[Terug!!]Gestolen, in Belgie R6, 2 stuks

Pff.. maar als de koper te goeder trouw was, dan is 't voor hem ook zuur.. Alhoewel, te goeder trouw een motor zonder papieren kopen.. da's ook wel raar. Hoe dan ook.. ding is inmiddels bijna wegenbelastingvrij, als dat ook in Belgie bestaat -O-

:o
da's zwaar ***** :X
Die motor wil je niet meer terug gok ik :N

Mooi, maar wat ben je er nu nog mee?

Overigens: titel zou moeten zijn: gestolen: 2 stuks, gevonden 1 stuk... })

Wel verleden week had hij niets, nu heeft hij iets

Pff.. maar als de koper te goeder trouw was, dan is 't voor hem ook zuur.. Alhoewel, te goeder trouw een motor zonder papieren kopen.. da's ook wel raar. Hoe dan ook.. ding is inmiddels bijna wegenbelastingvrij, als dat ook in Belgie bestaat -O-

Dit is ook ons idee, de details weten we nog niet.

Zo ziet hj er nu uit.
full

Verzekering omnium of diefstal is niet betaalbaar in Belgie.

Klopt, had ik het laatst over met een neef en die gaf aan dat hij voor een gewone verzekering evenveel kwijt is als ik voor mijn gloednieuwe GS incl. diefstalverzekering.

Beter dat hij terug is!

Want? Kijk eens wat er in 't zac-gedeelte aangeboden word zonder papieren?

Want? Kijk eens wat er in 't zac-gedeelte aangeboden word zonder papieren?

Pcies, zelf ook een motor gekocht en verkocht zonder papieren. Ideaal voor circuitbrikkies :Y

@TS: Mooi dat ie terug is, wat ga je er mee doen?

Oh OK, dat is ook niet handig dan. Nu ja, wel voor diefjes en helers :X

Hoe hebben ze kunnen bepalen dat dit jou fiets was? Stond er nog een serienummer in ofzo?

WoW :o terug na 8 jaar. Hier had je zeker niet meer op gerekend. Toch een meevaller lijkt me

Haha hoe neem je de telefoon ook op dan.

"Goedemiddag meneer, Politie Antwerpen."
"IK WAS HET NIET!"
"Eh, we bellen omdat we uw gestolen motor gevonden hebben."
*Rent naar buiten om in de schuur te kijken. "Nee hoor, hij staat hier nog gewoon."
"Een R6 met rode wielen, meneer."
"Zegt me niets."
"Gestolen, 8 jaar geleden"
"Ooooooooh dat ding..."

:+

"IK WAS HET NIET!"
*Rent naar buiten om in de schuur te kijken. "Nee hoor, hij staat hier nog gewoon."
"Zegt me niets."
"Ooooooooh dat ding..."

:^

"IK WAS HET NIET!"
"Zegt me niets."
"Ooooooooh dat ding..."

_O-

Complimenten aan de Belgische politie!

Blijf het vreemd vinden dat voor racemotoren ook geen kentekenpapieren en controle erop verplicht zijn. Voor de amateurs dan...

Misschien is de motor simpelweg omgekat. Gebeurd wel vaker (heel vaak) en daarin weet de eigenaar niet beter dan dat hij een eerlijke motor heeft gekocht.

Voor de duidelijkheid, is niet mijn fiets, maar van een vriend.
Het kadernummer was nog aanwezig, en stond nog als geseind.
Jullie reageren op het feit dat er geen papieren nodig zijn, wel ga maar als Belg eens over de grens circuit rijden, is al een verplichting, en als je de voorwaarden van de organisatoren leest hier in Belgie moet je toch papieren kunnen voorleggen bij controle.

Voor de duidelijkheid, is niet mijn fiets, maar van een vriend.
Het kadernummer was nog aanwezig, en stond nog als geseind.
Jullie reageren op het feit dat er geen papieren nodig zijn, wel ga maar als Belg eens over de grens circuit rijden, is al een verplichting, en als je de voorwaarden van de organisatoren leest hier in Belgie moet je toch papieren kunnen voorleggen bij controle.

Nooit problemen mee gehad. Veel circuit fietsen hebben niet eens papieren. Lekker makkelijk.

"IK WAS HET NIET!"
"Zegt me niets."
"Ooooooooh dat ding..."

:X

Heb twee circuit fietsen en ook geen papieren.. rij al drie jaar circuit en nog nooit papieren hoeven laten zien.
Zijn maar heel weinig circuitmotors met papieren!
Nu lekker circuit gaan rijden met die r6

Kan je eigelijk zomaar naar de politie bellen en een chassisnr doorgeven en vragen of het geseind staat ?

Of ze dat telefonisch gaan doen weet ik niet,maar ze kunnen dat in elk geval als je dat vraagt.
Als ik een circuitmotor zonder papieren zou kopen,zou ik het framenummer in elk geval laten controleren.

@Péétje Brik : ik rij al een jaar of 5 een tiental circuitdagen per jaar,waarvan vele in Frankrijk.
Ik heb nog nooit enige controle van papieren gehad van mijn circuitmotor,en het ook nog nooit ergens in voorwaarden van een organisator zijn staan.
En zoals hier reeds vermeld rijden er heel wat circuitmotoren zonder papieren,en zelfs zonder framenummer!

Terug
Bovenaan Onderaan