Te Koop: Honda CBR600F, 2001, 16000 km

Status
Niet open voor verdere reacties.

haporta

Die hard MF'er
11 jun 2003
901
3
groningen
Bij deze dan tegen mijn zin in te koop onze Honda Cbr 600F, niet omdat hij niet bevalt, maar het zit soms weleens tegen in het leven...

Bouwjaar: 2001
km stand: 16000
ascecoires: HS1 buddy (enkelzits)staat niet op foto.. Zero gravity double bubble(helder glas)

Heerlijke soepele allround motor met genoeg kick

Vraagprijs..... : slechts 5200 euro... voor de snelle beslisser mag er nog iets vanaf, bied maar!

full



oh ja, van lief (welliswaar niet oud) vrouwtje geweest :P

en wel altijd binnen gestaan op het :] na dan :+
 
Laatst bewerkt:
full


oh ja dempertje op foto is een eigen gemodificeerde 'two brothers' demper, maar heb uiteraard ook nog de orginele liggen, dit geld ook voor de buddyseat en het ruitje..
 
Succes met verkopen (nette prijs) en ik zou voor de zekerheid nog ff de kentekenplaat onzichtbaar maken O-) Er zijn helaas altijd mensen die kwaad willen en ik heb liever niet dat ze dat ook krijgen B|
 
Mooie prijs, mooie motor. Maar wat moet je nou als je er twee nodig hebt (motoren)? Mail me maar als dat een keer zo is.
 
In de winter loopt het helaas niet storm op motoren. Heb je de cbr ook al op speurders/marktplaats gezet? Meestal wat meer views dan MF verkooptopic ;)
 
In de winter loopt het helaas niet storm op motoren. Heb je de cbr ook al op speurders/marktplaats gezet? Meestal wat meer views dan MF verkooptopic ;)

Nee klopt heb je ook gelijk in, heb hem verder ook nog nergens te koop aangeboden, probeer het eerst hier wel
 
Bij deze dan tegen mijn zin in te koop onze Honda Cbr 600F, niet omdat hij niet bevalt, maar het zit soms weleens tegen in het leven...

Bouwjaar: 2001
km stand: 16000
ascecoires: HS1 buddy (enkelzits)staat niet op foto.. Zero gravity double bubble(helder glas)

Heerlijke soepele allround motor met genoeg kick

Vraagprijs..... : slechts 5200 euro... voor de snelle beslisser mag er nog iets vanaf, bied maar!

(Afbeelding)


oh ja, van lief (welliswaar niet oud) vrouwtje geweest :P

en wel altijd binnen gestaan op het :] na dan :+
kleine schop omhoog

oja je vergeet te zeggen dat hij in showroomstaat verkeerd
 
Laatst bewerkt:
Hey SannyBabe, alles goed? of heb je d'r nog steeds tien fout? :+



:W
:W heyyy, hoe is het met jou dan? Met mij nog steeds 10 fout ja :P Nee hoor alles goed, behalve dan dat ik het dus voorlopig even zonder motor ga doen als hij verkocht is... ;( Maar ooit.... maar dan komt er wel weer een VTR!!! In ieder geval geen 4cil. meer.
 
Sannybabe,
Kep je maar ff een m@ltje gestuurd met een update :)
 
Laatst bewerkt:
Motor is verkocht :) ;( gemengde gevoelens, maar het doel is iig bereikt.

Ik hoop niet dat we andere geintresseerden teleurgesteld hebben, maar wij konden niet anders...

dus modjes slotje aub *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan