Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat vinden we eventueel van onderstaande?
Goed voor 119 km's en 2,5 uur sturen..
[afbeelding]
of we kunnen eventueel een tweede optie doen (waarvoor ik zou kiezen. rij deze route regelmatig.) met meer dijkjes en meer bochtige wegen.
Je komt dan o.a. langs Marken, Monnickendam, Volendam, Hoorn, Ursem, Wormerveer en Beverwijk. Vol met bochtige wegen.
107 km, 2 uur 29 min
[afbeelding]
Ik kom zelf uit Noord Holland dus de leuke stuurweggetjes die er zijn ken ik ondertussen wel
Optie 2!
Route 2 zou mijn voorkeur hebben, maar ik weet nog niet of ik mijn andere sociale verplichtingen die dag kan verschuiven.
Helaas.... moet toch mijn vrijwilligersplichten bij Motogymkhana door laten gaan, te weinig vrijwilligers en had het al half beloofd dus zo lullig om dan af te zeggen. Misschien ander keertje!
Zijn deze twee routes ergens te downloaden voor Garmin? Ik ben van het weekend in Sauerland (ook vervelend). Maar die routes rij ik graag een keertje..
Mee eens. Mee eens. Hoe meer trippelaars (geen tippelaars ) hoe meer vreugd. Volgende keer beter. Dat is zeker vervelend!! Zullen we ruilen zodat je alsnog bij de meeting kan zijn?
Het is geen probleem om de route te delen! Stuur me anders een PM met je e-mailadres dan stuur ik deze naar je door.
Van mij dan ook nog even een klein berichtje. Ik had de witte Speed met zeer veilig uitlaat geluid.
Veel mooie fietsen, liefhebbers, en gezellige sfeer!
Was een prime route! Die witte street-R had trouwens ook een beste acceleratie! ontliep mijn speed niet veel.