Triumph Speed Triple topic deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik van de zomer ook wel weer regelmatig te vinden zijn.
September gaan we een weekend naar Jura, Frankrijk.
Is helemaal nieuw voor mij, nog nooit geweest.

In de Jura ben ik met de motor ook nog nooit geweest, wel in de Vogezen en de Franse Alpen maar niet er tussenin.
In de Eifel kom ik deze zomer ook vast nog wel een keer maar eind van de maand een paar dagen naar het Sauerland.
 
Heb je een multimeter?
Zou zelf even voltage en amperage meten wanneer de motor warm is tijdens het starten.

Nee deze heb ik niet. Maar de dealer had alles uitgemeten zeiden ze.
Hopelijk komt het probleem nooit meer voor.

PS. niemand die mijn groene kappen / tank wil ruilen tegen zijn zwarte? ;)
 
Nee deze heb ik niet. Maar de dealer had alles uitgemeten zeiden ze.
Hopelijk komt het probleem nooit meer voor.

PS. niemand die mijn groene kappen / tank wil ruilen tegen zijn zwarte? ;)
Ok :)

Hoeveel geld zou je toe willen leggen op die kappen? _O-:+:P
 
Zal ik van de zomer ook wel weer regelmatig te vinden zijn.
September gaan we een weekend naar Jura, Frankrijk.
Is helemaal nieuw voor mij, nog nooit geweest.
Jura is mooi, net zoals de Vogezen (paar keer geweest)

En als je een nog mooier gebied wilt zien, zak dan af richting Grenoble en stuur door de Vercors............fantastisch mooi en afwisselend.
Kun je gelijk de RDGA meepakken. :t

Iig veel plezier in de Jura. (kijk wel uit met los grind, blijkbaar kennen ze geen veegwagens in Frankrijk)
 
In de Jura ben ik met de motor ook nog nooit geweest, wel in de Vogezen en de Franse Alpen maar niet er tussenin.
In de Eifel kom ik deze zomer ook vast nog wel een keer maar eind van de maand een paar dagen naar het Sauerland.

Is nog maar 3 weken, dus schiet al op. Ik heb er al weer goed zin in. Aanvullend; ik ga van de zomer voor de combi Schwarzwald en Vogezen. Met de motor nog niet geweest:Y:]
 
Ik vind Duitsland qua vakanties altijd top.
Lekker bier, grote porties, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en die Duitsers weten wat service is.
Daarnaast zijn eventuele boetes tenminste te betalen. })

Ik ga het meemaken in Duitsland. We gaan in juni een paar dagen naar de Harz ben heel benieuwd hoe het daar rijden is.
 
In de Vogezen zijn ze anders ook goed met grit, heb het regelmatig op me geschoten gekregen van m'n voorligger en dat kan flink zeer doen.

Vogezen en Schwarzwald liggen dicht bij elkaar maar ik vind het een wereld van verschil. In de Vogezen kun je kneiterhard over overzichtelijke wegen lange doordraaiers rijden en in het Schwarzwald zijn juist de kleine smalle weggetjes een uitdaging :)

Ik ben in de week van Pinksteren weer een week met 5 maten rechtsonder Lienz in Oostenrijk. Alpen, Dolomieten en Slovenië binnen handbereik *O* :]
 
In de Vogezen zijn ze anders ook goed met grit, heb het regelmatig op me geschoten gekregen van m'n voorligger en dat kan flink zeer doen.

Vogezen en Schwarzwald liggen dicht bij elkaar maar ik vind het een wereld van verschil. In de Vogezen kun je kneiterhard over overzichtelijke wegen lange doordraaiers rijden en in het Schwarzwald zijn juist de kleine smalle weggetjes een uitdaging :)

Ik ben in de week van Pinksteren weer een week met 5 maten rechtsonder Lienz in Oostenrijk. Alpen, Dolomieten en Slovenië binnen handbereik *O* :]
Mooi man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan