The royal Ascot

Zo cru wou ik proberen niet te zijn .. :+
Nou, vind het verder wel een interessant project. Alleen dat voorspatbord boven de koplamp vind ik niet zo. Maar smaken verschillen en het is zoals gezegd een vormstudie, hopelijk komt de student nog tot bezinning....
 
Ik vind het inderdaad ook niks, zo'n zeldzame motor ombouwen tot unieke streetfighter en hem dan op een 1100gs laten lijken... ;(

Toen ik mijn Ascot nog had heb ik er een ronde koplamp op gezet, dat vind ik er al veel beter uitzien. (zoals dit)
 
Beter ja ..

Een mix van beide kan tot een zeer mooie fiets leiden ..
Hoge uitlaat etc op deze .. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Nou, vind het verder wel een interessant project. Alleen dat voorspatbord boven de koplamp vind ik niet zo. Maar smaken verschillen en het is zoals gezegd een vormstudie, hopelijk komt de student nog tot bezinning....

Ik ben nog zoekende...
Op de laatste foto lijkt het idd wel erg veel op een bmw gs, zelfs op de f650 gs :N

Toch vind ik de 'snavel' best mooi, die kan misschien wel blijven met alleen een ronde koplamp erboven.
 
Laat je niet zo makkelijk omlullun joh,
Doe wat je zelf mooi vindt.
Maar dit ziet er idd niet uit :+

Doet afbreuk aan je voorgaande werk.
Maar hey je bent ook student hè , je moet het allemaal nog leren :+


Verder goed bezig en leuk projekt om te volgen
 
Nou ben je zo lekker bezig en gaat het met de voorkant ook mis vind ik.
Gewoon een mooi rond koplampje zonder zooi er omheen en dat rare hoge stuur eraf. :X
Less is more!
 
ok, OK heren, ik zit alweer te schetsen.
ik was even de inspiratie kwijt, vandaar de verschillende ehh minder fraaie pogingen.

bedankt voor de feedback, dat is waardevol.

en, uiteindelijk doe ik toch precies wat ik zelf wil :P
 
Alle elektrische componenten passen onder de tank. De spanningsregelaar heeft wel wat frisse lucht nodig om te functioneren. Op deze plek draagt hij ook nog wat bij aan de esthetiek. Ik vond het gaskabel mechaniek lelijk, dat zit nu grotendeels verstopt. De lijntjes van de koelribben passen wel in het plaatje...
En de touwtjes zijn precies lang genoeg :)
full
 
Het lijkt wel of dit ooit zo had moeten zijn, echt heeeeeeell netjes
full


Kan dat wel qua warmte, of zou hij ver genoeg van alles afzitten.....en file ga je toch niet rijden!
 
Het lijkt wel of dit ooit zo had moeten zijn, echt heeeeeeell netjes [afbeelding]

Kan dat wel qua warmte, of zou hij ver genoeg van alles afzitten.....en file ga je toch niet rijden!

danku.

Voor de warmte denk ik dat het zo wel goed is, hij vangt heel wat koele rijwind. In de file hoop ik er maar het beste van :) Ik denk maar zo, de koelribben op de cilinder zijn NEP, de motor heeft waterkoeling. Dan zal het rondom die cilinders toch minder warm zijn dan bij een luchtgekoelde.

Verder zoals altijd, de praktijk bewijst of de theorie een beetje klopt...
 
Alle elektrische componenten passen onder de tank. De spanningsregelaar heeft wel wat frisse lucht nodig om te functioneren. Op deze plek draagt hij ook nog wat bij aan de esthetiek. Ik vond het gaskabel mechaniek lelijk, dat zit nu grotendeels verstopt. De lijntjes van de koelribben passen wel in het plaatje...
En de touwtjes zijn precies lang genoeg :)
[afbeelding]

Ziet er goed uit! :P
Wat is dat voor gekke slang onderaan de achterste cilinder?
 
Neem aan daar koelvloeistof door heen gaat,want daar komt ook weer een koelvloeistofslang weg.Zal de waterpomp zitten,wel een vreemde plaats. :?
 
And there was light!
(no gods were harmed...)
Alle draadjes aangesloten en wonder boven wonder, alles werk ook nog.

full
 
Het wordt de latste optie van de voorkant. Voorlopig. Ik had nog zoiets in mijn hoofd a;s op onderstaand plaatje, misschien knutsel ik dat er ooit nog op als ik geschikte lampen kan vinden.
Ondertussen heb ik de beugeltjes gemaakt voor koplamp en voorspatbord, die liggen te drgen.

Nu komt het leuke elektra werk, uit puzzelen hoe het chinese tellertje de juiste signaaltjes op de juiste draadjes krijgt...
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan