Tot ziens maar niet vaarwel!

Wimper

MF veteraan
22 okt 2007
1.498
13
Antwerpen (Wilrijk)
Na een paar motorscooters te hebben gehad met als laatste een supergoede X-max 250 neem ik nu afscheid van het motorscootergebeuren.

Eind december had ik ervoor gekozen om de X-max te verkopen ten voordele van een eigen zaak en heb een groot deel nodig gehad.

Nu het motorvirus kruipt waar het niet gaan kan en ik heb me een opknappertje gekocht. Niet eens zo'n oude maar maniak dat ik ben wil ik hem helemaal terug oplappen en hem eens extra in de verf zetten. Figuurlijk maar zeker ook Letterlijk.

Het betreft een Honda Vigor 650cc. Een monocilinder. Versnellingen en geen motorscooter meer. Als ik het geld zou hebben dan zou een GP800 of mana in de garage staan maar voorlopig hou ik me wel zoet met het prutsen aan die Vigor.

Ik heb het scooterrijden altijd wel leuk gevonden maar toch wil ik ooit het beste tussen twee werelden of gewoon een motorscooter en een motorfiets in de garage maar daarvoor zal het nog wat beter moeten gaan in de zaken.

Enfin.

Ik kom hier zeker nog eens lezen en wie weet nog wat posten. Het was een leuke tijd.

Amuseer jullie op de motorscootertoer.

:W
 
Bah, een hoop humor verdwijnt... Wie moeten we nou nog aan het twijfelen brengen...???





Tot gauw weerziens :? Wimper :? !!! :+ *D




En vergeet voor de volgende keer niet......:


ZO GROOT MOGELIJK!!! :}
 
Laatst bewerkt:
Jeetje wat dramatisch...

Uit de speakers galmt Frank Sinatra met "I did it my way"...

Tot ziens Wimper, dat je maar snel weer mag terugkeren naar de motorscooter. :W
 
Laatst bewerkt:
hey wimper ik heb nooit gereageerd toen je je xmax had gewoon omdat ik te lam was voor accountje aan te maken :) maar heb je review van de eerste 1000km met veel info in het achterhoofd erbij (zelfs in het ninja 250 topic heb je is af en toe gezien? ;))
maar succes man als ik een sokkeverkoper opde markt in antwerpen zie zal ik is vragen of ze een paar sokke hebben van xmax O-) :W
 
ha,die wim! een maal je het virus van motorrijden hebt, geraak je er ook niet snel vanaf hé?
je gaat toch ook genieten van die eenpitter, ben ik zeker van
ik wens je veel geluk met je zaak en het opknappen van de vigor( post hier maar een fototje van voor en na) en natuurlijk ook een veilig en leuk motorjaar
grtz
tom
 
full



wimper, je was een ware ervaring! Succes met alles... :] ;(
 
OOIT komt de motorscooter weer in huis maar dan zal het naast een andere motorfiets zijn. De buikschuiver heeft het echt wel juist. ZO GROOT MOGELIJK. De laatste rit met de Xmax zit nog glashelder in mijn geheugen en het was tevens de langste rit.

We zien wel. Ik kom hier zeker nog wat mee lullen met jullie hoor. Een toffe bende en valt me meer op dan elders. Vooral hechter.

Ooit..........................

;)
 
Wel grappig, mijn eerste motor was een Honda NX250, maar na een jaar of 2 wilde ik wel een 500cc of zwaarder. Het grote broertje van de NX250 is de Dominator 650, maar die vond ik te oud. Al snel kwam dus die Vigor in beeld. Ik heb me er een tijdje in verdiept, duur zijn ze zeker niet. Het is een Spaanse Honda, maar de reputatie is niet zo goed: het is allemaal niet zo geavanceerd en ze kunnen ook roesten. Ik heb uiteindelijk voor een BMW F650 gekozen...maar dat was slechts de voorbode van de motorscooter. En nu kan ik alleen nog schakelen op mijn fiets, haha.
 
Nog nooit gezien, ziet er inderdaad niet erg geavanceerd uit is dit dan een oud model? aangezien het een opknappertje is kan je hem natuurlijk een beetje verbouwen. Op het forum zijn er veel verbouwingen te volgen kijk maar bij "brikken en klassiekers"
 
Jawadde Wimper, dat had ik nooit gedacht?
Voor jou wil ik wel een uitzondering maken: je mag op de Vigor mee als hij klaar geraakt tegen de grote scootertocht. En ander kan je er mss één huren?
Ik heb bijna al je bijdrages gelezen hier op MF en veel goeie tips opgestoken!
Merci.
Enne succes met alles!
Groetjes

Denbettes

@Kenneth...: ik kan schakelen op mijn Forza en ik doe het niet! Allez nog niet alleszins!
 
Terug
Bovenaan Onderaan