Triumph Speed Triple topic deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan nog een upgrade die ik vandaag heb gemonteerd:
het standaard 2013 rode achterlicht vervangen voor een wit exemplaar zoals op de Speed Triples van 2014/20015. Kon ik tweedehands tegen een mooie prijs kopen.

[afbeelding]

gemonteerd:
[afbeelding]

ziet er (vind ik) veel beter uit :Y :Y

De zijkappen worden binnenkort rood (zoals op de R-uitvoeringen van na 2014), ga ik wrappen. Heb stukje folie kunnen overnemen, benieuwd hoe eenvoudig / lastig dat is en hoe het gaat lukken.

Dan wil ik nog nog een andere nummerplaathouder (en led knipperlichtjes als ik die goedkoop kan vinden) dan is de motor helemaal af - kan ik perfect aan het nieuwe seizoen beginnen volgend jaar *D

De accu hangt aan de optimate, vandaag was het laatste ritje.

Mooie Speed triple :9~
 
Morning@all…

Vorige week ff wat onderdelen ter poedercoat weggebracht. Heb eerst de koplampen niet gedaan. Laat dat dan straks het enige zijn dat nog blinkt, haha..Voor de rest niet echt plannen om in de winter aan te pakken. Misschien nog wel iets op het gebied van navigatie, usb aansluiten op dash maken.
 
Ik heb wel wat winter plannen.
Wil het subframe rood spuiten.
Ook de velgen in de blanke lak. Ik vindt ze momenteel te dof.
Verder wil ik low friction keerringen in de voorvork plaatsen. De vork is qua demping nu prima met de SAE5 olie maar de stickslip op de originele keerring is behoorlijk. Dus dat wordt nog even een klusje. :Y
 
Ik heb sowieso al een set nieuwe banden klaarliggen, maar ik denk dat ik in het vroege voorjaar ook de voorvork eruit trek om deze te laten reviseren en van andere veren te laten voorzien. Uiteraard ook nieuwe olie erin etc. :)
 
Ik heb wel wat winter plannen.
Wil het subframe rood spuiten.
Ook de velgen in de blanke lak. Ik vindt ze momenteel te dof.
Verder wil ik low friction keerringen in de voorvork plaatsen. De vork is qua demping nu prima met de SAE5 olie maar de stickslip op de originele keerring is behoorlijk. Dus dat wordt nog even een klusje. :Y

Ter info, die low friction keerkringen schijnen er tegenwoordig ook in het zwart te zijn. Die donker groen vind ik altijd een beetje :r
 
Uhhhhh als het mag . .. :+ . . . ff een Motor-Forum linkje posten . .

www.motor-forum.nl/forum/list_messages/408610/Triumph-Speed-Triple-2012-Arrow-Special-Parts-3-in.html

Greetz aan alle Speed's :W
 
Hoi tyn1000

Na enige tijd van afwezigheid op dit forum, zag ik van de week jouw SE op twee bokken staan, zonder wielen, maar met BOS carbon-dempers . . :o . Mijn Speed hart klopte meteen paar slagen sneller . . .

Zelf heb ik namelijk ook een SE gehad met Bos dempers. COOL !

Ben benieuwd hoe jouw SE-eindresultaat wordt.

Groeten



Gaaf contrast geeft dat! Mijn wielen liggen nu ook bij de spuiter, gewoon zwart metallic.
Ik heb wit overwogen, maar ik poets niet zo veel.[afbeelding]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan