de hoogte hoe een verbrandingsmotor werkt. Met benzine en lucht enzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan