Topics verdwenen?

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje177

Guest
Via bookmarks merkte ik dat er een (of meerdere) topics ontbreekt.

Bijvoorbeeld het "vliegtuigen en luchthavens" topic. Staat niet in mijn bookmarks.

De zoekfunctie werkt niet bij mij, een klik op het vergrootglaasje doet het zoekvenster heel kort verschijnen, enkele keren geprobeerd op "geavanceerd zoeken" voor het weer verdween, en gelukt, dan kan ik wel de zoekfunctie gebruiken.

Dus via die weg naar mijn vliegtuigen en luchthavens" topic gezocht, maar is niet te vinden

Dus het blijkt niet enkel niet in mijn bookmarks te staan, maar ook verdwenen te zijn -O-

Is dit van tijdelijke aard, zoals het probleem met de foto's? Of zijn verdwenen topics reddeloos verloren?
 
Ben ook topics kwijt. Een ervan is het computer topic, ofwel meld hier je computerproblemen topic.
 
Ervanuitgaande dat je de standaardbrowser in je tablet gebruikt zou je kunnen overwegen om via de app store even Google chrome te installeren. Dat zal hoogstwaarschijnlijk je zoekfunctie problemen verhelpen. De rest is even afwachten totdat de developer de problemen in kwestie heeft getackeled.
 
Ben ook topics kwijt. Een ervan is het computer topic, ofwel meld hier je computerproblemen topic.
Ben jij degene die dat computer topic opgestart heeft?
Wat betreft het vliegtuigentopic, dat heb ik zelf opgestart.
Want dat vind ik nog extra raar, dat je een zelf opgestart topic niet meer kan vinden
 
Ervanuitgaande dat je de standaardbrowser in je tablet gebruikt zou je kunnen overwegen om via de app store even Google chrome te installeren. Dat zal hoogstwaarschijnlijk je zoekfunctie problemen verhelpen. De rest is even afwachten totdat de developer de problemen in kwestie heeft getackeled.
Kan ik later eens proberen, maar ga het nog effe afwachten. Ik ga ervan uit dat er op het nieuwe MF nogal wat kinderziektes zitten die er nog uitgehaald zullen worden.
 
Ben jij degene die dat computer topic opgestart heeft?
Wat betreft het vliegtuigentopic, dat heb ik zelf opgestart.
Want dat vind ik nog extra raar, dat je een zelf opgestart topic niet meer kan vinden

Nee, zelf niet gestart. En krijg bij de door jou genoemde topics de zelfde foutmelding als jij hoor. En vraag me ook af waar de mogelijkheid zit om te kiezen voor: "laatste pagina van een topic eerst zien"
 
Nee, zelf niet gestart. En krijg bij de door jou genoemde topics de zelfde foutmelding als jij hoor. En vraag me ook af waar de mogelijkheid zit om te kiezen voor: "laatste pagina van een topic eerst zien"
Of dat bookmarks weer omgedoopt wordt door "favorieten". Of op zijn minst dezelfde functie/werking meekrijgt.
Was wel echt gemakkelijk, al je favorieten in 1 oogopslag, met bovenaan het topic met de recentste reactie, en in vetgedrukte letter waarsoor het ook goed in het oog sprong.
Ik begrijp nog niet goed hoe dat "volgen" hier werkt.

Edit: net gezocht naar het nacht topic. Ergens een bericht met een link ernaartoe gevonden, klik erop, zelfde "eh...dit ging niet ... " melding -O-
 
Hier idem. Het is nu moderner en misschien wennen. Maar op het oude platform had je alles overzichtelijker op 1 pagina.
 
Hier idem. Het is nu moderner en misschien wennen. Maar op het oude platform had je alles overzichtelijker op 1 pagina.
Misschien komt dat hier ook nog wel ... hoop ik toch ... ;)

Maar nu ga ik slapen :sleep:
Morgen misschien nog wat verder kijken 👍
 
Je had geen toegang tot Off-topic. Is nu gefixt.
Idd, mijn vliegtuigen topic is weer bereikbaar! *O*
Iets met nog geen 30posts/1maand op het nieuwe MF?

Wel zie ik dat niet al mijn (en anderen hun) foto's dr doorkomen. Maar dat komt wellicht door dat ene probleem denk ik dat later opgelost zal worden?

En nu ga ik echt wel slapen, oogjes vallen toe :sleep:
 
Vliegtuigen ... is terug te vinden in <off-topic> halverwege pagina 2.
Idd. Maar daar konden we eventjes niet in, hadden om een of andere reden geen toegang tot off topic, maar dat probleem hebben ze intussen al mooi opgelost 👍

Nu het probleem met de foto's nog, maar dat komt ongetwijfeld ook nog goed 👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan