Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er hier trouwens mensen die interesse hebben in de volgende delen voor de Speed van 2008-2010:

- origineel Triumph comfort gelzadel
- carbonfiber voorspatbord
- rode paddockstand

Mocht ik hem gaan inruilen dan doe ik dat namelijk zonder bovenstaande onderdelen.

Edit: inruil gaat niet door, motor staat nu compleet te koop.
Wat bood ie voor inruilprijs?
 
Wat bood ie voor inruilprijs?

5500. Nou weet ik dat inruil altijd lager is omdat een zaak hem ook moet kunnen verkopen maar ik vind het gewoon te weinig. Helemaal omdat ik superveel dure accessoires heb maar daar doet zo'n zaak nu eenmaal weinig mee.
Normaal doe ik niet aan inruil maar de tijd van het jaar is nu minder geschikt om zelf te verkopen.
We zullen zien, heb hem op marktplaats gezet. Hoef er echt de hoofdprijs niet voor maar voor 5500 hou ik hem nog ff! Heb geen haast..
 
5500. Nou weet ik dat inruil altijd lager is omdat een zaak hem ook moet kunnen verkopen maar ik vind het gewoon te weinig. Helemaal omdat ik superveel dure accessoires heb maar daar doet zo'n zaak nu eenmaal weinig mee.
Normaal doe ik niet aan inruil maar de tijd van het jaar is nu minder geschikt om zelf te verkopen.
We zullen zien, heb hem op marktplaats gezet. Hoef er echt de hoofdprijs niet voor maar voor 5500 hou ik hem nog ff! Heb geen haast..
Volgens mij was mijn 08 ongeveer gelijk aan de jouwe en ik kreeg er bij inruil september 2017 €7.000 voor terug. Dat was wel op een nieuwe motor twv 20k, maar toch nog een flink verschil.
 
Volgens mij was mijn 08 ongeveer gelijk aan de jouwe en ik kreeg er bij inruil september 2017 €7.000 voor terug. Dat was wel op een nieuwe motor twv 20k, maar toch nog een flink verschil.

Daarom ben ik ook niet akkoord gegaan. 7000 ga ik nooit aan inruil krijgen maar voor 5500 ga ik wel een deurtje verder.
 
Zijn er hier trouwens mensen die interesse hebben in de volgende delen voor de Speed van 2008-2010:

- origineel Triumph comfort gelzadel
- carbonfiber voorspatbord
- rode paddockstand

Mocht ik hem gaan inruilen dan doe ik dat namelijk zonder bovenstaande onderdelen.

Edit: inruil gaat niet door, motor staat nu compleet te koop.


Hoi daar, wil graag je comfort zadel overnemen.
En mocht je de achter schokdemper ook los willen verkopen, laat maar weten.
Pm naar:
atze_d_vrs at yahoo.com

Gr.
 
Koplamp beugel vervangen voor eentje van de street triple. Staat em net iets beter 8-)
 

Bijlagen

  • 9BA9B514-E1F0-41BE-8889-BA7E9A609390.jpeg
    9BA9B514-E1F0-41BE-8889-BA7E9A609390.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 29
  • B12C507D-2AF7-4A8C-BA1D-E169661133A8.jpeg
    B12C507D-2AF7-4A8C-BA1D-E169661133A8.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 29
Ik heb na lang zoeken en vergelijken van smartphonehouders voor op de motor een Quadlock gekocht. Zoals jullie weten is m'n telefoon al een keer van m'n motor gevlogen met een goedkoop ding uit China :o

Met 10% korting nog steeds €72, maar wel erg gebruiksvriendelijk en goede oplossingen voor minder geld kan ik ook niet vinden.

Quadlockase.com
 
Zoals het nu lijkt haal ik zaterdag een bijna nieuwe zilveren Street RS op bij Bruurs en laat ik mijn Speed daar achter. Heb een goede deal kunnen maken!
Bij interesse in een Street Triple wellicht een ander forum bezoeken?

Of je staat open voor een Speed Triple, dan zit je hier t beste😁

Hoe dan ook succes met je aankoop.
Enigszins toepasselijk _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan