Toch electrisch rijden over een paar jaar ?

Op de beurs stond er ook 1.

Onder de tankdop zat een kabel met stekker voor in het stopcontact. Je kon er 80 km mee rijden voor je hem weer op moet laden en hij ging ook minstens 150..

De toekomst kom er an dudes..
 
Stofzuiger geluid joepie.. not
lekker boeien, als je over 10 jaar mag kiezen tussen niet rijden of stil rijden weet ik het wel hoor.. Die Milieu mafia gaat gewoon door..

Op Assen en Zandvoort mag al helemaal niks meer, straks kun je gewoon circuits openen midden in de stad, geen hond die over herrie kan zeiken... Niet dat ze dan niet gewoon wat anders kunnen verzinnen, maar goed.
 
Het antwoord op het gewicht :N

Thank you for your interest in our bike. However, at this time we are not releasing that information. Stay tuned to our website and newsletter.

Best Regards,
Mission Motors
______________________________
Mission Motors Administrative Team
admin@ridemission.com
phone: 415.935.5148
fax: 801.346.9960
 
ik ga nooit electrisch, dat elektrisch apparatuur mijn snikkel vervangt ok, maar mijn motor, dat gaat me te ver!
 
Heb je een 10 kilovolt aansluiting thuis?

Het is maar wat de bottleneck is he :+
 
Laatst bewerkt:
Geluid is geen probleem... paar speakers, mp3 spelertje etc... daar valt wel wat aan te doen.
Maar gewicht, actieradius, prestaties.....
En ik ben zo iemand die ook nog eens graag schakelt, dus hoe zit het daarmee??
Feit dat ze nog geen uitspraken doen over gewicht doet mij vermoeden dat als ze al een werkend model hebben. Dat model ongetwijfeld nog niet aan de streef spec's voldoet.
Denk niet dat deze ooit echt het levenslicht zal zien.
En ik vraag me sowieso af of er binnen 10 jaar een volledig elektrische motor zal bestaan die zich kan meten met de huidige motorfietsen.


ik ga nooit electrisch, dat elektrisch apparatuur mijn snikkel vervangt ok, maar mijn motor, dat gaat me te ver!
_O-

Heb je een 10 kilovolt aansluiting thuis?

Het is maar wat de bottleneck is he :+
:^
Ach joh, over 5 jaar heeft iederen 32A krachtstroom aansluitingen in huis. Kom je ook een eindje mee :') :+
 
Laatst bewerkt:
Geluid is geen probleem... paar speakers, mp3 spelertje etc... daar valt wel wat aan te doen.
Maar gewicht, actieradius, prestaties.....
En ik ben zo iemand die ook nog eens graag schakelt, dus hoe zit het daarmee??
Feit dat ze nog geen uitspraken doen over gewicht doet mij vermoeden dat als ze al een werkend model hebben. Dat model ongetwijfeld nog niet aan de streef spec's voldoet.
Denk niet dat deze ooit echt het levenslicht zal zien.
En ik vraag me sowieso af of er binnen 10 jaar een volledig elektrische motor zal bestaan die zich kan meten met de huidige motorfietsen.
Bekijk die filmpjes op Youtube maar eens. Zo'n off the road komt toch aardig van zijn plaats.
 
Bekijk die filmpjes op Youtube maar eens. Zo'n off the road komt toch aardig van zijn plaats.
Welke filmpjes :?
En zo'n off-road komt misschien goed van zijn plek, maar dat zegt helemaal niets over hoe die zich in bochten gedraagt. En het uiteindelijke totaal gewicht. Denk ook niet dat zo'n offroad van zo'n filmpje 150 mijl op zn accu hoeft vol te houden en een top heeft van 150 mijl. Zijn appels en peren waar je het nu over hebt.
Voor hetzelfde geld weegt dat ding waar dit topic over gaat een goeie 250 kilo en heeft ie het bochten gedrag van een blackbird ofzo. Dan kun je echt niet meer spreken van een supersport :N
 
Ik ben benieuwd hoe je het ervaart als je er eenmaal zelf op zit. Of je het geluid dan echt zo mist, of dat je misschien die elektromotor toch goed hoort. Misschien ga je dat geluid wel waarderen :+

Ik ben er niet bij voorbaat op tegen, ik wil het graag even ervaring voor ik er echt over oordeel.
 
niets overtreft het geluid van twee open race uitlaten op een twin racer. Gewoon kippenvel als dat brult. :z

gelukkig (dat ik dat ooit zou zeggen :$ zie ik shell en consorten niet zo 123 hun tankstations allemaal omschakelen naar electrostations. Nee de komende 20 jaar zie ik het nog niet gebeuren denk ik.
 
Geluid is geen probleem... paar speakers, mp3 spelertje etc... daar valt wel wat aan te doen.
Maar gewicht, actieradius, prestaties.....

Binnen vijf jaar schat ik zo. Ontwikkelingen gaan exponentieel snel.

En ik ben zo iemand die ook nog eens graag schakelt, dus hoe zit het daarmee??

Over tien jaar ben je een van de laatste der mohikanen die nog ouderwets schakelt. Dan weet bijna niemand meer van schakelen. Ja, alleen een of andere ouwe zak die niet met zijn tijd kon meekomen zeurt dan nog over schakelen.

Feit dat ze nog geen uitspraken doen over gewicht doet mij vermoeden dat als ze al een werkend model hebben. Dat model ongetwijfeld nog niet aan de streef spec's voldoet.

Misschien niet, maar dat duurt geen twee jaar meer.

Denk niet dat deze ooit echt het levenslicht zal zien.

Dat vonden ze ook van de eerste auto, de eerste motor, de eerste trein, het eerste vliegtuig. Ja, zelfs bij de uitvinding van het wiel was er vast een sombere Hollander die zei "dat dit toch niks kon worden."

En ik vraag me sowieso af of er binnen 10 jaar een volledig elektrische motor zal bestaan die zich kan meten met de huidige motorfietsen.

Over tien jaar zit je met je verbrandingsmotor in het beginnersklasje. Als je echt wilt meedoen rij je elektrisch!

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan