Triumph Speed Triple topic deel 45

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorband is aan vervanging toe......... daar had ik dus geen rekening mee gehouden.....
Kan dus volledig daaraan liggen.......vorige eigenaar had daar gisteren duidelijk geen last van, was het precies gewoon.

Vandaag nog een ritje gedaan, plaatselijk heel veel modder op de weg.

2d18e9d0c15d92d336ed4134b4e46769.jpg

61a7013a5beed3c132bdd711b193018b.jpg

32fbc04d3f29a1984bfae2f5f6829d93.jpg

Gelukkig verder niets gebeurd, behalve een flinke wasklus.
De wegen lagen eigenlijk redelijk goed, behalve 1 stukje van 300 meter met een vijf centimeter dik pak slijk. Het was flink glibberig.

Gelukkig verder niets gebeurd, behalve een flinke wasklus.
De wegen lagen eigenlijk redelijk goed, behalve 1 stukje van 300 meter met een vijf centimeter dik pak slijk. Het was flink glibberig.

Gelukkig, dacht al...
En glibberig, ehh, dat wil ik graag geloven ja.

Als Sua nou met zulke pics aan komt.
( je weet wel; die kerel van dat gekke eiland...) :+

Het is geen KTM hoor!
Zou gek worden als de mijne er zo uit zag :X

Maakt niets uit, de speed wordt daar niet warm of koud van. Ja dat kan ik vertellen uit ervaring, ruime ervaring. Wel snel de radiatoren schoonmaken anders ga je stenen bakken |(
We leven hier nu in de "regentijd" en het regend waarachtig bijna iedere dag. Ben bang dat als we een moddercontest doen dat Mr bullmastiff niet wint :$ :$

Ter indicatie mijn rugtas...

Kun je je voorstellen hoe de rest eruit ziet.... is een gedeelte van mijn tailtidy samen met jack en helm

B|

...yep,..., 't mag dan wel 'oude rommel' zijn, maar 'k ben best tevreden met het oude karretje ;)

Maar ze glimt wel *D

:W :W

Maakt niets uit, de speed wordt daar niet warm of koud van. Ja dat kan ik vertellen uit ervaring, ruime ervaring. Wel snel de radiatoren schoonmaken anders ga je stenen bakken |(
We leven hier nu in de "regentijd" en het regend waarachtig bijna iedere dag. Ben bang dat als we een moddercontest doen dat Mr bullmastiff niet wint :$ :$

Ter indicatie mijn rugtas...
[~[url="http://i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/032_zpsd0364572.jpg"]afbeelding~][/URL]
Kun je je voorstellen hoe de rest eruit ziet.... is een gedeelte van mijn tailtidy samen met jack en helm

B|Maar ze glimt wel *D

:W :W

Je hebbe concurrentie erbie, Se Sua
Ouwe dirt-tracker O-)

Laatst bewerkt:
...ho, ho..., das een OER-GSXR... :Y

...een bone-stock GSX was (natuurlijk) iets anders...
...en dan hebben we het natuurlijk over die fijne begin jaren 80... :Y

...toen we van 2 kleps GSsen overstapten op de 4 kleps GSXxen...

...een maat van mij van toen kwam in 1985 ook met zo'n nieuwe GSXR aanzetten...
...en ik had in mei 1985 mijn nieuwe GSX750ES in ontvangst mogen nemen...

...die maat is na de GSXR, in 1987, overgestapt op een CBR1000F...
...hetzelfde zoals ik dat jaar had gedaan...

Eerste strooiwagens de weg op

Op diverse wegen in het land rukken vanavond en vannacht de eerste strooiwagens van deze winter uit. In Nijmegen wordt zelfs al sinds vanmiddag preventief gestrooid.

Volgens de weersverwachting kan het komende nacht landinwaarts gaan vriezen en ook elders is er kans op vorst aan de grond. Dat kan met name op lokale en provinciale wegen en op bruggen en viaducten zorgen voor gladheid. De gemeente Apeldoorn heeft al aangekondigd te zullen strooien, in Nijmegen zijn de strooiwagens 'preventief' uitgerukt.

De provincie Overijssel zegt de situatie in de gaten te houden. Daar rukken de strooiwagens zodra het glad wordt.

Bron: RTL nieuws

...ho, ho..., das een OER-GSXR... :Y

...een bone-stock GSX was (natuurlijk) iets anders...
...en dan hebben we het natuurlijk over die fijne begin jaren 80... :Y

...toen we van 2 kleps GSsen overstapten op de 4 kleps GSXxen...

...een maat van mij van toen kwam in 1985 ook met zo'n nieuwe GSXR aanzetten...
...en ik had in mei 1985 mijn nieuwe GSX750ES in ontvangst mogen nemen...

...die maat is na de GSXR, in 1987, overgestapt op een CBR1000F...
...hetzelfde zoals ik dat jaar had gedaan...
leuk hoor de oer gsxr ... :Y
wel een aantal van gehad zowel de 750 als de 1100
maar de 88 /90 is een veuul betere bike als de OER gsxr :Y
vandaar mijn keuze voor de gsxr uit 90 die als allereerste een USD vork gebruikte van alle wegmotoren ;)

...kweet het nog goed toen..., want dat was wat, die oer-GSX-R...
...de motorbladen stonden er vol van, want zevenhonderdvijftig cc, en een dikke 100 PeeKaa...

...plus allerlei afkortingen die duidelijk moesten maken dat het ding bomvol techniek zat...
...flink hitsig en rauw lopen, en een beetje lichtgewicht schuim om de klokken...

...het ding had op voorhand al een mooi aura rond de kuipruit hangen...

...mooie tijd was dat toen ; de sprongen in techniek & uiterlijk waren in die tijd per jaar gigantisch...

...eind jaren 70 nog een 2-kleps GS, een jaar later (1980) de GSX-16 kleppers, toen zomaar die machtig mooie Katana, en voordat we het wisten hadden we volgekuipte en gemeen hoogtoerige (voor die tijd) 750-tigs, en zeshonderds (bijvoorbeeld de GPZ600R)...

Laatst bewerkt:
Schitterende Speed die van jou :Y
Mooie actiepics ook.

Je hebt toch stiekum geen beschadiging aan je tank he,
omdat je die zo netjes hebt ingepakt met dat 'leder condoom' ..... :$
THNXX man :)
haha nee hoor is meer preventie ..
plus makkelijk combineren met een bagster tanktassie :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan