Triumph Speed Triple topic deel 54

Net terug van een lang weekend Frankrijk..............blijft fantastisch land met mooie wegen.
Maar fock me, t'is ook altijd wat met die Fransen........wegdek (lees split weghalen) en eten/drinken op normale tijden blijft daar lastig.
Ging bijna op mijn snufferd omdat er een megagat in het wegdek zat, precies op de ideale lijn...........en dat was geen achteraf- of boerenweggetje.

De 34 graden terugrit was wel wat minder.........maar altijd beter dan regen en 12 graden. 8-)
 
Yeb, werkt best wel goed en toch simpel...................is hier op het forum (en anders op het GPS- of BMW GS forum ook het 1 en ander over te vinden)
Thanks. Had 'm zaterdag ook voor het eerst uitgeprobeerd, werkt prima.
Gisteren ook een gpx gedownload op m'n telefoon, werd ook direct in de app geopend zonder enig probleem :)
Enige wat ik mis is de weergave van de maximum toegestane snelheid zoals in Waze.

Edit: de app Velociraptor doet precies wat er mist in de app. Kleine overlay met je snelheid + toegestane snelheid weergegeven :)
 
Laatst bewerkt:
K&n filter lijkt mij wel wat. Handig met dop 17😀, en de aktie zoals lompje gaf die heeft alleen het filter niet. Linkje waar ik beide kan kopen. Liefst zonder verzendkosten😁😉😉😉.

Verzendkosten heb je bijna altijd... kijk anders bij louis.de. Misschien dat die motul verkopen. Hebben ook goedkope en diverse oliefilters.



Karel en nico oliefilter hebben ze ook.
 
Verzendkosten heb je bijna altijd... kijk anders bij louis.de. Misschien dat die motul verkopen. Hebben ook goedkope en diverse oliefilters.



Karel en nico oliefilter hebben ze ook.
Verzendkosten neem ik.op de koop toe. 😂
 
hallo,

ik was vroegah erg actief op mf.. ... was een flinke tijd met sabatical..
reed 2003 2013 met z1000... leerde in die periode ook pina uram kennen en reed nodige tochten met hem... sterker nog met een groep waar hij motorvakanties hield (ex zetters inmiddels) rijd ik met regelmaat..
o enne ik heb sinds 2016 ook een speed triple 1050... pina (cok) zal trots op mij zijn...😂😂😂😎😎
 

Bijlagen

  • IMG-20190603-WA0022.jpg
    IMG-20190603-WA0022.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 11
hallo,

ik was vroegah erg actief op mf.. ... was een flinke tijd met sabatical..
reed 2003 2013 met z1000... leerde in die periode ook pina uram kennen en reed nodige tochten met hem... sterker nog met een groep waar hij motorvakanties hield (ex zetters inmiddels) rijd ik met regelmaat..
o enne ik heb sinds 2016 ook een speed triple 1050... pina (cok) zal trots op mij zijn...😂😂😂😎😎
Welkom terug :t:]*O**O**O*:W
 
Verzendkosten neem ik.op de koop toe. 😂
Bestel je filter bij mlm parts en je olie uit die actie. De verzendkosten zijn zo gering dat je altijd goedkoper uit bent dan bij Louis.de daar betaal je 60 euro voor de olie.


Heb nog even een vraagje voor mijzelf.
Weet iemand toevallig wat de maat van het schroefje is, die de originele afdekkapjes van het stuur vasthouden? Het gaat om een 2011 model. Ik hoor het graag van jullie. *D
 
Bestel je filter bij mlm parts en je olie uit die actie. De verzendkosten zijn zo gering dat je altijd goedkoper uit bent dan bij Louis.de daar betaal je 60 euro voor de olie.


Heb nog even een vraagje voor mijzelf.
Weet iemand toevallig wat de maat van het schroefje is, die de originele afdekkapjes van het stuur vasthouden? Het gaat om een 2011 model. Ik hoor het graag van jullie. *D

Het is M8, lengte kan je meten als je hem er uit haalt.
 
hallo,

ik was vroegah erg actief op mf.. ... was een flinke tijd met sabatical..
reed 2003 2013 met z1000... leerde in die periode ook pina uram kennen en reed nodige tochten met hem... sterker nog met een groep waar hij motorvakanties hield (ex zetters inmiddels) rijd ik met regelmaat..
o enne ik heb sinds 2016 ook een speed triple 1050... pina (cok) zal trots op mij zijn...😂😂😂😎😎


Haha, Pina zal daar zeker om kunnen lachen!
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan