Te koop Yamaha XJ900F bouwjaar 1994 als afbouw (cafe)racer project

Nico1970

Rookie
2 mrt 2020
3
0
Hallo enthousiaste creatieve sleutelaar ,

Wegens tijdgebrek en teveel projecten (Land Rover, Ford bus etc)
bied ik mijn project aan tegen de kostprijs. De tijd en motivatie die ik er reeds ingestopt heeft zijn hobby en liefde daarvoor.
Wat is het precies.

Een XJ 900, betrouwbaar onderhoudsvriendelijk concept met cardan waar je overal heerlijk bij kan en met de 90 PK vlotjes meekomt.

Een XJ 900 die zoals meerdere van die serie een lekke doorgeroeste tank had.
Deze originele behouden vanwege zijn 20 liter inhoud en aanwezigheid van tankvlotter. aftermarket caferacer tankjes zijn vaak maar 9 liter.
tank uitgestraald en aangepast. Tank dient nog wel aan de binnenzijde voorzien te worden van 2K coating en aan de buitenzijde afgewerkt.
Vanwege bovenstaande moeten de carbs nog gereinigd worden. Ik heb een ultrasoon reiniger, als je zelf demonteert
en monteert doe ik dat indien gewenst nog wel voor je.

Originele stuurhendels en bedrading aanwezig. originele instrumenten er nog bij.in nieuwe cockpit zitten alle benodigde componentenals controlelampjes etc.
Kleine knipperlichtjes en spiegels, oom agent heeft niets te zeuren.

RVS achterspatbord met Suzuki GT750(jeugdsentiment van het geluid) bril achterlicht

Comfortabel zadel geschikt voor duo passengier

GeborsteldRVS zijschermen, plastic zit er nog op, moeten nog wel bevestigingsgaatjes in geboord worden.

Interesse? Kom gerust kijken en doe een bod.

Groeten Nico, 0642960558
 

Bijlagen

  • Yamaha zijkant.jpg
    Yamaha zijkant.jpg
    970,5 KB · Weergaven: 31
  • voorkant Yamaha.jpg
    voorkant Yamaha.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 31
  • Yamaha cockpit.jpg
    Yamaha cockpit.jpg
    965,9 KB · Weergaven: 29
  • originele tellers Yamaha.jpg
    originele tellers Yamaha.jpg
    825,9 KB · Weergaven: 31
  • bovenaanzicht kroonplaat Yamaha.jpg
    bovenaanzicht kroonplaat Yamaha.jpg
    888,2 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Hallo enthousiaste creatieve sleutelaar ,

Wegens tijdgebrek en teveel projecten (Land Rover, Ford bus etc)
bied ik mijn project aan tegen de kostprijs. De tijd en motivatie die ik er reeds ingestopt heeft zijn hobby en liefde daarvoor.
Wat is het precies.

Een XJ 900, betrouwbaar onderhoudsvriendelijk concept met cardan waar je overal heerlijk bij kan en met de 90 PK vlotjes meekomt.

Een XJ 900 die zoals meerdere van die serie een lekke doorgeroeste tank had.
Deze originele behouden vanwege zijn 20 liter inhoud en aanwezigheid van tankvlotter. aftermarket caferacer tankjes zijn vaak maar 9 liter.
tank uitgestraald en aangepast. Tank dient nog wel aan de binnenzijde voorzien te worden van 2K coating en aan de buitenzijde afgewerkt.
Vanwege bovenstaande moeten de carbs nog gereinigd worden. Ik heb een ultrasoon reiniger, als je zelf demonteert
en monteert doe ik dat indien gewenst nog wel voor je.

Originele stuurhendels en bedrading aanwezig. originele instrumenten er nog bij.in nieuwe cockpit zitten alle benodigde componentenals controlelampjes etc.
Kleine knipperlichtjes en spiegels, oom agent heeft niets te zeuren.

RVS achterspatbord met Suzuki GT750(jeugdsentiment van het geluid) bril achterlicht

Comfortabel zadel geschikt voor duo passengier

GeborsteldRVS zijschermen, plastic zit er nog op, moeten nog wel bevestigingsgaatjes in geboord worden.

Interesse? Kom gerust kijken en doe een bod.

Groeten Nico, 0642960558
pb
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan